Dwarrel 43 Geplaatst 5 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 pak het maarkomend jaar ik hoef het niet verscheur het maar stuiterballend dwars door de dag blikjes erbij doorbeuken maar of toch stil staan en werken aan zodat het weg is volgend jaar een arend vliegten fladdert wel terug maar ondanks de digitale broodkruimels door het hele land word het door de vele namen wel moeilijk om je te vinden... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 25 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 ik ben de donder, de bliksem, de regen. De storm waar jij voor schuilt. Ik ben je wanhoop, je knipoog, je glimlach Ik ben elke traan die je huilt Ik ben de winter, de kou, de warmte De zon brand niet zonder mij ik ben de azuurblauw gekleurde hemel ik ben de bloeiende hei ik ben de tijd, het verleden, de toekomst ligt allemaal in mijn hand ik ben de reis door de woestijn ik ben het beloofde land ik ben de koning van hemel en aarde overwinnaar van elke strijd ik ben de reden dat de aarde draait… en toch neem ik nog de tijd… om geknield jouw voeten te wassen om altijd naast je te staan om met je te lachen, met je te huilen om je te ver te zien gaan ik kijk toe hoe je langzaam van me afdwaalt en dat doet me oneindig veel zeer maar ik zal altijd blijven wachten… tot je zegt… vader.. hier ben ik weer. Kom alsjeblieft weer eens bij me zitten Het hart van de koning klopt voor jou! Ik zal je nooit alleen laten vechten Weet hoe veel.. ik van je hou Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ik ben de donder, de bliksem, de regen.De storm waar jij voor schuilt. Ik ben je wanhoop, je knipoog, je glimlach Ik ben elke traan die je huilt Ik ben de winter, de kou, de warmte De zon brand niet zonder mij ik ben de azuurblauw gekleurde hemel ik ben de bloeiende hei ik ben de tijd, het verleden, de toekomst ligt allemaal in mijn hand ik ben de reis door de woestijn ik ben het beloofde land ik ben de koning van hemel en aarde overwinnaar van elke strijd ik ben de reden dat de aarde draait… en toch neem ik nog de tijd… om geknield jouw voeten te wassen om altijd naast je te staan om met je te lachen, met je te huilen om je te ver te zien gaan ik kijk toe hoe je langzaam van me afdwaalt en dat doet me oneindig veel zeer maar ik zal altijd blijven wachten… tot je zegt… vader.. hier ben ik weer. Kom alsjeblieft weer eens bij me zitten Het hart van de koning klopt voor jou! Ik zal je nooit alleen laten vechten Weet hoe veel.. ik van je hou Topgedicht! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chagall 0 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Hartverscheurend fruit Geel als de zon, gekromd als halve maan De schil hangt losjes langs het lijzig lichaam Naar elke zijde vlijt het zich als een traan O tragedie, o drama, o banaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
brabbeldasje 0 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 geweldig! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 ik ben de donder, de bliksem, de regen.De storm waar jij voor schuilt. Ik ben je wanhoop, je knipoog, je glimlach Ik ben elke traan die je huilt Ik ben de winter, de kou, de warmte De zon brand niet zonder mij ik ben de azuurblauw gekleurde hemel ik ben de bloeiende hei ik ben de tijd, het verleden, de toekomst ligt allemaal in mijn hand ik ben de reis door de woestijn ik ben het beloofde land ik ben de koning van hemel en aarde overwinnaar van elke strijd ik ben de reden dat de aarde draait… en toch neem ik nog de tijd… om geknield jouw voeten te wassen om altijd naast je te staan om met je te lachen, met je te huilen om je te ver te zien gaan ik kijk toe hoe je langzaam van me afdwaalt en dat doet me oneindig veel zeer maar ik zal altijd blijven wachten… tot je zegt… vader.. hier ben ik weer. Kom alsjeblieft weer eens bij me zitten Het hart van de koning klopt voor jou! Ik zal je nooit alleen laten vechten Weet hoe veel.. ik van je hou Erg mooi en zeer waar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chagall 0 Geplaatst 15 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2013 Ochtend op straat De lucht is witte wijn, licht bruisende ochtend waarin: de aanwezigheid van de eenling. Contrastversterkende gedachten in wit wolkenkrijt. Wachten op mensen, op de bussen. Zo kronkelen rafelende flarden half uitgesproken woorden in lussen die vroeger de tijd ontwarden. Nu niet meer, nu verworden zij tot amnesie, een vaag geluksgevoel, een diepe zee die eindigt in de klei; taai en gedachtenloos en zonder doel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Eerst even: hartelijk welkom allemaal (again). Limerickje moet hier ook kunnen, dacht ik zo... Flipper, the Highly Skilled & Nyenrode Crackin' Dolfijn Is een ranke slanke Almeerse brunette, en noot chagrijn vrolijk fluitend scheurt zij door het aardse leven Want zij weet dat duurt maar even Daarna is het 'leven' eeuwig fijn. Flipper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Welkom terug Flipper. Nyenrode crackin? Oftewel? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Dankje 'gewoon Paul', In principe is Flipper nooit weggeweest van internet. Tijdenlang via andere wegen haar virtueel punt gezet. Nu weer even terug op dit goede forum alhier. Want al geven de Sociale Media ook veel plezier. 't Zijn toch patatjes zonder, en hier is het mét ! Flipper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Iemand heeft hier (helaas [huil, huil]) MTV op staan (16:30uur). Al snel kan ik daarvan al het volgende limerickje uit halen: I need do to what is the best for me I want to proof, i can become really free I'm gonna do it, i did my best However i almost get lost wi' the rest But now i'm believin' as ya all can see. Flipper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Grappig. Loop je de hele dag te dichten zo? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Ja Ursa, dat is me wat met: the limericks des dolfijn Sommigen maakten ze heel blij, en anderen chagrijn Al vanaf maart 2005 dichtte ik er flink op los Soms zag ik daardoor door bomen niet meer het bos Is de oorzaak psychisch en verwerk ik zo mijn pijn ? Flipper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Flipper, the Highly Skilled & Nyenrode Crackin' Dolfijn Welke lichting? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 23 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2013 Michiel, de Limburgse (hard) rockband, Vandale, jaren 80 had er al een nummer over, getiteld: "Lichting '60/'65". Momenteel, Dr Phil op de tv alhier "Change situations", heet dat gemier Mensen gooien roeren dus drastisch om Maar ik snap zelf niet en nooit waarom Iemand als Dr. Phil nodig is als tvdier Flipper Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Met een historisch thema Ze zullen wel weer gaan... Op de muren van Jeruzalem verzuchtte Sophronius, de oude man aan het eind van ieder plan met ‘t beven in zijn stem: “Ook zij, in hun arrogante waan zullen wel weer gaan...†Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2013 ontwijk me vervloek me veroordeel, negeer me beschadig, verneder, sla en kleineer me veracht me belast me verwacht en beheer me verwar me omarm me knuffel en begeer me Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 breekbaarscheuren dun glas scherp vallen staan implosie explosie vechten pijn tranen slaan aarden troosten herkansing opnieuw Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst 22 september 2013 Aan de stranden van het waterland, Loopt de troubadour van de eeuwigheid Met een mandoline in zijn hand. Zo nu en dan, zo af en toe. Stap hij van zijn weg, In de berm van de tijd. De stilte huivert, zwijgt eerbiedig, wanneer de man speelt, de snaren streelt. Kom, laat je aanraken, door deze tonen. Minstreel, streel uw snaren! Luister, bemin zonder honen. Speel dan, Speelman! Al heb je, Een eeuwigheid van tijd. Speel, alsof je leven er van af hangt Speel de zeeën van tijd Speel je dood. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 2 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2013 verstijfdbevroren stroef stram zenuwen pijn onrust wel niet wel niet of toch wel jawel hup gaan rugzak vol op stap niet zonder maar met rot angst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 "wees blij voor mij" hoe dan voor de rust na een leven vol rotheid een verleden met pijn en de dwang voor de beslissing te doen wat je moest doen dat je hebt overwonnen door te gaan... voor het kado van trauma voor het leed wat je kreeg de drempels en delen de onbeantwoorde vragen blij? voor jou? tranen, onvrede, woede en angst voor alles wat je ongevraagd kreeg dat wel egoïstisch misschien van mij ik hoop dat je rust hebt innerlijke rust voor allen! met liefde en warmte dat ben je waard! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2013 de woorden klinken zo vertrouwdde draadjes rood en beetje goud andere naam zelfde vrouw en de lucht even grauw het rood van bloed gewoon omdat het moet geen andere weg dezelfde pech dezelfde manier geen oplossing hier beide gegaan van het aardse bestaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 13 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2013 herinneringtastbaar digitaal weg logisch stukje minder zeer normaal Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Albert57 7 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Be-grijpen Het is zo’n specifiek probleem, onzichtbaar; die anderen niet zien. Zoals deze is er geen één, en nog ernstig bovendien. Je valt in een gat, daar gáát je werk, suïcidaal gedrag is jou niet vreemd. Je wordt genegeerd, óók door de kerk, je bent tenslotte een vreemde eend. Eén is er Die je wél begrijpt, ook Hij was daar in jouw dal. Hij hoopt vurig dat jij Hem grijpt, daar alleen Hij jou helpen zal! Hij ként de pijn van jouw hart, die zijn bloed-eigen kinderen niet ziet. Ook Hij heeft eenzelfde Vaderhart, en was jij dat kind toen niet? Hij ként en ziet jouw stil verdriet, jouw geest, door smart verslagen. De mensen, zij doorgronden jou niet, maar God Zélf is er; Hij zal niet versagen! In ’t duister gaan lantaarns branden, mensen begrijpen het absoluut niet. Het licht schetst duidelijke randen, waarom is er niemand die het ziet? Moge God jouw Váder wezen, dat roept Hij met heel Zijn zijn. Voor jouw probleem, dat is gerezen, voor jou persoonlijk, in jouw pijn! Mensen zullen blijven falen, onthoudt dat als je ze ziet. Ziende blind blijven ze pralen, want zij zijn Jezus Christus niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Admod note:Laatste bericht hierboven verplaatst uit geloofsleven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten