Spring naar bijdragen

Liefde volgens de bijbel


Aanbevolen berichten

Ik heb altijd een probleem met msn. Mijn vriend woont anderhalf uur rijden hier vandaan. Zeg ik iets op de verkeerde manier, ziet hij mijn gebaren er niet bij, en kan hij het verkeerd opvatten. Vind ik altijd zo vervelend.

Ik als meisje zijnde zou zeggen, laat zien dat je echt voor haar gaat! Neem de tijd, maak tijd voor haar vrij, ga naar dingen die zij belangrijk vind. En praat er over!!!!! Want mijn ervaring is ook dat we te weinig praten!

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Eline,,,

Een webcam is een beetje een investering, maar het maakt het wel een stuk makkelijker, je kan de mimiek van iemand zien en de gebaren. Met microfoon gaat het nog beter, dan kan je praten en kijken teglijk. Is heel prettig.smile.gif

@Aron_ Ik ben het met Eline,,, eens, je zult in haar moet investeren

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Wat het allerbelangrijkste is, is dat je met God vanaf het begin uitzoekt of de betreffende persoon voor jou bedoeld is. En nog belangrijker is dat je luisterd naar God en je eigen ik/gevoelens/verlangens negeerd omwille van Zijn wil.

Is de persoon voor jou, dan weet je dan ook (geen twijfel, angst, etc).

Waarom ik dit zeg: been there, done that (my own will).. and it hurts like a lot.

Bovendien: als de persoon niet voor jou bedoeld is en je gaat de stap wel aan (verkering), dan is de kans groot dat je een goede vriendschap langdurig of definitief 'verknald'.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid