Raido 0 Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Quote: Op zondag 01 maart 2009 17:39:12 schreef Rudibu het volgende: [...] Regel jij de bomberjacks met "credible knokploeg"? Effe serieus, ik vind je oproep leuk klinken maar een tikje ongepast. Geef je hiermee een goed voorbeeld als moderator? Ik kan me het ergens een heel klein beetje voorstellen, ik ben hier echter wel eerlijk in. Ik ben echt van mening dat christenen wat moeten doen als ze haters hier komen om begrafenissen te verzieken. Dat 'pak rammel' moet je niet al te serieus nemen, hooguit binnen de context van 'we pakken hun bordjes af, ze worden boos, dan kan ik mij dat voorstellen dat het gebeurd'.. Maar in principe geen geweld tegen de personen, uiteraard, borden afpakken geen probleem. Ik zou het doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Bedankt voor je reactie. Ben het helemaal met je eens. Het kan ook ludiek: Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 echt waar tis schandalig en dan hoezo gij geheel anders ???? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 1 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2009 Wat bedoel je bartus? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten