Farbe 0 Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Persoonlijk vind ik FF5 een te gekke band. Ze mogen dan ook nog is christelijk zijn, dat boeit me dan weer niet zoveel, aangezien hun teksten niet uitermate diepzinnig ofzo zijn. Muziekaal gezien vind ik ze gewoon geniaal. Alleen deed ik pas een beetje onderzoek, want ik wilde wel meer van zulk soort muziek horen (1 album is een beetje weinig ). Wikipedia defineert het als crunk-muziek. Whatever that may be. Als je verder op crunk klikt, kom je bij allemaal negermuziek (hiphop ofzo), dat ook partymuziek zou zijn ofzo. Dat is in ieder geval niet wat ik zoek, en wordt er ook niet echt wijzer van. Maar gelukkig is er nog credible.nl nog. Iemand die mij hier kan helpen met muziek die een beetje lijkt op FF5? Maakt niet uit of het christelijk is of niet. Zolang de teksten niet van het niveau cannible corpse of Marilyn Manson zijn vind ik het best. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 link Lang leve Last FM (zie de link hierboven) die per artiest suggesties geeft over similair artists.. Ofwel.. Even kijken, even luisteren en als 't goed is vind je dan wat naar je gading! Link naar bericht Deel via andere websites
Farbe 0 Geplaatst 8 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Mwoah. Ik vind Last.fm op dit punt niet heel geweldig ofzo eigenlijk. Falling up heeft een HEEL klein beetje er iets van weg, maar ze suggereren bijvoorbeeld ook skillet, en dat is toch best wel andere muziek. Bovendien suggereren ze verder ook alleen christelijke artiesten, en voor zover ik weet zijn er geen christelijke bands a la FF5. Seculiere bands weet ik niet veel van, maar hopelijk anderen hier wel dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 Farbe, dat komt doordat users het als similair artists beschouwen. Door jouw eigen input kun je daar verandering in kunt brengen. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 En anders gewoon even blijven doorzoeken, misschien vind je ergens verder wel wat Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst 8 december 2007 ik vind het een erg toffe band... ik was ook best blij toen ik ze vorig jaar op flevo zag... andere bands in dat genre ken ik helaas niet, dus ik kan je niet verder helpen... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 FF5 is echt super. En goed voor een feestje (ik draaide het ook op mijn verjaardag gisteren ) . uhm.. als je daarvan houdt kan je misschien The Hot Stewards proberen. Ik vind het ook TE gekke muziek. Lekker vrolijk enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Farbe 0 Geplaatst 16 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Ik ken The Hot Stewards ja, die zijn ook vet goed. Had erbij nooit echt nagedacht dat het ook wel redelijke feestmuziek is, en dat ik die ook best op een feestje kan opzetten. Maar voor feestjes is FF5 nog steeds te gek. Ik zal nooit het moment vergeten dat we met zn 8en op mn kamer van 2.5 bij 3.10 (ja, dat is klein) een kussengevecht hielden terwijl FF5 keihard opstond. Dat was echt te geniaal. Maar als ik alle suggesties al ken, misschien moet ik dan accepteren dat er misschien niet zoiets is als ik zoek, of dat ik het gewoon al heb. Want het album Alien Youth van Skillet is ook wel een beetje die stijl kwam ik pas achter. Via Last.fm heb ik niet gevonden wat ik zocht, maar wel wat andere leuke bands overigens, dus dat is wel weer leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 ik heb FF5 net ontdekt. Wat een coole grappige band. Wel is de muziek die ze maken heel divers. Het is idd een mix van hardcore en crunk. FF5 is geniaal Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Crunk is een andere naam voor dirty south hiphop, erg smerige muziek imho heeft ook niet veel van doen met FF5. Het is wel vrolijke muziek... FF5 heeft niet echt soorgenoten Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2008 Ik vind het ook een super band. Hoorde ze een keer bij X-Noiz en daardoor via Internet wat gehoord. Leuke muziek om te luisteren.... Hebben ze al een andere album behalve Business upfront, party in the back? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten