Nunc 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Quote: Op dinsdag 04 september 2007 23:39:45 schreef Keith het volgende: (..) @ Nunc: de SSR is inderdaad in 1906 opgericht, SSR-NU is echter in 1973 opgericht, dat is 22 jaar later dan Sola. Enfin, daar kan je lang over discussiëren. De meningen zijn er over verdeeld. oh, dat gezeur. Wist je dat één van jullie bestuursleden daar pas in 2000 ofzo achterkwam? Wij zien onszelf als geestelijke voortzetting van de oude SSR omdat die ter ziele is gegaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Quote: Op maandag 27 augustus 2007 21:01:58 schreef Helena het volgende: Eeuj Ik ga volgend jaar naar Ede, CHE, en herinner me nog een aantal mensen die zeiden: Je MOET gewoon lid worden van Navigators etc. Nu ben ik net onder mijn steen vandaan gekropen en vraag ik me af: hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Moet je je aanmelden ofzo? Moet je met het bestuur aanpappen? Hoe weet je of je uberhaupt wat hebt aan een studentenvereniging? En ik had ook nog een specifieke vraag over Navigators en andere verenigingen, misschien dat er leden zijn hier: beland je niet in een of ander zuipsysteem? Want over het algemeen (na aanleiding van mijn pa's studentenleven) hoor je nogal losbandige dingen over die verenigingen. Natuurlijk is Navigators christelijk, maar zie je daar ook wat van terug of kan ik evengoed een paar heidenen optrommelen om mee te gaan feesten? Alvast bedankt voor de antwoorden!!!! Liefs~! Bij NSE hoef je niet bang te zijn voor zuipstraalverslavingen. Tuurlijk zijn er feestjes en bier, maar ik vind het allemaal over het algemeen wel meevallen. Voor NSE is alleen wel een onwijze wachtlijst, en kom je niet makkeljik binnen! Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 wageningen ligt toch vlak bij ede? navigators zitten toch ook in wageningen? misschien kun je daar naar toe dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Da's een dik half uur fietsen... Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Quote: Op dinsdag 04 september 2007 23:42:30 schreef Audiophile het volgende: [...] Maar het gaat toch om die euro korting op bier in de studentensoos... die je weer keihard terug betaald op gala's en lidmaatschap. maar ik ben meer voor de martini maar ik ben wel benieuwd, hoeveel uur incl.college zijn jullie bezig met je studie? ik 36 uur verplichte vakken, en daarbij tussen de 20 en 60 uur huiswerk per week. dan nog sporten 1 a 2 uur per week dan nog werken tussen de 8 en 30 uur per week en nog slapen af en toe en voor de rest leuke dingen doen Link naar bericht Deel via andere websites
--Jeroen-- 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 een vriendin van me zit bij de Alpha vereniging van Ede. is ook Christelijk. Misschien een idee? Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Quote: Op dinsdag 28 augustus 2007 22:36:19 schreef Corientje123 het volgende: Vandaag in Utrecht ook weer alle studentenverenigingen langs zien komen met de nieuwe leden, erg grappig om te zien die "ontgroeningen". Sommige ontgroeningspraktijken zijn voor mij echt walgelijk decadent.En zeggen dat dit gebeurt door degenen die straks het 'kruim' van de bevolking zullen worden! (1 Petrus 4:4) . . . Omdat GIJ niet langer met hen deze weg bewandelt naar dezelfde lage poel van liederlijkheid, staan zij vreemd te kijken en gaan zij voort schimpend over U te spreken . . . Link naar bericht Deel via andere websites
Keith 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Quote: Op woensdag 05 september 2007 08:17:01 schreef Nunc het volgende: [...] oh, dat gezeur. Wist je dat één van jullie bestuursleden daar pas in 2000 ofzo achterkwam? Wij zien onszelf als geestelijke voortzetting van de oude SSR omdat die ter ziele is gegaan. Dát is ook een mening inderdaad. Ik moet zeggen dat ik het zelf niet bepaald relevant vind. Als we maar met elkaar op kunnen schieten binnen het BOCS en voor Happietaria Verder was het eeuwfeest natuurlijk best leuk. Overigens ook leuk om een aantal crediblers op Sola te hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
E-line 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Happie rules!!! Nunc en ik hebben elkaar daar leren kennen. Ik zat bij Ultrajectum toen Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Quote: Op donderdag 06 september 2007 00:24:20 schreef Keith het volgende: [...] Dát is ook een mening inderdaad. Ik moet zeggen dat ik het zelf niet bepaald relevant vind. Als we maar met elkaar op kunnen schieten binnen het BOCS en voor Happietaria Verder was het eeuwfeest natuurlijk best leuk. Overigens ook leuk om een aantal crediblers op Sola te hebben. Inderdaad En wie ben jij? Link naar bericht Deel via andere websites
Nunc 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Quote: Op donderdag 06 september 2007 00:24:20 schreef Keith het volgende: Verder was het eeuw feest natuurlijk best leuk. zeker. Maar wat deden jullie op een eeuwfeest van een vereniging die volgens jullie geen eeuw oud is? Dat jullie er uberhaupt binnengekomen zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Keith 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Quote: Op donderdag 06 september 2007 12:41:03 schreef NienkeJ het volgende: [...] Inderdaad En wie ben jij? Ik denk dat je dat wel weet Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 6 september 2007 Rapport Share Geplaatst 6 september 2007 Ik weet het niet zeker (en maak nu eens een uitgebreid profiel aan, want dit offtopic geblaat mag niet, zeker niet als mod) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten