Hinata 0 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Moooi! Gedichten zijn altijd een goede manier om je gevoelens te uiten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 well i try er komen meer aan hoor Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Erg mooi! Vooral dat laatste stukje, die maakt hem helemaal af! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 mijn vader preekte een keer in de kerk over Gods kijk op mensen. en vroeg me om een gedicht te schrijven.. dit is het resultaat. -------------------------------------------------------- als God neerkijkt op Zijn eigen schepping, wat denk je dan dat Hij ziet? denk je dat Hij kijkt naar je kledingkeuze? nee! Hij kijkt naar je pijn en verdriet. als God je roept om met je te praten, wat denk je dan dat Hij zegt? denk je dat hij begint over je waslijst met zondes? nee! Hij bemoedigt je omdat Hij vecht. als God je wang streelt en je hand vast wil houden, wat denk je dan dat Hij bedoelt? wil Hij je slepen in de goede richting? nee! Hij wil dat je Zijn liefde voelt. als wij sterven aan het einde van ons leven, en we komen voor Gods troon. zou Hij dan vragen hoeveel geld je hebt verdient? of zou Hij vragen of je gelooft in Gods zoon? God kijkt niet naar je status of fuctie. of naar hoe je bent opgevoed. Hij kijkt niet hoe hard je hebt gestreden. en hoe vaak je voor Hem hebt gebloed. stop! met van God weg te rennen. en te verloochenen waarom je leeft. laat los wat Hij heeft weggenomen. en wees dankbaar voor wat Hij je geeft. kijk Niet terug naar de hobbels in je leven. maar pak zijn uitgestoken hand. loop dan samen over de weg van verlossing. naar het eeuwig beloofde land. -------------------------------------------------------- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 MOOOOI! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Gaaaf Alleen die spelfout in de eerste regel van de derde strofe, dat rekent God je wel aan hoor Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 hihi sorry! ik ben zo dyslectisch als de nete i'll try to change it Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Nou, ik heb jou anders nog nooit een spelfout zien maken tot nu toe hoor, dus zo dyslectisch ben je ook weer niet Bovendien kun je dyslectisch ook nog goed schrijven dus zo erg zal het niet zijn Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 google rules en nee ik lees altijd na goed he! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2011 Mooie gedichten, ze lezen lekker weg. Keep 'em coming! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Let Me Trust In You Another angel died today Unwinged by the flames of my everlasting sin Again I pray for forgiveness Will it one day be the last? Doesn’t He grow tired of my failure? Try again, try again Every day I sin again Try again, try again Let me try the best I can Will I ever be that perfect grape? A spotless pearl in the treasures of Heaven? All I feel like is the wandering lamb Oh Lord, Shepherd, won’t You come for me?       Don’t you want to be free? No Father, I want to rest at last Lay in Your mighty hand       Do you want to see? Jesus, let me see!       Will you obey? Lord, without Your help I’ll surely stray       Than be blessed by the Holy Spirit       And let the people hear it       My kingdom lies in you Another angel died today And I am home at last Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Zomaar een paar snelle gedachte kronkels van me Wolken Een uitgestrekte lap wit.. Een wit soort stof, stof van deeltjes water en lucht.. Wolken.. Ik wil wel eens duiken, duiken door de lap stof Zal het zacht zijn? Zal ik een goede landing hebben ? Zal het zijn als een luchtkussen? Of zak ik er zo doorheen? Door de lap stof, zo naar beneden. Breken ze mijn val niet, en laten ze mij vallen? Of vangen ze me op? Net zoals Hij dat gedaan heeft. Toch maar niet proberen denk ik .. Stel je voor ... _________________-- Elke lach,elke traan, Lachen zonder lach, Jezelf zijn zonder jij, Jezelf zijn is niet easy, Citaten zijn mee te leven, Paniek, denken, Mijn leven...... O nee toch... _______________ Onbekend. Ben jij wie ik denk die ik ben? Is wij wie ik denk die jij bent? Zijn zij wie ik denk die wij zijn? ..geen idee.. _________________ Verloren. Totaal verloren voel ik me. Wie ben ik? Wie ben jij? Wie zie ik? Wie zie jij? Wat ben ik? Wat ben jij? Waarom ben jij jij? Waarom ben ik ik? Vind jij mij? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sfkaatje 0 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Geschreven n.a.v. een super mooie dienst tijdens een kamp Stilte Niets uit kunnen brengen Stilte in mijn hart Stilte voor de Heer Mijn Vader Een gevoel Van blijdschap En verdriet Een groep Zoveel mensen Iedereen is anders Maar samen één Een traan Een arm om je heen Wat mooi Samen één zijn Één groep Vol liefde Voor elkaar En vol liefde Voor God Stil Geen woorden Wat voel je je klein Maar zo gelukkig En bijzonder Dank u, Vader Voor dit mooie moment Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Zelf gemaakt.. Hier ben ik, precies zoals ik wou. maar dan zo gevormd door nare gebeurtenissen, maar nu ik hier toch ben, zal ik schijnen, schijnen zoals nog nooit iemand geschenen heeft! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FlyAway 0 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Kijk eens door me masker heen, en zie wat ik echt meen. Die vrolijkheid meen ik niet, ik heb juist veel verdriet. Luister alsjeblieft een keer, mijn hart doet zo'n zeer. troost me, ik smeek het je. Waarom hoor je me niet, en waarom doe je net of je me niet ziet? of ben ik zo blind, dat ik je schouder niet vind.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Admod note:Brabbeldasje gedichtenbundel samengevoegd met het algemene gedichtentopic. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Toots Het is koud in huis De ramen zijn dicht Het is koud in huis Mijn handen Gevouwen Rond een kop warme thee Maar nee Het is koud in huis De ramen zij gesloten Het is koud in huis Warme klanken Omarmen mijn ziel Een oude man In de kracht van zijn leven Geeft warmte Liefde, klankkleur Zonder beven. Hij speelt Snowpiece Ik word warmer Het is koud in huis Geen raam op een kier Maar hier Is mijn hart warm. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 MOOOOI! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ahum, gaarna zou ik mijn laatste gedicht voordragen aan het geachte Credible publiek. Het gedicht heet Kinderen zijn hinderen. Stilte graag. * Schraapt keel Kinderen zijn hinderen Kinderen zijn eng Kinderen zijn vervelend Och, wees toch eens is streng Kinderen maken alles stuk Kinderen zijn vies Kinderen bedanken nooit En geven je pijn in de kies Daarom deze goede raad Beter vroeg dan zeker laat Wees liever een goede oom Vrij slim, gebruik een condoom Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 whahaa, echt geweldig! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Je had het niet toevallig over een jonger lid dan jou hier???? K voel me nogal aangesproken hihi hij is wel goedddd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Danku. @Ebbeloe, het gaat niet over jou hoor, gewoon over die vervelende drukke kleine kinderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 ja... daarom dus.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Ik kijk uit het raam en zie kinderen spelen Ik zie de auto's langsrijden Ik kijk uit het raam en zie vogels vliegen Ik zie de wolken voorbij drijven Ik kijk uit het raam en hoor het gras mijn naam roepen Ik zie de zon schijnen Ik kijk uit het raam en denk aan mijn gevangenschap Ik wou dat ik vrij was vanmorgen even geschreven Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 MOOOi! Ik ben fan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten