Nynthe 1 Geplaatst 7 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2008 Samen huiswerk maken kan erg leuk zijn Oh, en je vraagt gewoon: 'Wil je mijn meisje zijn?' Zo lief Link naar bericht Deel via andere websites
Aron_ 0 Geplaatst 8 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Haha ik heb gisteravond een sms gestuurd naar der, en daar blijkt uit dat ze ook graag iets wil! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 gefeliciteerd verliefd zijn is leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Eline--- 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 Ik heb altijd een probleem met msn. Mijn vriend woont anderhalf uur rijden hier vandaan. Zeg ik iets op de verkeerde manier, ziet hij mijn gebaren er niet bij, en kan hij het verkeerd opvatten. Vind ik altijd zo vervelend. Ik als meisje zijnde zou zeggen, laat zien dat je echt voor haar gaat! Neem de tijd, maak tijd voor haar vrij, ga naar dingen die zij belangrijk vind. En praat er over!!!!! Want mijn ervaring is ook dat we te weinig praten! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2008 @Eline,,, Een webcam is een beetje een investering, maar het maakt het wel een stuk makkelijker, je kan de mimiek van iemand zien en de gebaren. Met microfoon gaat het nog beter, dan kan je praten en kijken teglijk. Is heel prettig. @Aron_ Ik ben het met Eline,,, eens, je zult in haar moet investeren Link naar bericht Deel via andere websites
JohnM 0 Geplaatst 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2008 Wat het allerbelangrijkste is, is dat je met God vanaf het begin uitzoekt of de betreffende persoon voor jou bedoeld is. En nog belangrijker is dat je luisterd naar God en je eigen ik/gevoelens/verlangens negeerd omwille van Zijn wil. Is de persoon voor jou, dan weet je dan ook (geen twijfel, angst, etc). Waarom ik dit zeg: been there, done that (my own will).. and it hurts like a lot. Bovendien: als de persoon niet voor jou bedoeld is en je gaat de stap wel aan (verkering), dan is de kans groot dat je een goede vriendschap langdurig of definitief 'verknald'. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 23 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2008 Liefde volgens de Heilige Schrift,is nog al gemakkelijk ;elkaar toegewijd zijn in alles. Liefde zit in de mens zowel lichamlijk als geestelijk,gebruik deze heerlijke en mooie geschenken. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten