gewoon Paul 8 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 t' harde De stoptrein van Utrecht naar Zwolle rijdt door tot t' harde, vanwege een ongeluk op de IJsselbrug(of hoe die brug heet). Link naar bericht Deel via andere websites
Emma.U 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Zwolle Ik las dat pas een meeting was van Credible in Zwolle. Wanneer is de volgende? Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 volgende volgende week heb ik VAKANTIE! Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Ik Ik hou van mij Ik hou van mij, hoor je nooit zingen Ik hou van mij, word nooit gezegd Maar ik hou van mij ga ik toch zingen Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt. Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen Ik hou van mij, van mij kan ik op aan Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan Ik blijf bij mij en niet voor even Ik blijf bij mij, voor eeuwig en altijd Ben zelfs bereid mijn leven voor me zelf te geven Ik blijf bij mij tot dat de dood mij scheidt Ik hou van jou, zeg ik soms ook wel Ik hou van jou en ik meen het echt Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel Zo komt ik hou van jou weer bij me zelf terecht Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander Want ik ben verreweg de leukste die ik ken Ik hoef mezelf zonodig voor mij niet te veranderen Ik hou van mij mezelf gewoon zo als ik ben Want ik hou van jou betekent meestal Schat hier heb je mijn problemen los maar op Leef in een hel, verwacht van jou de hemel Jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, hoepel op Want ik hou van jou is niet de sleutel tot een ander Maar ik hou van mij al klinkt het bot en slecht Want wie van zich zelf houdt die geeft pas echt iets kostbaars Als die ik hou van jou tegen een ander zegt... (Harry Jekkers ) Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 problemen die beginnen volgende week weer, als ik weer moet werken Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 werken ik heb veel gewerkt de laatste tijd, maar dat was dus totaal nutteloos Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Quote: Op vrijdag 06 juli 2007 14:27:25 schreef Thorgrem het volgende: Ik dacht altijd dat ze met zijn vijfen waren. Een als cowboy, een als politieagent, een als indiaan, een als bouwvakker en die ander weet ik niet meer. Ik heb het niet meer. Kijk es in je profiel? Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Quote: Op vrijdag 06 juli 2007 14:26:12 schreef Jipke het volgende: werken ik heb veel gewerkt de laatste tijd, maar dat was dus totaal nutteloos Totaal... Wanneer krijg ik eens een keer het totaalplaatje te zien... Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Krijg En nu krijg ik weer een pesthumeur Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 @pius: daar gaat dit topic niet over, dit is een soort spel-achtig iets, uitleg: zie eerste post! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Post, hetgeen na ante komt. Link naar bericht Deel via andere websites
Emma.U 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 verslag is (ongeveer) af!!!! zowaar Zelfs nog even tijd om hier en daar nog wat dingen aan te passen Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 *even terugwijzigen.. was net te laat met bedenken dat ik een leukere zin wist..* ongeveer is zo'n rotwoord, je weet nooit precies wat er bedoeld wordt Link naar bericht Deel via andere websites
Emma.U 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 rotwoord ook een rotwoord is 'niet', en dan vooral in de context: 'je hebt het niet gehaald'. Verslag dus ook niet meer nodig Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Contextuele benadering is een erg logische aanpak. Ik ben er wel een voorstander van! Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 Weet je dat het heerlijk is om zo nu en dan flink irrationeel te doen? Niet alles hoeft logisch te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 heerlijk dach ik om 6 uur vanmiddag klaar te zijn met werken, mag ik morgen nog heerlijk even 11 containers wijderzetten Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 werken Morgen mag ik weer werken. Link naar bericht Deel via andere websites
*Jesusfreak* 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 morgen Ik hoop dat het morgen mooi weer is Want van al die regen word ik sjagarijnig Link naar bericht Deel via andere websites
The_Eyez 0 Geplaatst 6 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 "weer" Het weer op Wimbledon zat vandaag mee Weer prachtige partijen vandaag En Henin leg eruit (sorry, ben geen fan van haar ) Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 leg dat doet een kip een ei Link naar bericht Deel via andere websites
*Jesusfreak* 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 haar Mijn haar zat vandaag nergens naar Link naar bericht Deel via andere websites
The_Eyez 0 Geplaatst 6 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 "nergens" Dat is overal behalve ergens Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 ergens. Ergens op deez' aardkloot woont die lieve broert van me Die ik al en hele tijd niet gesproken heb Link naar bericht Deel via andere websites
*Jesusfreak* 0 Geplaatst 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2007 tijd de tijd is 21:31 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten