Spring naar bijdragen

Medisch onderzoek


Aanbevolen berichten

Quote:

Medisch onderzoek van de nieuwe tijd is gevaarlijk ,in de ziekenhuizen gaan de meeste mensen dood door de moderne geneesheer.

Onder zoek door de wijzen kruidenvrouw of kruidenvrouwtjes is nog niet zo gek, het lichaam heeft een zelf genezend vermogen,de gifpillen van deze tijd is de laatste fortificatie,maar de genezing zit tussen de oren.Laat de echte genees heer in deze zaal opstaan.

Net zoals in Zuid-Afrika. De medicijnvrouwtjes ontkennen het bestaan van HIV/Aids, het kind/de vrouw etc heeft namelijk een boze slang in zich.

Lang leve de kruidenvrouwtjes noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

In NL nu stond weer een goed artikel dat ziekenhuizen in dit land gevaarlijk zijn,veel doden door dat de NL ziekenhuizen vuil en smerig zijn.Laat ook nooit een dokter aan je lichaam zitten,ga liever naar een Zeeuws of Drenhts Kruidenvroutje met kennis van zaken en mooi gelakte nagels.Voor de betere en zeer goed kruidenmannen moet men in de steden zijn,ze zijn allemaal profesor, in de hogere natuurgeneeskunst; wil je lang leven vervoeg je bij de bovengenoemde personen ,te vinden in het telefoon boek.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

In NL nu stond weer een goed artikel dat ziekenhuizen in dit land gevaarlijk zijn,veel doden door dat de NL ziekenhuizen vuil en smerig zijn.Laat ook nooit een dokter aan je lichaam zitten,ga liever naar een Zeeuws of Drenhts Kruidenvroutje met kennis van zaken en mooi gelakte nagels.Voor de beter en zeer goed kruidenmannen moet men in de steden zijn,ze zijn allemaal profesor, in de hogere natuurgeneeskunst; wil je lang leven vergoeg je bij de bovengenoemde personen ,te vinden in het telefoon boek.

Hier had je toch al een topic over geopend? Zou je deze post niet beter daar kunnen plaatsen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb wel eens meegedaan aan fMRI neuropsychologisch onderzoek. Als student leer je zo een beetje over het praktijkgedeelte van het psychologisch onderzoek. Een mooie bijkomstigheid is de 40 euro die je in een uur kunt verdienen.

Het feit dat het bedrag zo hoog is voor een uurtje liggen is omdat:

- Je geen enkele vorm van metaal in je lichaam mag hebben (enkel bepaalde protheses), dus geen beugel, draadjes, oude vullingen.

- Absoluut geen claustrofobie mag hebben.. je moet een half uur lang taken doen in een zeer nauwe tunnel terwijl je vast ligt met een kooi om je hoofd.

- Het is wat ongemakkelijk, daar halfbloot (bovenlichaam) in een tunnel liggend met EEG stickers op je borstkast.

Maargoed, 40 euro.. kom nou puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Waar zitten jouw hersenen?
clown.gif

Vandaar dat ik in een MRI-scanner lag. De EEG plakkertjes zorgden er voor dat ze mijn hartslag en ademhaling in de gaten konden houden.


Samengevoegd:

Quote:

Doen ze dat onderzoek nog?
puh2.gif

Op de universiteit hangen prikborden vol met oproepen voor dergelijke onderzoeken.. het UMC zit ernaast..

Sowieso kun je elke dag op de campus terecht om mee te doen aan allerlei psychologische testjes.. signaal detectie, cognitieve dingetjes, vragenlijstjes.. het betaalt standaard 6 tot 8 euro voor 45 minuten.. het is geen vetpot, maar toch wel leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Ik heb wel eens meegedaan aan fMRI neuropsychologisch onderzoek. Als student leer je zo een beetje over het praktijkgedeelte van het psychologisch onderzoek. Een mooie bijkomstigheid is de 40 euro die je in een uur kunt verdienen.

Het feit dat het bedrag zo hoog is voor een uurtje liggen is omdat:

- Je geen enkele vorm van metaal in je lichaam mag hebben (enkel bepaalde protheses), dus geen beugel, draadjes, oude vullingen.

- Absoluut geen claustrofobie mag hebben.. je moet een half uur lang taken doen in een zeer nauwe tunnel terwijl je vast ligt met een kooi om je hoofd.

- Het is wat ongemakkelijk, daar halfbloot (bovenlichaam) in een tunnel liggend met EEG stickers op je borstkast.

Maargoed, 40 euro.. kom nou
puh2.gif

Vind je 40 euro veel voor zoiets?? Ik heb wel vaker gelezen over dat soort onderzoeken en dan loopt de vergoeding toch wel in de 100 euro. Vind ik ook wel redelijk eigenlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Men zou de wijze medische kruiden lessen van Klazien uit Zalk moeten volgen,als is Klazien buiten gaan wonen,en sluit dan de gevaarlijke NL ziekenbarakken maar.De kruidengeneeskust is zo gek nog niet,men kann genezen worden bij eigen haardvuur met goed stevig eikenhout wat lang aan het branden is en warmte geeft,de gordijnen dicht en de kruidendrank op het bijzettafeltje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Vind je 40 euro veel voor zoiets?? Ik heb wel vaker gelezen over dat soort onderzoeken en dan loopt de vergoeding toch wel in de 100 euro. Vind ik ook wel redelijk eigenlijk.

MRI scans maken gebruik van magnetisme, de vergoeding is puur om het feit dat het nogal ongemakkelijk voor je is om in die tunnel te liggen.

40 euro is toch echt de max voor dergelijke scans (bij een half uur werkelijke scan-tijd).

Weet je zeker dat het om MRI/fMRI onderzoek ging en niet om een andere scan-techniek? De duur hetzelfde was? Waarom vind je het overigens 'redelijk'?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

MRI scans maken gebruik van magnetisme, de vergoeding is puur om het feit dat het nogal ongemakkelijk voor je is om in die tunnel te liggen.

40 euro is toch echt de max voor dergelijke scans (bij een half uur werkelijke scan-tijd).

Weet je zeker dat het om MRI/fMRI onderzoek ging en niet om een andere scan-techniek? De duur hetzelfde was? Waarom vind je het overigens 'redelijk'?

oh ja dat weet ik niet, zijn er verschillende scan-technieken? Het was in ieder geval een hersenonderzoek en met zo'n tunnel.. En ik vond het wel redelijk omdat je in zo'n tunnel moet liggen en gepruts aan je lichaam en je maakt je altijd wel weer zorgen over hoe het gaat zijn enzo .. voor 40 euro zou ik dan liever gewoon een avondje werken... maar als je het totaal niet ongemakkelijk vind snap ik wel dat je het doet voor 40 euro..

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid