SethvanStee 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 hey, er is een jeugdkerk in zuidland JFM (jesus for me) daar wil ik graag na toe , ik weet allen dat het de 3de zondag van de maand is, maar hoelaat? dat wil ik graag weten.. bij voorbaat dank Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 Misschien is er een website van? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 lang leve google eerste hit denk ik Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 17 juni is de volgende avond... Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 dat duurt nog wel een jaartje of 4,5 Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 19 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2008 ja dat is die site, maar ze zijn non actief met die site of de hele scene daar is beetje dood.. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 De zogenaamde jeugdkerken komen en gaan,daar zij niets te maken hebben met de echte aanbidding van de Allerhoogste maar gericht is op zelfinvulling van religieuze behoeften. De aloude en toch altijd nieuw de Heilige Mis/Heilige Liturgie/Eredienst is het beste middel tot en met in contact komen met God door Zijn Zoon Jezus Christus. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Quote: Op donderdag 24 januari 2008 10:48:13 schreef Sacerdos het volgende: De zogenaamde jeugdkerken komen en gaan,daar zij niets te maken hebben met de echte aanbidding van de Allerhoogste maar gericht is op zelfinvulling van religieuze behoeften. De aloude en toch altijd nieuw de Heilige Mis/Heilige Liturgie/Eredienst is het beste middel tot en met in contact komen met God door Zijn Zoon Jezus Christus. Heb je hier ook argumenten voor? Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 26 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op donderdag 24 januari 2008 10:48:13 schreef Sacerdos het volgende: De zogenaamde jeugdkerken komen en gaan,daar zij niets te maken hebben met de echte aanbidding van de Allerhoogste maar gericht is op zelfinvulling van religieuze behoeften. De aloude en toch altijd nieuw de Heilige Mis/Heilige Liturgie/Eredienst is het beste middel tot en met in contact komen met God door Zijn Zoon Jezus Christus. snap het niet zo.. wil je benadrukken dat jeugd kerken geen goede vorm van aanbidding is? idd argumenten Link naar bericht Deel via andere websites
Glenn 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op donderdag 24 januari 2008 11:00:06 schreef hopeloos het volgende: [...] Heb je hier ook argumenten voor? En als Sacerdos die heeft dan graag in een nieuw of al bestaand topic over jeugdkerken en aanbidding. Dit gaat puur over jeugdkerk Zuidland. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten