Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Mystique, jouw parallel tussen pijpen en een hoer is iets wat ze in de psychologie associationisme noemen. Jij relateert pijpen aan een hoer. Voor jou is het daarom erg geladen (jij bent namelijk geen hoer). Voor jou is het dan ook geen optie.

Zelf denk ik dat het niet verkeerd is. Sex is m.i het 1 worden van man en vrouw in wederzijds respect. Hoe dat dan precies wordt bedoelt staat niet in de Bijbel beschreven.

Als je als man uit liefde je vrouw beft of als jij uit liefde je man pijpt dan wordt je als het ware 1 mens. Je stelt je namelijk beide kwetsbaar op. Het genante gaat er daarmee voor mij af.

Ik denk dat God graag wil dat je ook in sex vrij bent. Je mag gewoon kiezen wat je doet. Respect is dan het keyword. Wanneer je er geen prettig gevoel bij hebt, dan moet je het vooral niet doen. Om dat te weten te komen moet je het mischien wel een keer proberen op een moment dat je je echt vrij voelt.

(en je hoeft je echt niet te verdedigen hoor, het is gewoon jouw mening knipoog_dicht.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

@Kenya en kurt, de ene vind dit, de ander vind dat.. Qua seks moet je vooral doen waar jij je prettig bij voelt. En gevoel hoef je m.i. niet te beargumenteren.

@Kurt, misschien vind ik het wel absurt dat jij het wel normaal vind... Ik zou niet weten waarom dat minder absurd is dan mijn mening. Ik weet dat er heel wat vrouwen/meiden zijn die niet willen pijpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of vrouwen wel of niet willen pijpen, moeten ze vooral zelf weten. Waar het me om gaat is de vergelijking met een hoer (en dus hoererij, hoe je het ook wendt of keert). Die vergelijking vind ik totaal belachelijk, niet jouw aversie jegens pijpen.

Overigens zijn er veel hoeren die niet pijpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vraag haar helemaal niet om haar aversie te beargumenteren. Ik vind alleen de vergelijking volslagen idioot. Je kunt best een hekel hebben aan orale seks zonder het direct met hoererij of hoer-zijn te vergelijken.

Daarmee zeg je indirect - of je het nu ontkent of niet - dat vrouwen die pijpen in jouw ogen (haar ogen) hoer zijn...

Ik vind het buitengewoon onsmakelijk, ongepast, absurd en onwaardig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid