Dwarrel 43 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 (het kan ook in media/nieuws-topic, maar ik denk dat gebed wel belangrijk is nu) Quote: 'Moeder Madeleine als verdachte aangemerkt' Uitgegeven op vrijdag 07 september 2007 om 10:31:10, (Novum/AP) - De moeder van de vermiste Britse kleuter Madeleine McCann wordt vrijdag officieel als verdachte van betrokkenheid bij haar verdwijning in Portugal aangemerkt. Dat heeft een woordvoerder van de familie gezegd. Kate McCann werd donderdag elf uur lang ondervraagd. de rest kan je hier lezen link Het is te lang om hier te plaatsen.... Ik word hier echt zo sprakeloos van, en zo boos als het waar is.... I k hoop dat er eindelijk een einde aan dit drama mag komen.... Niet normaal als die ma er iets mee temaken heeft, en juist heel de wereld met hun mee leeft... Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Het zou wel ontzettend doordacht zijn. Ouders ontvoeren en vermoorden kind vanwege geldproblemen. Ze gaan uit eten, de moeder gaat even kijken, vermoord het kind en verstopt het. Vervolgens gaat ze weer terug naar haar echtgenoot. Die even later gaat kijken en tot de conculsie komt dat het kind weg is (wat hij al wist). Daarna lichten ze de media in, en door zelf zo bewust in de schijnwerpers te gaan staan, lijken ze niet in aanmerking te komen als verdachten. Ze ontvangen klauwen met geld, waarvan, naar schijn, alles in het onderzoek zit. Maar wie controleert dat? Oké, dit is even een wilde fantasie, maar het kan wel. Overigens wil ik vooral gebed vragen voor het meisje, dat ze toch vooral nog in leven is. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Maar gebed waarvoor dan precies? Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Het meest grappige aan dit geheel is dat zij samen met manlief naar het Vaticaan is afgereden of gevlogen dat laat ik even in het midden, om de paus de foto met kind te betasten voor een goede afloop. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Zullen we er maar vanuit gaan dat de rechtgang zijn werk zal doen Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Quote: Op vrijdag 07 september 2007 11:17:18 schreef Mr. Emilio het volgende: Maar gebed waarvoor dan precies? waar niet voor? voor het meisje, voor de rest van de familie, voor de mensen over de hele wereld die mee leven? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 nm Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 wat betekent nm joozt? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Nevermind Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 ow ik dacht subtiele hint voor naar NieuwsMedia Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Quote: Op vrijdag 07 september 2007 11:16:32 schreef Mystique het volgende: Het zou wel ontzettend doordacht zijn. Ouders ontvoeren en vermoorden kind vanwege geldproblemen. Ze gaan uit eten, de moeder gaat even kijken, vermoord het kind en verstopt het. Vervolgens gaat ze weer terug naar haar echtgenoot. Die even later gaat kijken en tot de conculsie komt dat het kind weg is (wat hij al wist). Daarna lichten ze de media in, en door zelf zo bewust in de schijnwerpers te gaan staan, lijken ze niet in aanmerking te komen als verdachten. Ze ontvangen klauwen met geld, waarvan, naar schijn, alles in het onderzoek zit. Maar wie controleert dat? Oké, dit is even een wilde fantasie, maar het kan wel. Overigens wil ik vooral gebed vragen voor het meisje, dat ze toch vooral nog in leven is. Ik wil je niet beroven van de illusie dat mensen niet tot iets dergelijks in staat zouden zijn, maar het is al veel vaker en (zo mgelijk) nog erger voorgekomen. Ik ben bang dat je wel eens gelijk zou kunnen krijgen. De kans dat zenog levend terugkomt is heeel erg klein. Desalniettemin: Voor God is niets onmogelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Quote: Op vrijdag 07 september 2007 11:27:04 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Ik wil je niet beroven van de illusie dat mensen niet tot iets dergelijks in staat zouden zijn, maar het is al veel vaker en (zo mgelijk) nog erger voorgekomen. Ik ben bang dat je wel eens gelijk zou kunnen krijgen. De kans dat zenog levend terugkomt is heeel erg klein. Desalniettemin: Voor God is niets onmogelijk. Je berooft mij van geen illusie. Je hoort genoeg erge dingen, en het zou me ook echt niet verbazen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Is dit nog wel een gebedstopic of kan het soms beter verplaatst worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Admod note: Moved GB >> MNM Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 dan niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Quote: Op vrijdag 07 september 2007 13:00:38 schreef Dwarrel het volgende: dan niet... Wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Dowien 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 ik vind het een ziek idee, het hele geval, ik begrijp het niet meer. waarom zou een moeder haar kind vermoorden. Alleen om aandacht te krijgen...verschrikkelijk. Mens zou getest moeten worden op borderline ofzo.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Quote: Op vrijdag 07 september 2007 13:23:40 schreef Dowien het volgende: ik vind het een ziek idee, het hele geval, ik begrijp het niet meer. waarom zou een moeder haar kind vermoorden. Alleen om aandacht te krijgen...verschrikkelijk. Mens zou getest moeten worden op borderline ofzo.... Geld? Link naar bericht Deel via andere websites
Dowien 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 ..zou kunnen maar wel ziek... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 ALS de ouders betrokken zijn bij de verdwijning van hun eigen kind en ALS ZOU blijken dat het meisje niet meer leeft, dan verdienen ze niets minder dan levenslang. Ik kan me niet voorstellen dat je de halve wereld afreist, in elke denkbare talkshow vershijnt, de paus een handje schudt en stug kunt blijven volhouden onschuldig te zijn. Mischien geloven ze zelf dat ze onschuldig zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 hmm ik denk dat je heel hard moet oppassen niet in t wilde weg te gaan speculeren hoe/wat er gebeurt is.. Pas dus ook op met die mensen meteen hard te veroordelen.. zelfs als zij verantwoordelijk zijn voor de dood van het meisje weet je nog steeds niet hoe/wat er precies gebeurt is.. Mensen in paniek doen vreemde/onverwachte dingen.. Maar elk verhaal heeft twee kanten.. zowel dat vd dader als die van het slachtoffer.. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2007 Ik hoor net op de radio dat ze bloed van het meisje in een huurauto hebben gevonden. Die de ouders hadden gehuurd, 25 dagen nadat ze als verdwenen was opgegeven.... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten