Spring naar bijdragen

Backmasking


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 69
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Slechtvalk, plaatsen 'ze' wel onder blackmetal. Het is iig wel metal...

(Ben er persoonlijk niet zo weg van, geef mij maar Antestor)

miseration, ken ik niet

underoath, Die oudste EP's zijn wel metal, maar hun laatste 3 albums zijn dat niet. Dat spul is posthardcore/metalcore (afhankelijk van nummer en album). Fijne muziek trouwens, één van mijn favoriete bands.

demon hunter, is geen metal.

Eluveitie, Theocracy. Ik heb het vast ergens op mp3, maar kan het niet voor de geest halen.

Haste the day, is metalcore, geen metal. En metalcore is hardcore(punk) met metal invloeden.

Ken je de band ZAO?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ken ik ja,

Mijn voledige afspeel lijst (heb nu ff wat meer tijd knipoog_dicht.gif )

After forever

Anaemia

Antestor

Becoming the Archetype

Beloved

Dead Poetic

Demon Hunter

Destroy the Runner

Disciple

Divinefire

Eluveitie

Falling Up

Figure Four

From Ashes

Haste the Day

Illuminandi

Immortal Souls

Living Sacrifice

Miseration

Norma Jean

Red

Saviour Machine

Slechtvalk

Soul Embraced

Stretch Arm Strong

The Agony Scene

Theocracy

Underoath

Zao

Heb ik ff overgetypt van mn mp3, dus van sommigen heb ik maar een nummer omdat het van een verzamel album komt...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je krijgt die tekst niet, je hoort de tekst. Net zoals je soms een optische ilusie tegenkomt, kan dat ook op auditief gebied. Als je teksten omdraaid zijn het geen echte woorden meer, maar je gaat toch opzoek naar herkenning, en om de een of andere reden horen sommige mensen in eens allerlei vreemde satanistische teksten..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mij zijn maar een paar echte teksten bekend, waarvan die mij bij staan ook nog eens als je het normaal af speelt het nerens op lijkt. (voorbeeldje is van de beatles, Een tekst in "I'm so tired" :

"Paul is dead, I miss him, I miss him"

Draai je dat normaal dan hoor je wat vaag gemompel.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begrijp die hele extreme, christelijke paranoïa niet zo goed. Als je ergens moeite mee hebt, moet je het vooral uit je leven bannen, maar leg het niet aan anderen op. Je eigen subjectieve waarnemingen en bevindingen zijn niet geldend voor de hele mensheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ook al zeggen de artiesten er zelf wat over...

wil dat wat zeggen?

hoe satanisch is slipknot nou eigenlijk?

maakt HIM echt "love metal" en COB "hate metal"?

hoever is marlijntje manson nou eigenlijk de anti-christ?

kijk naar de teksten van een nr en haal er je boodschap uit...

kun je er mee leven, luister het dat vooral...

heb je er moeite mee, ga dan fijn opzoek naar andere muziek...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Hier wat sites waar je het zelf kunt horen als Backmasking wel of niet werkt. Overigens zijn er wel artiesten die het toegeven dat ze backmasking hebben toegepast. Een plaat van Stix bijvoorbeeld. Daar waar openlijk een waarschuwing op stond.

link

link

wwww.backmaskingonline.com

Plaat van Prince erg duidelijk te horen:

link

En voorruit:

link

En Jan Smit:

link

link

Deze song van Paul McCartney heb ik nooit gezien in google maar als ik de bewuste plaat bewust draai hoor ik toch echt:

n wonderful Christmas van Paul McCartney : Simpely we know He's not exist. What is He? What He said? Master Risen, Beelzebul.

Backmasking kan door speciale technieken worden toegepast. Er was ook iemand die artiesten leerde achteruit te spreken.

Alle meiden opgelet (van M-kids) wordt achteruit: (dit bij de zin, meiden opgelet! meiden pret)Save the Devil save the Evil. Hoor ik dan vervolgens. Een plaat van K3 het nummer toveren als ik het goed heb. Als ik die achteruit draai hoor ik "Zijn woord is zijn woord, zijn woord is Beelzebul. In een interview geeft K3 aan dat elke woorden een betekenis hebben. Nadat ik Bond Tegen Het Vloeken getipt had werd het opeens erg populair nieuws....

Link naar bericht
Deel via andere websites

bij de meeste nummers is backmasking niet express, k3 - oma's aan de top als je het om draait is het grote massamoord en ik hoorde laatst een christelijk lied en als je het omdraait hoorde je laat de atoombom nu vallen op die .......

en op wikipedia kon ik niet vinden of ze christelijk zijn of niet

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geloofde er eerst ook niet in totdat ik het zelf met mijn eigen pc het hoorde. Bij de plaat van Paul McCartney hoor ik het in ieder geval heel duidelijk. Het kan haast niet dat het toevallig is.

Als ik het zelf zing "oma's aan de top" en het vervolgens achteruit draai hoor ik alleen grote massamoorde. Maar de muziek van K3 is ook niet echt christelijk waar ze gewoon voorruit zingen.

Verder het nummer van Bruce Springsteen Born in the USA. Daar waar je hem hoort zingen dat Jezus vies is. Er zijn nogmaals speciale technieken voor omdat er zo op te zetten. Er zijn theorieën over dat je hersenen de boodschappen kunnen omzetten. Ik zou dan weleens de proef op de som willen nemen door een boodschap achteruit op een CD te zetten en dat elke week aan iemand laten horen, en vervolgens er proberen achter te komen dat hij het antwoord weet. Maar goed de meeste mensen geloven het niet. De duivel ook niet trouwens, die zegt tegen u ik besta niet!

Maar het belangrijkste is dat we de Bijbel willen na leven en dat is het belangrijkste, Jezus volgen en geloven. Verkondig het evangelie aan alle volken. Werp in Zijn naam boze geesten uit. En zeg dat het koninkrijk van God nabij is. Als u, uw naaste lief hebt als u zelf, dan wil je ook dat je naaste behouden wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid