Spring naar bijdragen

Relatie met de Heilige Geest


Aanbevolen berichten

Er is niks fijners om een relatie met de Heilige Geest te hebben!

Zijn wij bewust dat Hij elk moment bij ons is?

Zijn wij ons bewust dat God onze Hemelse Vader is, als wij het geloven dat Jezus Christus de Zoon van God is en onze zonden heeft betaald en Hem hebben aangenomen in ons leven als Redder en Heer?

Is het echt dat Gods Woord steeds meer woning maakt in ons hart en dat Jezus Christus (Gods vlees geworden Woord) regeer in je hart, omdat je in intimiteit leeft met Hem?

Durven wij ons helemaal over te geven aan;

de WEG

de WAARHEID

en HET LEVEN ZELF!!

Hoe meer je in intimiteit leeft met de Heilige Geest van God zelf! Hoe meer Hij je openbaart wie Jezus Christus is en hoe meer je Zijn schoonheid begint te zien en er een vuur en passie van liefde in je hart gaat branden als nooit tevoren en dat je steeds meer 1 begint te worden met Gods Vader Hart (Jezus Christus de afspiegeling van Gods Hart)

En zijn liefde begint te stromen uit je hart door je leven en keuzes heen, zodat Gods Koninkrijk met tekenen en wonderen openbaart word!

en Jezus verheerlijkt word en in Jezus Christus ook God de Vader!

Want Jezus Christus verheerlijkt God Zijn Hemelse Vader en de Heilige Geest laat ons op Jezus Christus zien en verheerlijkt alleen Hem!

Op het moment dat Jezus Christus onze Heer en Redder stierf aan het kruis op Golgotha, was het Gods Hart wat daar bloedde en vanuit daar stroomde Zijn leven uit!

Bloed en water!

Het leven zit in het Bloed zegt God!

God verlangt naar een hart naar hart relatie met ons!

Geen vroom gezicht of daden!

Maar een hart wat naar Hem uitgaat!

Hij heeft geen gedachten van veroordeling over jou!

Maar een Hart wat Zich uitstrekt naar jou om Zich te openbaren met Zijn onvoorwaardelijke nooit opgevende liefde! Zijn liefde is wat jou geneest en herstelt!

Durf jij jezelf aan Hem te geven?

Hoe wandel je nu Gods Koninkrijk, Zijn VaderHart steeds dieper in!

Door intimiteit met de Heilige Geest en hoe de je dat?

Wees je bewust dat elke keus die je maakt en alles wat je spreekt kracht heeft!

God is jaloers (op een gezonde manier) op ons!

Hij heeft ons gemaakt en we moeten ons ervan bewust zijn, dat Hij er is en naar ons kijkt elk moment en God zegt: Hij zoekt de aarde over of er 1 is die Hem helemaal is toegewijd!

Hij zoekt naar jou!

Zijn belofte is als je Hem zoekt met heel je hart; Hem zult vinden. (Zelf heb ik het mogen ervaren als Waarheid dat Jezus leeft!)

God is een beloner voor wie Hem ernstig zoekt!

Breng tijd met Hem door!

Door met Hem te praten (gebed)

1 van de teksten is:

Spreuken 3 vers 5 & 6:

5 Vertrouw op de HERE met uw ganse hart

en steun op uw eigen inzicht niet.

6 Ken Hem in al uw wegen,

dan zal Hij uw paden recht maken.

Zoek eerst het Koninkrijk van God en de rest zal je geschonken worden!

God op nr 1 in alles en leef met Hem!

Hij zal Zijn zegen aan je geven, maar doe het niet om de zegen, maar zoek DIEGENE DIE ZEGENT!

Aanbidding is waar het omdraait!

Aan wie geven wij onze aanbidding?

Prijs God en aanbid Hem (de Heilige Geest in ons, trekt ons steeds dichter naar de Troon van genade, waar God de Vader is en de Here Jezus Christus en soms vraagt de Heilige Geest ons om keuzes te maken dingen op te ruimen, zodat we heiliger en rein leven voor Zijn Aangezicht, zodat Hij ons nog meer kan overweldigen met Zijn liefde en nog meer dingen kan laten zien! etc!

Wij zijn 1 geest met de Geest van God!

Wij hebben de gedachten van Jezus Christus!

Als je oprecht met heel je hart God zoekt en het alleen van Hem verwacht, sta versteld wat God allemaal doet en wat je hoort en ziet!

En tuurlijk soms kan het een proces zijn maar geef niet op! GA DOOR!

God ZAL je belonen!

God zegt Ik waak over Mijn Woord omdat te doen (Jeremia 1 vers 12)

Gods Woord gaat pas leven als je de Heilige Geest intiem leert kennen en daardoor ook de Here Jezus Christus!

De Heilige Geest is elk moment bij ons!

Sterk je geloof op!

Geloof komt door het horen en horen door het Woord van Christus Jezus!

De Heilige Geest maakt alles realiteit, Hij leid ons in de volle waarheid!

Geen passiviteit maar ACTIEF, dat wil zeggen

Relatie komt van 2 kanten!

Een spreker zei eens:

Als er niks in het natuurlijke gebeurt, gebeurt er ook niks in het bovennatuurlijk!

MAAR BESEF GODS HART GAAT EERST NAAR ONS UIT!

DAVID ZEGT VAN UWENTWEGE HEER ZOEK IK U!

NIET DAT WIJ HEM EERST HEBBEN LIEF GEHAD MAAR U HEER HEEFT ONS EERST LIEFGEHAD (EN NOG STEEDS HEEFT GOD ONS LIEF EN GAAT ZIJN HART NAAR ONS UIT)

Als wij bidden, doen wij dat in de geestelijke wereld en zal God antwoorden!

GELOOF is een sleutel om te ontvangen, want door geloof zullen wij leven zegt God!

BID EN LEEF IN GEEST EN IN WAARHEID! (HEILIG VOOR HEM AlLEEN) soms vraagt dat echt radicaal zijn, maar Jezus is het LEVEN en buiten Hem is er geen leven!

TOETS EN TEST GODS WOORD DOOR GOD TE ZOEKEN EN JE ZULT ZIEN DAT HIJ LEEFT!

Liefs en Gods Zegen!

Natuurlijk zou je nog veel meer kunnen zeggen, maar anders gaan mensen het niet lezen! :-)

Mooi onderwerp:

de wereld van de Heilige Geest

Denk je dat er limieten zijn in Zijn wereld ALLES is mogelijk voor wie gelooft!

Heel veel Zegen!

cdstickerjesusnn1.th.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

* Raido denkt

Waarom til je de relatie met de Heilige Geest er zo bovenuit, is de relatie met de HEERE (God Drie-enig) niet gewoon helemaal belangrijk, moet je God niet kennen in al Zijn Personen? En is de relatie met de Heilige Geest niet exact even belangrijk als die met de Vader en de Zoon?

Link naar bericht
Deel via andere websites

De heilige Geest belicht een ander aspect van God dan de Vader of de Zoon. Als je over de heilige Geest spreekt dan spreek je direct over de Vader en de Zoon. Ik zie wat dat betreft niet echt een probleem met de post van de topicstarter. Of het praktisch haalbaar is natuurlijk een tweede.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker maar de Heilige Geest is 1 met God de Vader en Zijn Zoon!

En de Here Jezus zegt zelf, wanneer de Heilige Geest van de Waarheid komt (de Geest van Jezus zelf), Die zal u leiden tot de volle Waarheid!

Jezus belooft de Trooster

15 Wanneer gij Mij liefhebt, zult gij mijn geboden bewaren. 16 En Ik zal de Vader bidden en Hij zal u een andere Trooster ***(JEZUS ZELF IS OOK EEN TROOSTER)*** geven om tot in eeuwigheid bij u te zijn, 17 de Geest der waarheid, die de wereld niet kan ontvangen, want zij ziet Hem niet en kent Hem niet; maar gij kent Hem, want Hij blijft bij u en zal in u zijn.

---- zie ----

Hand 11,12

En de Geest zeide tot mij, dat ik met hen moest medegaan zonder bezwaar te maken. En met mij gingen ook deze zes broeders, en wij zijn het huis van die man binnengegaan;

Handelingen 13 vers 2 en 4(a)

2 En terwijl zij vastten bij de dienst des Heren, zeide de heilige Geest: Zondert Mij nu Barnabas en Saulus af voor het werk, waartoe Ik hen geroepen heb. 3 Toen vastten en baden zij, en legden hun de handen op en lieten hen gaan.

4 Dezen dan, door de heilige Geest uitgezonden

En de Heilige Geest is de plaatsvervanger (niet belangrijker, maar wij zijn geest, ziel en lichaam en de Heilige Geest is Geest!) en wij zullen Hem moeten zoeken met onze geest!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

* Raido denkt

Waarom til je de relatie met de Heilige Geest er zo bovenuit, is de relatie met de HEERE (God Drie-enig) niet gewoon helemaal belangrijk, moet je God niet kennen in al Zijn Personen? En is de relatie met de Heilige Geest niet exact even belangrijk als die met de Vader en de Zoon?

De nadruk op de Heilige Geest komt vooral omdat de Geest het dichst in de buurt komt van tastbaar. Een van de weinig haast concrete dingen die we als cristenen hebben. Door een relatie met de Geest heb je automatisch een relatie met de Vader en de Zoon. Niks bovenuit tillen, dit is meer uitlichten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Praktisch haalbaar!

Zou Jezus iets van ons vragen wat niet haalbaar is?

De vraag is zijn wij bereid om dingen af te leggen wat geen vrucht kan dragen in ons leven en de weg van de Geest willen gaan ipv het vlees (zie Romeinen brief en de Galaten brief) over vlees en Geest!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De heilige Geest belicht een ander aspect van God dan de Vader of de Zoon. Als je over de heilige Geest spreekt dan spreek je direct over de Vader en de Zoon. Ik zie wat dat betreft niet echt een probleem met de post van de topicstarter. Of het praktisch haalbaar is natuurlijk een tweede.

Daar doelde ik ook min of meer op. De inhoud van de posting - een soort van overdenking - gaat namelijk veel verder dan alleen 'relatie met de Heilige Geest'. Daar kwam ook mijn vraag uit voort.

Quote:
En de Here Jezus zegt zelf, wanneer de Heilige Geest van de Waarheid komt (de Geest van Jezus zelf), Die zal u leiden tot de volle Waarheid!

Dat heb ik de laatste tijd wat vaker gehoord. Dat 'de Heilige Geest de Geest van Jezus Christus is' kun je dat uitleggen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb eens bij een groot magazijn gewerkt waar meer dan 40.000 artikelen lagen en op een gegeven moment waren ze iets kwijt (iets heel kleins) want iemand had het op een verkeerde plek neer gelegd, maar om te gaan zoeken tussen in 40.000 artikelen ben je nog wel even bezig dus vroeg ik aan de Heilige Geest, wilt U zeggen waar het ligt? En Hij sprak tot mij het nummer waar het lag en liep er heen en pakte het en gaf het aan degene die het nodig had!

En heb je gelijk een getuigenis om God te verheerlijken!

Mijn vader heeft 2 boekenplanken van ongeveer 2,20 lang

helemaal vol met boeken van 2 á 3 lagen dik!

'kZocht een boek van het Bloed van Jezus Christus!

En ik was aan het zoeken en 'kvroeg aan de Heilige Geest, Heer wilt U mij laten zien waar dat boek staat, ik weet dat U zegt wie zoekt zal vinden, maar anders ben ik nog even bezig!

En God draaide zo mn hoofd en sprak, pak dat boek maar weg en daarachter staat die..en ik deed het dus toetste het (moest ook groeien erin) en ja hoor daar stond het boek wat ik zocht!

Keertje was in de kerk bij ons een voedselpakketten-actie en mn moeder vroeg aan me van aalt weet jij iemand die zoiets kan gebruiken en ik zei...ik weet het zo niet maar God weet het wel

Dus savonds in bed, Heer weet U nog iemand die een voedselpakket kan gebruiken en de Heer gaf me een straatnaam en een nummer.

Die volgende dag ging ik naar mn moeder toe zei, Mam bestaat die straat? en ze zei jahoor en ik woon al 23 jaar in dezelfde plaats maar ik had er nog nooit van gehoord!

gingen 2 weken overheen, maar de Heer je iets openbaar, voelt het als vuur (althans zo ervaardde ik dat) wat je op je drukt (niet lastig op je drukken, maar wel lekker zegmaar puh2.gif)

Voedselpakketten waren voorbij en God sprak nog steeds, Aalt wanneer ga je het doen?

Savonds een keer...vroeg iemand aan mij Aalt wil je oppassen ...ik paste nooit op..maar kzei is goed

Die avond vertelde ik het verhaal aan die mensen ....wat bleek nu hun hadden precies genoeg zegeltjes voor een voedselpakket

Savonds nog naar dat adres toe en belde aan niemand deed open...dus weer terug naar een vrouw die we kenden en ik legde het verhaal uit wat God had gezegt etc! en zei zij wat voor adres is dat dan? ik zei dat adres (en ze zei...daar ben ik al 5 jaar voor aan het bidden) ik zo van SLIK!! WOW!

voor mij ook allemaal nieuw! en de volgende dag erheen (tijdje terug daarvoor sprak God door iemand heen van: Hij zal je naar plaatsen leiden die duister zijn en waar veel duisternis heerst)

En toen we bij dat adres waren.. deed die vrouw open en wat bleek in dat gezin was heel veel duisternis qua, seks, ruzie, occultisme etc!

Ik gaf haar het pakket en zei dat God haar zag en haar gezin en dat Hij van haar hield en ze kreeg de tranen in haar ogen!

Zoiets vergeet je niet!

Aan God alle eer! Hij brengt zegen en leven!

Laatst was er een conferentie, waar ik voor het eerst mocht mee bidden voor mensen! (gelukkig onder verantwoordelijkheid van de leiders van de gemeente)

Kwam er een vrouw naar ons toe (bad samen met een andere vrouw)

die zei ik heb last van migraine..dus spraken die geest van migraine aan en ze begon te hoesten en viel op de grond en ze heeft tot de dag vanvandaag nog geen migraine meer gehad! (Sprak haar laatst nog)

Intimiteit -> Identiteit -> Authoriteit!

Zo zijn er nog heel veel verhalen waarvoor God me heeft gebruikt!

Niet om te pochen op mezelf...nee zeker niet...maar hoop weer tegeven dat God je wil gebruiken en ik heb helemaal geen hoge dunk van mezelf ... enheb ook heel veel dingen verkeerd gedaan en nog soms! (nouja soms....) ik baal soms nog weleens van mezelf!

Maar het is Gods genade dat Hij dat doet!

En ik wil je uitdagen ga achter God aan en laat Hem door je heen stromen!

Liefs


Samengevoegd:

Quote:

[...]Daar doelde ik ook min of meer op. De inhoud van de posting - een soort van overdenking - gaat namelijk veel verder dan alleen 'relatie met de Heilige Geest'. Daar kwam ook mijn vraag uit voort.

[...]Dat heb ik de laatste tijd wat vaker gehoord. Dat 'de Heilige Geest de Geest van Jezus Christus is' kun je dat uitleggen?

Ik zal eens kijken of ik bepaalde Bijbelteksten kan vinden die daarover gaan en het duidelijk maken, dat de Heilige Geest een Persoon is en dat Hij de Geest van God is en dus de Geest van Jezus Christus!

Weetje!

God kwam naar deze aarde (Gods Woord)

Hij werd vlees, dus een mens en openbaarde Gods heerlijkheid, Hij is Gods Heerlijkheid!

Dus mens maar ook volledig God!

Die MENS kreeg de Naam boven alle namen; Jezus Christus

God RED, DE GEZALFDE!

Maar zal eens kijken wat ik kan vinden!

His Blessings upon you!

Link naar bericht
Deel via andere websites

dat allemaal wat je schreef bij hte begin vind ik ook. alleen geloof ik niet dat God ons vader is want:

'Hij verwekt niet en is noch verwekt.'

dus hij is geen vader van ons en voor mij is jezus en van de vele profeten die de godsdienst kwam openbaren voordat er de Islam was neer gedaald. maar verder geloog net zo sterk in God. want God (Allah) is alles. Mijn leven, mjn hart. ik ben zijn genegen onderdaan en ik zal dat altijd blijven. Allahu Akbar (God is de grootst)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

dat allemaal wat je schreef bij hte begin vind ik ook. alleen geloof ik niet dat God ons vader is want:

'Hij verwekt niet en is noch verwekt.'

dus hij is geen vader van ons en voor mij is jezus en van de vele profeten die de godsdienst kwam openbaren voordat er de Islam was neer gedaald. maar verder geloog net zo sterk in God. want God (Allah) is alles. Mijn leven, mjn hart. ik ben zijn genegen onderdaan en ik zal dat altijd blijven. Allahu Akbar (God is de grootst)

Dus jij kent niet zoiets als de Heilige Geest?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Ik zal eens kijken of ik bepaalde Bijbelteksten kan vinden die daarover gaan en het duidelijk maken, dat de Heilige Geest een Persoon is en dat Hij de Geest van God is en dus de Geest van Jezus Christus!

het zijn vast allemaal semantische kwesties, dus laten we hier geen hot-issue van maken hoor. Ik weet niet of je dat namelijk zo kunt zeggen, goed ik ben ook maar een huis-tuin-en-forumtheoloogje hoor; maar is het omgekeerd evenredig?

De heilige Geest is de Geest van God. De Vader, Zoon en Heilige Geest zijn allemaal onderscheiden (niet gescheiden) Personen van God (JHWH). Alleen is het dan ook zo dat de Heilige Geest de Geest van Jezus Christus is? Is Jezus Christus omgekeerd evenredig met God de Zoon en dergelijke.

Ach, laat dat maar aan Hem over, dat zullen we nooit kunnen begrijpen ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

God is Geest!

en wie Hem aanbid zullen Hem moeten aanbidden in Geest en in Waarheid!

Staat er geschreven

Zegen


Samengevoegd:

En toch is helemaal niet zo moeilijk!

Je hebt alleen een openbaring nodig van God om dingen te kunnen zien, want Hij verlicht onze gedachten en ons hart!

:-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

God is Geest!

en wie Hem aanbid zullen Hem moeten aanbidden in Geest en in Waarheid!

Staat er geschreven

Zegen


Samengevoegd:

En toch is helemaal niet zo moeilijk!

Je hebt alleen een openbaring nodig van God om dingen te kunnen zien, want Hij verlicht onze gedachten en ons hart!

:-)

Ho ho ho ho ho. PUNT waarom hebben wij een openbaring nodig als wij het profetische woord hebben? Daarnaast slaat (naar mijn gevoel/overtuiging) het aanbidden in geest en waarheid niet op de Heilige Geest of de Geest Gods, maar op 'het geloof' in het innerlijke van de mens los van Oud Testamentische eredienst..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:


Samengevoegd:

En toch is helemaal niet zo moeilijk!

Je hebt alleen een openbaring nodig van God om dingen te kunnen zien, want Hij verlicht onze gedachten en ons hart!

:-)

Dat vind ik juist zo gevaarlijk met dit soort dingen. Er zijn een hoop mensen die zo'n openbaring claimen te hebben gehad slaan de plank behoorlijk mis.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is natuurlijk veel meer te zeggen, dan wat er word gezegt in de onderstaande link!

Bekijk maar eens!

Gods Zegen over jullie allemaal, vergeet niet dat Hij vóór jou is en dat Hij je wil helpen in alles, maar laat Hem delen in alles en verwacht je het ALLEEN van Hem (vertrouwen(geloof)).

LINK:

Persoon en werk van de Heilige Geest

Namen van de Heilige Geest

De Geest des HEREN (Jes. 61:1)

De Geest van God (Gen. 1:2)

De Geest van de levende God (2 Cor. 3:3)

De Geest van onze Vader (Matt. 10:20)

De Geest van Zijn Zoon (Gal. 4:6)

De Geest van Jezus (Hand. 16:7)

De Geest van Jezus Christus (Fil. 1:19)

De Geest van Christus (Rom. 8:9)

De Geest (Joh. 3:6)

De Heilige Geest (Luk.11:13)

De Heilige Geest der belofte (Ef. 1:13)

De Trooster (Joh. 16:7)

De Geest van het zoonschap (Rom. 8:15)

De Geest der heiligheid (Rom. 1:4)

De Geest van wijsheid (Ef. 1:17)

De Geest van openbaring (Ef. 1:17)

De Geest van wijsheid en verstand (Jes. 11:2)

De Geest van raad en sterkte (Jes. 11:2)

De Geest van kennis en vreze des HEREN (Jes. 11:2)

De Geest der waarheid (Joh. 14:17)

De Geest des geloofs (2 Cor. 4:13)

De Geest des levens (Rom. 8:2)

De Geest der heerlijkheid (1 Petr. 4:14)

De Geest der genade (Hebr. 10:29)

De Geest der genade en der gebeden (Zach. 12:10)

De Geest van gericht en uitdelging (Jes. 4:4)

De eeuwige Geest (Hebr. 9:14)

Eén Geest (Ef. 4:4)

Hoe komt de Heilige Geest?

- Je wordt gedoopt in Hem (Hand. 11:16)

- Je ontvangt Hem (Hand. 10:47)

- Hij komt over je met kracht (Hand. 1:8)

- Hij valt op je (Hand. 11:15)

- Hij wordt uitgestort (Hand. 2:17)

- Je wordt verzegeld (Ef. 1:13)

- Je wordt gezalfd (1 Joh. 2:27)

- Je wordt vernieuwd (Tit. 3:5)

- Je wordt vervuld (Ef. 5:18)

Symbolen van de Heilige Geest

Adem : Hij blaast ons Goddelijk leven in Joh. 20:22

Duif : Hij blijft op ons rusten en geeft ons vrede Joh. 1:32

Zalfolie : Hij geeft waardigheid en gezag Hand. 10:38

Vuur : Hij reinigt en heiligt ons Matt. 3:11

Water : Hij verzadigt ons en geeft energie Joh. 7:38 en 39

Wind : Hij brengt ons in beweging en geeft kracht Joh. 3:8

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja maar Hij verlicht niet zomaar onze gedachten en ons hart. hiervoor moet heel wat doen. en dat is laten zien hoe belangrijk God voor je is en vaak aan Hem denken

Waarom zou Hij dat 'niet zomaar' doen? Wat bedoel je met 'Hiervoor moet heel wat doen?' bedoel je daarmee dat wij heel wat moeten doen voordat God ons wil verlichten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik merk heel vaak AndreasJ dat heel veel kinderen van God hiermee worstelen!

Het is geen claimen, maar vanuit je intimiteit met God komt die openbaring vanzelf ik duid dus niet op claimen van openbaring maar op het intiem zijn met God, waar Hij naar verlangt!

En door het volbrachte werk van nze geliefde Jezus Christus onze Heer en Redder, zijn wij mede-erggenamen in Hem en mogen wij dingen vragen van onze Hemelse Vader niet omdat wij het verdienen vanuit Zijn genade bied Hij ons dat aan en Jezus zegt zelf ook!

Neem het Koninkrijk met kracht!

Het heeft Mijn Hemelse Vader behaagt u het Koninkrijk te geven!

Nieuw onderwerp:

Het Koninkrijk van God wat is dat?

Hoe diep en ver reikt het?


Samengevoegd:

Geen WET (geen daden of verdienen) maar

GENADE leven vanuit Zijn liefde voor jou in intimiteit waar openbaring gaat stromen ;-)

dat is heel anders dat je er heel veel voor moet doen! Jezus heeft alles al gedaan voor jou, zonder Hem kun je niks doen (Johannes 15)

Zonder Mij kunt gij niks doen, blijft in Mij, gelijk Ik in u!


Samengevoegd:

AANVAARD EN lEEF IN ZIJN WAARHEID!

LEEF IN JEZUS DOOR GELOOF AlLEEN!!

ZO HEERLIJK HIJ MAAKT JE ZO HEERLIJK VRIJ!!! DANK U HEER!

STAP IN GELOOF IN DIE STROOM VAN DE GEEST EN LAAT JE MEEVOEREN MET HEM!

JEZUS ZEGT DE WAARHEID MAAKT JE VRIJ!

VERANDER JE DENKEN (ROMEINEN 12 V 2) IN LIJN MET GODS WOORD, DE WAARHEID! EN JE KOMT ERACHTER DAT JEZUS LEEFT! yeah! hamer.gif ZIJN VREUGDE, LIEFDE EN ACCEPTATIE ZIJN NIET TE VERGELIJKEN MET DEZE WERELD!!

SALOMO ZEGT OOK DEZE WERELD IS ALLEEN MAAR IJDELHEID!

JEZUS CHRISTUS IS PAS ECHT LEVEN (REAL LIFE)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hé Aalt, een kleine tip. Misschien is het voor de leesbaarheid en overzichtelijkheid dat je posts quote, voor het geval dat je het nog uitgelegd wilt hebben(je weet maar nooit knipoog_dicht.gif ) kan je hier lezen hoe dat moet.

Ik vind het best interessant om te lezen wat post, maar ik vind het af en toe ook wel handig waarop je iets antwoord. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hé Aalt, een kleine tip. Misschien is het voor de leesbaarheid en overzichtelijkheid dat je posts quote, voor het geval dat je het nog uitgelegd wilt hebben(je weet maar nooit
knipoog_dicht.gif
) kan je
lezen hoe dat moet.

Ik vind het best interessant om te lezen wat post, maar ik vind het af en toe ook wel handig waarop je iets antwoord.
smile.gif

Is ook zo je hebt gelijk, alleen ik moet even wennen hoe iets werkt!

Ik deed snel reply!

Maar ik moet gewoon even op reageer knop drukken, maar soms is het zo'n vuur in je dat je niet kan wachten om het te zeggen!

He loves you!


Samengevoegd:

Quote:

...en je capslock staan aan
widegrin.gif

mijn excuses! :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

(anointed_song) How He loves us!

How He loves us!

*hopelijk kunnen jullie engels*

Voel de passie als een vuur waarmee ze zingt!

Dat is iets wat de Heilige Geest doet!

God is vuur! Zijn liefde is als een vuur!

En op een gegeven moment gaat ze iets zeggen en voelt ze iets in haar geest aan!

Daarvan spreekt ze dan, openbaring en dan vraagt ze de mensen iets te doen in het natuurlijk, om zich geestelijk voorte bereiden dat Gods liefde als een vuur die plaats zal laten exploderen!

Het klinkt misschien allemaal wat heftig en nieuw (wat raar kan lijken) maar in de Geest is dit heel normaal en nogmaar het begin van hoeveel God wil laten zien en wil zeggen hoeveel Hij van ons houd!

Hij gaf Jezus Christus Zijn ENIGE ZOON, het LEVEN ZELF!

Hoeveel houd je dan van de mensheid!

Zijn bedoeling is om je te laten leven en overvloed te geven om te leven vanuit Zijn goedheid!!

ABBA VADER PAPPA!!!!

Heer ik houd van U!

Falling in love with God...er is niks fijners mensen!!

Jaag naar God net zoals Hij jaagt naar jou, alleen God wacht op een vrije keuze!

God is een GENTLEMAN! Hij breekt niet in zoals de vijand wel doet, maar respecteerd jou gevoelens en keuzes!

Lief hé!

He loves you and so do i!

Liefs mij

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid