Spring naar bijdragen

Family Force 5


Aanbevolen berichten

Persoonlijk vind ik FF5 een te gekke band. Ze mogen dan ook nog is christelijk zijn, dat boeit me dan weer niet zoveel, aangezien hun teksten niet uitermate diepzinnig ofzo zijn. Muziekaal gezien vind ik ze gewoon geniaal. party.gif

Alleen deed ik pas een beetje onderzoek, want ik wilde wel meer van zulk soort muziek horen (1 album is een beetje weinig ).

Wikipedia defineert het als crunk-muziek. hamer.gif Whatever that may be. Als je verder op crunk klikt, kom je bij allemaal negermuziek (hiphop ofzo), dat ook partymuziek zou zijn ofzo.

Dat is in ieder geval niet wat ik zoek, en wordt er ook niet echt wijzer van.

Maar gelukkig is er nog credible.nl nog. Iemand die mij hier kan helpen met muziek die een beetje lijkt op FF5?

Maakt niet uit of het christelijk is of niet.

Zolang de teksten niet van het niveau cannible corpse of Marilyn Manson zijn vind ik het best. clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mwoah. Ik vind Last.fm op dit punt niet heel geweldig ofzo eigenlijk. Falling up heeft een HEEL klein beetje er iets van weg, maar ze suggereren bijvoorbeeld ook skillet, en dat is toch best wel andere muziek. puh2.gif

Bovendien suggereren ze verder ook alleen christelijke artiesten, en voor zover ik weet zijn er geen christelijke bands a la FF5.

Seculiere bands weet ik niet veel van, maar hopelijk anderen hier wel dus. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken The Hot Stewards ja, die zijn ook vet goed. Had erbij nooit echt nagedacht dat het ook wel redelijke feestmuziek is, en dat ik die ook best op een feestje kan opzetten. smile.gif

Maar voor feestjes is FF5 nog steeds te gek. Ik zal nooit het moment vergeten dat we met zn 8en op mn kamer van 2.5 bij 3.10 (ja, dat is klein) een kussengevecht hielden terwijl FF5 keihard opstond. Dat was echt te geniaal. party.gif

Maar als ik alle suggesties al ken, misschien moet ik dan accepteren dat er misschien niet zoiets is als ik zoek, of dat ik het gewoon al heb. knipoog_dicht.gif

Want het album Alien Youth van Skillet is ook wel een beetje die stijl kwam ik pas achter. smile.gif

Via Last.fm heb ik niet gevonden wat ik zocht, maar wel wat andere leuke bands overigens, dus dat is wel weer leuk. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid