Spring naar bijdragen

Vrijetijdsbesteding Hemelvaartsdag


Aanbevolen berichten

Oh ja, ik zit weer eens zonder inspiratie. Heeft iemand een leuk idee wat je kunt doen met Hemelvaartsdag? Alle winkels zijn dicht wat ik zelf wat jammer vind, maar ook heel begrijpelijk aangezien dit een Christelijke Feestdag is. Begrijp me wel goed; ik ben zelf ook Christelijk en vind het ook heerlijk om vrij te zijn.

Maar iemand een idee wat er op deze dag zoal valt te beleven?

Link naar bericht
Deel via andere websites

1. Bijbel lezen

2. Discussiegroep starten

3. Een Roomse Kathedraal bezoeken en een Bisschop aldaar bekeren

4. Tijd aan je gezin (indien aanwezig ?) besteden

5. Yoga-oefeningen

6. Naar een Youth For Christbar voor een gesprek en kopje koffie

Tsja... eerst maar eens zien of je hier wat mee kunt... voordat ik met meer kom.

Veel plezier en een goede dag toegewenst,

Flipper

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hello Liset. Wat Yoga-oefeningen betreft. "Ik heb daarvan de klok wel eens horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt"... laat ik het zo maar zeggen... De kreet opzich vond ik wel aardig, maar wat het inhoudelijk voorstelt ??? Ik ga uit van iets met gymnastiek of zo... (Overigens is dit wat ik je nu schrijf -min of meer- toch wel eerlijk waar. Ervaring heb ik er tenminste in het geheel niet mee !!!)

Flipper

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker bij Hillsong in Sydney rondhangensmile.gif

En blijf maar lekker weg bij die yoga! Het is een oosterse techniek om je te ontspannen. Waarin ook spiritualiteit centraal staat. En aangezien dit een andere manier is; (lees zonder Jezus) lijkt het mij niet zo verstandig om je hier mee in te laten.

Blessings, Arjan

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net naar een openluchtdienst geweest, en vanavond uit eten. Tussendoor aan een analyse werken... boosrood.gif moet helaas ook gebeuren!

Enige tip die ik nu zo gauw kan bedenken, doe leuk spelletjes met je familie ofzo. Afgezaagd maar leuk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik breng de dag met een alleraardigst, niet nader te noemen crewlid door.

Hetgeen me op de vraag brengt die ik ook in het 'korte vragen topic' heb gesteld:

Weet iemand of er in de buurt van Zwolle/Kampen nog een kerk is die een avonddienst houdt? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben niet naar de kerk geweest. Mijn vrije tijd heb ik besteeds aan van 9-12 beschikbaar zijn voor de dierenambu, om half 9 op de opvang zijn om administratie te doen, daarna konijnenhokken en een aquarium schoongemaakt, nog wat administratie, een ziek vogeltje opgehaald, nog meer administratie. Toen thuis 3 vissen in mijn aquarium gedumpt (het zijn er nu 40), en doorgegaan naar een oppas neefje en nichtje van 8 en 5. Daarna gegeten en toen achter de pc.

Om de een of andere reden hoefde ik niet te werken, maar ik is superdruk geweest, dat weet ik wel. Ik werk bij een tuincentrum, en dat is altijd open op dit soort dagen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ha, ik heb hetzelfde probleem als de TS. Vanmorgen genoten van een prachtige kerkdienst. Toen vanmiddag geklust waarbij er veel mensen zijn langsgeweest, maar nu....... Klussen kan niet, want we mogen na achten geen lawaai meer maken. Vermoedelijk wordt het een strandwandeling smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid