dingo 166 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Create your own visited world Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Nederland Belgie Groot-Brittanie Duitsland Frankrijk Oostenrijk Hongarije Slowakije Zweden Noorwegen Luxemburg Zwitserland Nog willen: Zuid-Afrika Ghana United States Australië India Griekenland Argentinië Mexico Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Quote: Op donderdag 20 september 2007 14:58:47 schreef Pius_XII het volgende: Ik weet niet precies hoe dat kaartje in te vullen. (ok ok, geen zin ) Me too... misschien kan iemand anders een kaartje voor me maken Canada Amerika Nederland België Duitsland Denenmarken Luxemburg Frankrijk Noorwegen Zweden Zwitserland Italië Brazilië Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Quote: Op zaterdag 22 september 2007 17:07:21 schreef Diana het volgende: [...]Me too... misschien kan iemand anders een kaartje voor me maken Ja, hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Zoveel lege plekken Ik wil nu vliegen! Waar ik nog heen wil: India (weer, is erg groot dus valt veel te zien) Amerika (weer, idem dito) Canada Nieuw-Zeeland en Australie Israël En de rest van de wereld Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Ik wil ook terug naar India, zelfs op een maand tijd zie je nog maar een fractie van dat land! Waar exact ben je geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 @ Dingo: bedankt, binnenkort geef ik nog een update Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Nederland België Luxemburg Duitsland Groot Brittanië Spanje (vluchtig toen ik in de pyreneeën was) Portugal (als wat de wereld zou noemen een foetus waarschijnlijk, maar ik ben van mening dat ik er al wel degelijk was ) Malta Verenigde Staten (waar ik nu nog steeds ben ) Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Quote: Op zaterdag 22 september 2007 18:11:05 schreef Iriacynthe het volgende: Ik wil ook terug naar India, zelfs op een maand tijd zie je nog maar een fractie van dat land! Waar exact ben je geweest? Ben 3 weken in Zuid-India, Bangalore geweest. Bangalore heeft 8 miljoen inwoners, dus in 3 weken heb ik nog niet eens de helft van Bangalore kunnen zien! Genoeg reden om terug te gaan dus En jij? Link naar bericht Deel via andere websites
_Journaliste_ 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Marokko. Nederland. Belgie. Duitsland. Frankrijk. Spanje.' Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Quote: Op zaterdag 22 september 2007 23:30:18 schreef Jezz het volgende: [...] Ben 3 weken in Zuid-India, Bangalore geweest. Bangalore heeft 8 miljoen inwoners, dus in 3 weken heb ik nog niet eens de helft van Bangalore kunnen zien! Genoeg reden om terug te gaan dus En jij? Ik ben een maand lang in het noorden geweest, op verschillende plaatsen (het was nogal een drukke reis): eerst een paar dagen Delhi, dan bijna twee weken Varanasi met tussendoor nog een driedaagse uitstap in Bihar, dan twee dagen Amritsar, dan via Delhi naar Ladakh gevlogen voor tien dagen (waarvan vijf dagen Leh, en vijf dagen trekken), dan terug naar Delhi en nog snel één dag naar Agra, en dan terug via Delhi naar huis. Het zuiden zou ik ook graag eens zien! Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Geweest: Nederland België Luxemburg Engeland Duitsland Frankrijk Spanje Hongarije Griekenland Singapore Indonesië Verlanglijstje: Italië Israël Het moge duidelijk zijn waarom. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Voor de paus en Bethlehem, Nazareth & Jerusalem's Golgotha? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Waar ik heen wil: -Israël -Een Oosters land -Nieuw Zeeland Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Verder dan Nieuw Zeeland is haast niet mogelijk Het Lord of The Rings land! Zo noem ik mijn oom altijd, Lord of The Rings... Hij is juwelier Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst 23 september 2007 Quote: Op zondag 23 september 2007 15:07:41 schreef Hester het volgende: Waar ik heen wil: -Israël -Een Oosters land -Nieuw Zeeland Vergeet je niet iets? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst 25 september 2007 Leuke topic! - Nederland - Belgie - Luxemburg - Duitsland - Denemarken - Engeland - Ierland - Frankrijk - Wales - Spanje Spanje ben ik pas geleden voor het eerst geweest. 5 daagjes Madrid... heerlijk! Volgend jaar kan ik Italie aan mijn lijstje toevoegen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Matthieu1988 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Nederland Belgie Frankrijk Zwitserland Griekenland Albanie Duitsland En over een poosje ook Spanje, Israël en Costa Rica Link naar bericht Deel via andere websites
kimberly-18 0 Geplaatst 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst 4 november 2007 Nederland, (20 jaar) belgie, (vaak door heen gereden en een paar keer een dag geweest) frankrijk,(heel vaak geweest elke vakantie (neen niet alleen zomer!) spanje (heel even maar toch pealla halen ) italie (ook heel even hihi, mijn moeder wou pizza halen in italie, en de dag erna stond die zelfde pizza boer op de camping voor niks 2 uur gereden) zwitserland(1 week) oostenrijk (1 week) Mozambique (bijna 3 weken) Kenia (2 keer een dag) tanzania (tussenstop vliegtuig 2 keer) duitsland (1 dag) dat was het wel denk ik ik wil heel graag naar: indonesie (2008 hopelijk en JIJ kan waarschijnlijk mee!!) isreal Ethiopia Link naar bericht Deel via andere websites
MaartenM 0 Geplaatst 6 november 2007 Rapport Share Geplaatst 6 november 2007 ik ben geweest in: Duitsland Denemarken Zweden Noorwegen (vaak) Polen Hongarije Italië België Frankrijk Griekenland Oostenrijk Zwitserland Link naar bericht Deel via andere websites
woutercello 0 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Aangezien ik niet weet hoe het kaartje moet ingevuld worden zet ik mijn landen even op een rijtje!In de volgorde van mooi naar minder mooi! Peru Guatemala Mexico Honduras Sri Lanka Turkije (het oosten) Egypte Marokko Tunesië Verinigde Staten Italië Griekenland ..... (landen als nederland, spanje en zo voort zoals iedereen) Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Aangezien ik niet weet hoe het kaartje moet ingevuld worden zet ik.... Wat ik veel interessanter vind is waarom iemand een account registreert om in een 5 jaar oud topic iets over reisbestemmingen te posten.. Welkom overigens..... Link naar bericht Deel via andere websites
dennis1986 0 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Belgie frankrijk spanje engeland turkije griekenland Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Waarschijnlijk ben ik er nog wat vergeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Lock&Stock 0 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Noord-Amerika: Verenigde Staten Canada Mexico Zuid-Amerika: Argentinie Brazilie Chili Colombia Paraguay Uruguay Venezuela Europa: Engeland Andorra Oostenrijk Belgie Kroatie Tsjechie Frankrijk Duitsland Ijsland Italie Liechtenstijn Luxemburg Monaca Nederland (duh) Polen Portugal Slovenie Spanje Switzerland Vaticaan Azie: Indonesie Japan Singapore Thailand Japan Afrika: Angola Botswana Egypte Lesotho Mozambique Namibie Zuid-Afrika Swaziland Zambia Zimbabwe Australie (nou ja, was een weekendje Sydney voor een bruiloft) En voor dit jaar staat nog op stapel: Marokko Westelijke Sahara Mauritanie Senegal Gambia En voor januari 2013: China Myanmar Thailand (2e keer) Laos Cambodja Vietnam Volgens TravBuddy zit ik nu op 22% van alle landen, dit moet ooit 100% worden Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten