Dwarrel 43 Geplaatst 14 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 veel dagen niet de laatste voor jou onrust erbij potje compleet rondjes draaien zweven op gevoel onthou het gelach weet wat je doet sterk zijn, sterk zijn, sterk zijn stevig blijven staan even volhouden morgen weer een dag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 14 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2007 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2007 zoveel even tegelijk moeilijk focussen op 1 ding lading knuffels lading zorgen tranen samen, moeilijkheid ik erbij en dan de kriebels zorgen, toekomst alles komt wie weet waar het heen gaat of hoe de weg loopt samen dragen viervoud dank je wel ------------------------------------ even wat anders andere kijk heldere blik van afstand je zegt precies wat ik niet horen wil maar altijd vaak toch gelijk dan maar vertrouwen op wat je zegt want vaker heeft dat gelijk dan dat wat ik denk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 16 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2007 Mooi Dwarrel! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2007 dank je Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2007 I’m scared That on one day I’m too late To late to say How much I love you To late to tell you How happy I am with you I’m scared That on one day I will lose you And I have to miss you For the rest of my life And I’m too late To tell you How much I loved you I’m scared For that day So scared… Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GreenEyes 0 Geplaatst 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2007 Recognition No Narcissus, me, but sometimes I chance- albeit but briefly- a cursory glance: At the pond on the wall; a girl dwells therein whom I somewhat resemble, though we're not much akin. Frequently smiling and beautiful, she; whereas I'm forlorn and not so comely. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2007 Totale alteriteit, anders zijn, een oceaan tussen het mijn en het dijn. En toch, gefluister in m'n oren, vaag en onbestemd, maar ik neem de vlucht naar voren. Realiteit of een fata morgana? Is het of slechts het eeuwige bijna? Opgesloten in de angst van het zijn, is er dan toch een weg van het mijn naar het dijn? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2007 elke keer weer hoop je dat het klaar is en dan voel je het weer je gaat door je kan niet anders maar elke keer weer die pijn maakt het opgeven zo makkelijk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2007 de regen tikt tegen het raam en ik wou dat ik als regen was die gaat weg, onopgemerkt voelt geen pijn, geen last geen avontuur, geen bombast geen pijn, geen last geen zijn, geen kwaad geen slaaf van een systeem ik kijk naar de regendruppels voel me zo verrekt alleen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 21 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2007 vandaag even niet gewoon even gewoon netjes blijven zitten niet gaan denken niet gaan draaien vandaag even niet gewoon even gewoon niet raar, niet rennen even de zon in water op je huid vandaag even niet gewoon even gewoon niet zo als afgelopen dagen of afgelopen week even niks gewoon even gewoon vandaag even niet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 21 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2007 Je ligt daar, dag na dag, jaar na jaar. Het leven gaat aan je voorbij, naamloos blijf je en je ligt daar. De mensen trekken aan je voorbij, geen aandacht krijg je en je ligt daar. Ik ga aan je voorbij, geen dank geef ik je en je ligt daar. Sorry, stoeptegel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Wij vertrokken per kameel de spottende blikken zij deden ons niet veel fietsen was te ver een auto was te duur daarom rijden op kameel op dit late avonduur een kameel op een fietspad is een vreemd idee maar er is geen keuze we voelen ons ontheemd kameel in een polder we voelen ons zo vreemd het was herfst, oktober dag zo'n dag waar alles moet maar eigenlijk niks mag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 vanochtend schoot er opeens in mn hoofd Een mooie dag is weer begonnen Zonnestralen op rijp en dauw Vanochtend vrlijk uit bed gesprongen Denkende of jouw gezicht stralen zou Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2007 Bye bye het is bijna 8 uur het eten is al lang van het vuur nog een minuutje zitten denken en misschien een drankje inschenken maar eerst MSN dicht doen iedereen gedag zeggen, knuffel, zoen dan kan ik straks rustig slapen en morgen weer lekker ontwaken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Elsjuh 0 Geplaatst 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2007 Ehmm......ik ben bang dat het eigenlijk geen gedicht is...:S maar wat is het dan wèl? Ik hoorde eens de volgende regel: 'knockin' on nobody's door' en daar heb ik toen dat 'verhaaltje/gedichtje' bij geschreven... en mijn 'gedichtjes' rijmen nooit:S Knockin' on nobody's door Ik loop en zie een deur en wat ik wil is dat die deur opengaat en ik loop naar die deur toe ik klop niemand doet open en de deur blijft dicht dus klop ik op niemands deur van wie is die deur? een naamloze deur ik blijf staan en sta wat na te denken schijnt het ondertussen wacht ik tot niemand de deur zal openen en de deur gaat open niemand opent hem het is niemands deur en niemand wil niet dat hij geopend wordt dat wil hij zelf doen *oh ja, interpreteer het hoe je wilt* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kimberly-18 0 Geplaatst 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2007 lopen in het donker voorzichtig schuifelen door het gras. hand in hand nat geregend lopend door de nacht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 24 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2007 Niet groter zijn dan je bent klein stoer meisje tranen mogen, lachen ook. er komt een dag dan is het goed Niet groter zijn dan je bent klein stoer meisje Je trekt het wel hoe dan ook vandaag niet? dan morgen weer een dag Niet groter zijn dan je bent klein stoer meisje Zoek je schuilplek Huil lekker uit Dan ben je morgen weer sterk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 lief klein ding spin uw draadjes fijn mooi fragiel ding zal uw kunstwerk zijn alle draadjes goed geschikt verdeeld in stukjes, even klein alle naadjes goed gestikt rond en rond zal 't altijd zijn mooi klein ding laat uw werk maar beschijnen lief fragiel ding tot de dauw dan al uw lijnen netjes vullen zal opdat ik 's ochtends met de mijnen tijden staren kan naar de val van zonnestralen in robijnen lieve kleine spin vervul mij met uw kunsten mooie fragiele spin verleen mij eens uw gunsten opdat ik een verleiden mag tot 't bewond'ren van mijn windsels hem kan bewegen tot een lach en zal verstrikken in mijn spinsels -------------- Arachne, streel uw draden spin ze, één voor één plaats ze op hun plek laat ze slapen onder 't oog van de maan die, wanneer zij even kijkt u met paarlen beloont uw web zal tot een sieraad zijn voor de struik die haar mag dragen Arachne, 'k steel uw draden rijg ze, één voor één plaats ze op hun plek laat ze waken onder 't oog van mijn juf die, wanneer ze echt goed kijkt mij met straffen beloont mijn werk zal tot een sieraad zijn voor een die 't niet waarderen kan Arachne, 'k streel uw draden weef ze, één voor één plaats ze op hun plek laat ze rusten onder 't oog van mijn lief die, wanneer hij stiekem kijkt mij met kussen beloont mijn werk zal tot een sieraad zijn voor hij die het mag dragen Ik, spinnenfan? Joh? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Elsjuh 0 Geplaatst 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2007 *Opgesloten en weer bevrijd* Ik zit helemaal alleen op een vreemd strand helemaal alleen op het zand een stukje van de zee af en ineens regent het en daar zit ik helemaal alleen om mij heen en ikzelf ook alles is nat en ineens kijk ik voor me en zie bakstenen ik word ingemetseld een muur komt om mij heen ik zie geen zee meer ik kijk naar rechts maar ik zie steen ik kijk naar links ik zie steen ik kijk naar achteren ik zie steen ik kijk omhoog ik zie steen en ik wil eruit! Er is niets dat ik liever wil dan de zee weer zien en de regendruppels weer voelen en ineens zomaar ineens kijk ik voor me en zie de zee weer kijk ik naast me en zie geen steen meer kijk naar mijn andere kant geen steen meer kijk ik naar achteren en daar zie ik duinen en wanneer ik naar boven kijk zie ik nog net dat de zon knipoogt achter een wolk En ik ben vrij Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2007 Heden - Toekomst Morgen heeft zijn eigen zorgen Morgen, dat is niet vandaag Heden wil God aan mij geven wat ik Hem ootmoedig vraag Morgen is voor mij verborgen maar God weet wat komen zal Ik mag op Zijn woord vertrouwen Hij is Heer van 't groot heelal Leven heeft Hij mij gegeven 't leven van zijn eigen Zoon want hij stierf voor al mijn zonden Hij ontving mijn zondeloon Heden leef ik bij de blijdschap van wat Christus voor mij is Voor de toekomst ben 'k geborgen in Hem die mijn Redder is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2007 Mooi. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 28 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2007 Hier word ik altijd even stil van.. De Here is mijn Licht Een kind van God wordt nooit terzij geschoven De Vader heeft er nooit een op dood spoor gezet Wij hebben hier een taak totdat wij bij Hem komen Die ook ons leren wil te dienen door gebed De Heiland is het Licht door God aan ons gegeven Hij deelt daarvan zo graag aan al de zijnen uit opdat zij tot Zijn eer op aarde kunnen leven Totdat Godzelf aan 't eind Zijn poort voor hen ontsluit. Voor oud en jong, voor ieder is het leven een opdracht om een licht voor anderen te zijn Hoe donkerder het wordt, hoe meer het licht gezien wordt al is het in zichzelf nog zo gering en klein Heer Jezus, laat Uw licht dan zo mijn ziel bestralen dat anderen het zien en komen tot Uw licht zich buigen bij Uw kruis en ook Uw licht ontvangen Heer, houd daartoe mijn oog steeds op Uzelf gericht. N.C. Otgaar Blijvende herinnering Wanneer de molen niet meer draaien zal omdat de wind is neergeslagen wanneer de antwoorden er niet meer zijn omdat je nooit meer kunt vragen wanneer de regen niet tekeer zal gaan omdat het water niet meer bestaat wanneer de zonnebloem niet zal groeien omdat de zon niet met schijnen verder gaat wanneer de blikken vergaan omdat het kijken teveel pijn doet wanneer de voetstappen stoppen met lopen omdat het van je lichaam moet zullen de bladeren langzaam van de boom vallen en de sneeuwvlokjes in het sneeuw verdwijnen zullen de laatste woorden worden gezegd en zal het laatste gebed verschijnen ~~~~~~ wanneer de wind weer gaat waaien en je krijgt antwoorden op al je vragen zullen de wieken krachtig draaien in jouw eindeloze dagen en dorst zul je niet meer kennen want het water zal blijven stromen de zon blijft met stralen jou verwennen want er zal geen nacht meer komen wanneer je kijkt naar al het pracht en vreugde vervult heel je geest zul je weer wandelen met eindeloze kracht Alsof je altijd hier bent geweest want je bent in de handen van de Heer En jouw lach zal nooit vergaan Hem mag je oneindeloos blijven danken want deze liefde zal voor eeuwig bestaan. Liset Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 op verzoek: Je vraagt er om je wil het zelf zeur dan niet en hou je mond Je vraagt er om je wil het zelf het stond zo mooi maar nu is het weg Je vraagt er om je deed het zelf nu is het weg niet meer doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2007 * Dwarrel word stil van kenneth Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten