Clyppan 0 Geplaatst 22 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2008 De vraag was 'welke bands'. Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Slechtvalk, miseration, underoath, demon hunter, Eluveitie, Theocracy, Haste the day enz. mn afspeel lijst is ietwat te groot om hier op te noemen Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Slechtvalk, plaatsen 'ze' wel onder blackmetal. Het is iig wel metal... (Ben er persoonlijk niet zo weg van, geef mij maar Antestor) miseration, ken ik niet underoath, Die oudste EP's zijn wel metal, maar hun laatste 3 albums zijn dat niet. Dat spul is posthardcore/metalcore (afhankelijk van nummer en album). Fijne muziek trouwens, één van mijn favoriete bands. demon hunter, is geen metal. Eluveitie, Theocracy. Ik heb het vast ergens op mp3, maar kan het niet voor de geest halen. Haste the day, is metalcore, geen metal. En metalcore is hardcore(punk) met metal invloeden. Ken je de band ZAO? Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Ken ik ja, Mijn voledige afspeel lijst (heb nu ff wat meer tijd ) After forever Anaemia Antestor Becoming the Archetype Beloved Dead Poetic Demon Hunter Destroy the Runner Disciple Divinefire Eluveitie Falling Up Figure Four From Ashes Haste the Day Illuminandi Immortal Souls Living Sacrifice Miseration Norma Jean Red Saviour Machine Slechtvalk Soul Embraced Stretch Arm Strong The Agony Scene Theocracy Underoath Zao Heb ik ff overgetypt van mn mp3, dus van sommigen heb ik maar een nummer omdat het van een verzamel album komt... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2008 Om maar even verder offtopic geklets te voorkomen... Niks persoonlijks of beschuldigend, zullen we het hier houden op duscussieren over backmasking? Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2008 Is goed sorry... Ik denk persoonlijk dat het niet allemaal onzin is, het is wel toevallig he, dat wanneer je nummers van een bepaalde band omdraaid dat je dan bij bijna allemaal foute teksten krijgt Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2008 Je krijgt die tekst niet, je hoort de tekst. Net zoals je soms een optische ilusie tegenkomt, kan dat ook op auditief gebied. Als je teksten omdraaid zijn het geen echte woorden meer, maar je gaat toch opzoek naar herkenning, en om de een of andere reden horen sommige mensen in eens allerlei vreemde satanistische teksten.. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2008 Mij zijn maar een paar echte teksten bekend, waarvan die mij bij staan ook nog eens als je het normaal af speelt het nerens op lijkt. (voorbeeldje is van de beatles, Een tekst in "I'm so tired" : "Paul is dead, I miss him, I miss him" Draai je dat normaal dan hoor je wat vaag gemompel.) Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Ik begrijp die hele extreme, christelijke paranoïa niet zo goed. Als je ergens moeite mee hebt, moet je het vooral uit je leven bannen, maar leg het niet aan anderen op. Je eigen subjectieve waarnemingen en bevindingen zijn niet geldend voor de hele mensheid. Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 Zeggen artiesten er zelf niks over dan? Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 31 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2008 ook al zeggen de artiesten er zelf wat over... wil dat wat zeggen? hoe satanisch is slipknot nou eigenlijk? maakt HIM echt "love metal" en COB "hate metal"? hoever is marlijntje manson nou eigenlijk de anti-christ? kijk naar de teksten van een nr en haal er je boodschap uit... kun je er mee leven, luister het dat vooral... heb je er moeite mee, ga dan fijn opzoek naar andere muziek... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 Net Black Sabbath op Arrow met Paranoid, ik werd nergens bij bepaald, behalve airguitar spelen. Dat is geen gave van de Geest, toch? Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2008 wel als je chr liedjes "speelt"... Link naar bericht Deel via andere websites
John de Kroon 0 Geplaatst 7 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2008 Nee maar ff serieus. er moet toch onderscheid tussen te maken zijn, tussen wat je wél kunt luisteren en wat nÃet, tussen waar je God mee eert en waar je Hem mee lasterd? Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2008 Hier wat sites waar je het zelf kunt horen als Backmasking wel of niet werkt. Overigens zijn er wel artiesten die het toegeven dat ze backmasking hebben toegepast. Een plaat van Stix bijvoorbeeld. Daar waar openlijk een waarschuwing op stond. link link wwww.backmaskingonline.com Plaat van Prince erg duidelijk te horen: link En voorruit: link En Jan Smit: link link Deze song van Paul McCartney heb ik nooit gezien in google maar als ik de bewuste plaat bewust draai hoor ik toch echt: n wonderful Christmas van Paul McCartney : Simpely we know He's not exist. What is He? What He said? Master Risen, Beelzebul. Backmasking kan door speciale technieken worden toegepast. Er was ook iemand die artiesten leerde achteruit te spreken. Alle meiden opgelet (van M-kids) wordt achteruit: (dit bij de zin, meiden opgelet! meiden pret)Save the Devil save the Evil. Hoor ik dan vervolgens. Een plaat van K3 het nummer toveren als ik het goed heb. Als ik die achteruit draai hoor ik "Zijn woord is zijn woord, zijn woord is Beelzebul. In een interview geeft K3 aan dat elke woorden een betekenis hebben. Nadat ik Bond Tegen Het Vloeken getipt had werd het opeens erg populair nieuws.... Link naar bericht Deel via andere websites
Ults 0 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 bij de meeste nummers is backmasking niet express, k3 - oma's aan de top als je het om draait is het grote massamoord en ik hoorde laatst een christelijk lied en als je het omdraait hoorde je laat de atoombom nu vallen op die ....... en op wikipedia kon ik niet vinden of ze christelijk zijn of niet Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 opwekking achterstevoren zelfs in opwekkingsnummers zitten duivelse boodschappen ik denk dat we toch maar psalmen oude berijming moeten gaan zingen Link naar bericht Deel via andere websites
Ults 0 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 ja dat lied bedoelde ik met laat de kernboom vallen Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenBen 0 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 Ik geloofde er eerst ook niet in totdat ik het zelf met mijn eigen pc het hoorde. Bij de plaat van Paul McCartney hoor ik het in ieder geval heel duidelijk. Het kan haast niet dat het toevallig is. Als ik het zelf zing "oma's aan de top" en het vervolgens achteruit draai hoor ik alleen grote massamoorde. Maar de muziek van K3 is ook niet echt christelijk waar ze gewoon voorruit zingen. Verder het nummer van Bruce Springsteen Born in the USA. Daar waar je hem hoort zingen dat Jezus vies is. Er zijn nogmaals speciale technieken voor omdat er zo op te zetten. Er zijn theorieën over dat je hersenen de boodschappen kunnen omzetten. Ik zou dan weleens de proef op de som willen nemen door een boodschap achteruit op een CD te zetten en dat elke week aan iemand laten horen, en vervolgens er proberen achter te komen dat hij het antwoord weet. Maar goed de meeste mensen geloven het niet. De duivel ook niet trouwens, die zegt tegen u ik besta niet! Maar het belangrijkste is dat we de Bijbel willen na leven en dat is het belangrijkste, Jezus volgen en geloven. Verkondig het evangelie aan alle volken. Werp in Zijn naam boze geesten uit. En zeg dat het koninkrijk van God nabij is. Als u, uw naaste lief hebt als u zelf, dan wil je ook dat je naaste behouden wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2008 Quote: Op dinsdag 06 mei 2008 09:39:51 schreef ikbenBen het volgende: Er zijn theorieën over dat je hersenen de boodschappen kunnen omzetten. Dat maakt opwekking ook zo kwalijk: Quote: Op maandag 05 mei 2008 21:11:47 schreef marliesje het volgende: opwekking achterstevoren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten