Henriëtte 0 Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Quote: Op zaterdag 13 juni 2009 21:26:19 schreef Gladness het volgende: Hallo allemaal, redelijk lang geleden, maar ik ga vanavond de beloofte foto's neer te zetten (ik hoop dat het lukt ) Dit is Sting de volbloedtinker: [afbeelding] [afbeelding] Sting op vakantie: [afbeelding] Sting in de longeerkraal [afbeelding] Nog even showen (want normaal zitten zijn manen in vlechten hoor ) [afbeelding] en lekker paard zijn: [afbeelding] [afbeelding] Zo te zien aan het voorbeeld is het gelukt. Ik had ook nog een verhaal over Jessie hier neer gezet, zij is er helaas niet meer. Hier nog een foto van haar: [afbeelding] Ik hoop dat jullie hebben genoten van de eerste kennismaking met Sting, de lieve eigenwijze tinker Die Tinker, echt wauw! Hoe oud is tie nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Gladness 0 Geplaatst 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2009 Hey hallo, Sting is dit jaar 11 jaar geworden. En hij zit super in zijn vel, dus we gaan na mijn vakantie beginnen met ons wedstrijddebut Groetjes Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten