Spring naar bijdragen

Studentenleven


Aanbevolen berichten

Quote:

(..)

@ Nunc: de SSR is inderdaad in 1906 opgericht, SSR-NU is echter in 1973 opgericht, dat is 22 jaar later dan Sola. Enfin, daar kan je lang over discussiëren.
knipoog_dicht.gif
De meningen zijn er over verdeeld.

oh, dat gezeur. Wist je dat één van jullie bestuursleden daar pas in 2000 ofzo achterkwam? widegrin.gif Wij zien onszelf als geestelijke voortzetting van de oude SSR omdat die ter ziele is gegaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Eeuj

Ik ga volgend jaar naar Ede, CHE, en herinner me nog een aantal mensen die zeiden: Je MOET gewoon lid worden van Navigators etc. Nu ben ik net onder mijn steen vandaan gekropen en vraag ik me af: hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Moet je je aanmelden ofzo? Moet je met het bestuur aanpappen? Hoe weet je of je uberhaupt wat hebt aan een studentenvereniging?

En ik had ook nog een specifieke vraag over Navigators en andere verenigingen, misschien dat er leden zijn hier: beland je niet in een of ander zuipsysteem? Want over het algemeen (na aanleiding van mijn pa's studentenleven) hoor je nogal losbandige dingen over die verenigingen. Natuurlijk is Navigators christelijk, maar zie je daar ook wat van terug of kan ik evengoed een paar heidenen optrommelen om mee te gaan feesten?

Alvast bedankt voor de antwoorden!!!!

Liefs~!
smile.gif

Bij NSE hoef je niet bang te zijn voor zuipstraalverslavingen. Tuurlijk zijn er feestjes en bier, maar ik vind het allemaal over het algemeen wel meevallen.

Voor NSE is alleen wel een onwijze wachtlijst, en kom je niet makkeljik binnen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Maar het gaat toch om die euro korting op bier in de studentensoos...

die je weer keihard terug betaald op gala's en lidmaatschap.

maar ik ben meer voor de martini yes.gif

maar ik ben wel benieuwd, hoeveel uur incl.college zijn jullie bezig met je studie?

ik 36 uur verplichte vakken, en daarbij tussen de 20 en 60 uur huiswerk per week.

dan nog sporten 1 a 2 uur per week

dan nog werken tussen de 8 en 30 uur per week

en nog slapen af en toe en voor de rest leuke dingen doen big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vandaag in Utrecht ook weer alle studentenverenigingen langs zien komen met de nieuwe leden, erg grappig om te zien die "ontgroeningen".

Sommige ontgroeningspraktijken zijn voor mij echt walgelijk decadent.En zeggen dat dit gebeurt door degenen die straks het 'kruim' van de bevolking zullen worden!

(1 Petrus 4:4) . . . Omdat GIJ niet langer met hen deze weg bewandelt naar dezelfde lage poel van liederlijkheid, staan zij vreemd te kijken en gaan zij voort schimpend over U te spreken . . .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

oh, dat gezeur. Wist je dat één van jullie bestuursleden daar pas in 2000 ofzo achterkwam?
widegrin.gif
Wij zien onszelf als geestelijke voortzetting van de oude SSR omdat die ter ziele is gegaan.

Dát is ook een mening inderdaad. Ik moet zeggen dat ik het zelf niet bepaald relevant vind. Als we maar met elkaar op kunnen schieten binnen het BOCS en voor Happietaria knipoog_dicht.gif Verder was het eeuwfeest natuurlijk best leuk.

Overigens ook leuk om een aantal crediblers op Sola te hebben. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dát is ook een mening inderdaad. Ik moet zeggen dat ik het zelf niet bepaald relevant vind. Als we maar met elkaar op kunnen schieten binnen het BOCS en voor Happietaria
knipoog_dicht.gif
Verder was het eeuwfeest natuurlijk best leuk.

Overigens ook leuk om een aantal crediblers op Sola te hebben.
yes.gif

Inderdaad yes.gif

En wie ben jij? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid