Holla 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Zeker Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 21:30:39 schreef NienkeJ het volgende: [...] Is Damien Jurado christelijk? Damien Jurado zat samen met David Bazan van Pedro The Lion in de hardcore band Coolidge, die op het Tooth and Nail label zat...en aangezien T&N toch een christeijk label is..... Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Ah oke. Dan heb ik nog een concert van een christelijke artiest meegemaakt Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Ik heb 'm gemist, omdat ik zijn muziek toen nog niet kende. Zelfde verhaal als Wovenhand eigenlijk... Gelukkig heb ik Pedro the Lion wel meegemaakt, en dat was redelijk briljant. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 23:33:44 schreef Dostojevski het volgende: Ik heb 'm gemist, omdat ik zijn muziek toen nog niet kende. Zelfde verhaal als Wovenhand eigenlijk... Gelukkig heb ik Pedro the Lion wel meegemaakt, en dat was redelijk briljant. Ik dacht, ik wrijf het je nog eens in Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Zelf vind ik Third Day helemaal geweldig! Link naar bericht Deel via andere websites
Marnix 0 Geplaatst 10 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2007 Als je een beetje compleze en geniale muziek wil Neal Morse. Echt supergoed. Als je er wat van wil horen. stuur dan maar een bericht Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 15 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2007 Underoath, Emery, Dead Poetic, Sullivan, Number One Gun, Eisley en nog veel meer Link naar bericht Deel via andere websites
Elize 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Of als je van nederlandstalig houdt; Gerald Troost. hij schrijft zowel gevoelige liedjes als wat meer stevigere rocknummers. Je kunt zijn liedjes beluisteren via zijn website www.geraldtroost.nl En anders moet je naar het xnoizz flevo festival gaan, dan kun je naar heel veel verschillende concerten gaan om te kijken wat je leuk vind!Daar is echt voor elk wat wils. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Ik heb eigenlijk een hekel aan moderne worship, het is muziek die heel erg gehypt is , maar muzikaal matig is, veel van hetzelfde, iig niet mijn smaak. Nee geef mij maar iets indie of britpop achigs. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Quote: Op woensdag 11 juli 2007 20:22:26 schreef Thijs het volgende: Ik heb eigenlijk een hekel aan moderne worship, het is muziek die heel erg gehypt is , maar muzikaal matig is, veel van hetzelfde, iig niet mijn smaak. Nee geef mij maar iets indie of britpop achigs. Same here. Ik ben niet zo bekend met worship/praise/gospel enzo maar... Chris Rice is geniaal. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Dat is toch ook geen worship? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Quote: Op woensdag 11 juli 2007 20:30:59 schreef Dante het volgende: [...] Same here. Ik ben niet zo bekend met worship/praise/gospel enzo maar... Chris Rice is geniaal. Joa! een nummer genaamd, smelling coffee, gewoon geniaal! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2007 Wat dan wel weer aardig is van de katholieke wereldvisie, is dat je eigenlijk heel veel als Christelijke muziek kan zien "omdat daar ook sporen van waarheid in te vinden zijn" zolang het maar niet expliciet antiChristelijk is. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Quote: Op woensdag 09 mei 2007 14:05:54 schreef [Lianne] het volgende: Ik heb pas voor het eerst kennis gemaakt met christelijke pop/rockmuziek. Ik moet zeggen dat ik het best wel bijzonder vond Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar meer. Heeft iemand nog tips voor mij qua bands waar ik wat van zou kunnen luisteren? het is wel hiphop/rock maar je zou MIC of Grits eens moeten proberen die zijn egt goed Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Quote: Op woensdag 11 juli 2007 20:34:00 schreef Thijs het volgende: Dat is toch ook geen worship? Ik weet niet Thijs, teach me Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Quote: Op donderdag 12 juli 2007 20:53:16 schreef Dante het volgende: [...] Ik weet niet Thijs, teach me Haha geen idee hoe het wel heet , maar bij worship denk ik aan kwijlerige stemmen en mierzoete piano's Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Quote: Op donderdag 12 juli 2007 21:01:54 schreef Thijs het volgende: [...] Haha geen idee hoe het wel heet , maar bij worship denk ik aan kwijlerige stemmen en mierzoete piano's Idd. Een beetje Michael Wee Smith achtige muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2007 Robin Mark daarentegen heeft nog wel leuke nummers, maar dat is ook Iers... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 september 2007 Rapport Share Geplaatst 2 september 2007 ik vind zeker newsboys, maar stellar kart mag er ook zijn en paul colman ook. zo mooie muziek! Samengevoegd: ik vind zeker newsboys, maar stellar kart mag er ook zijn en paul colman ook. zo mooie muziek! Link naar bericht Deel via andere websites
Elsjuh 0 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Als je van Ierse muziek houdt: Moya (maire) Brennan, hele mooie rustige muziek... Ik vind zelf Amy Grant erg cool, maar ik geloof dat ze niet zo populair is in NL... heeft behalve christelijke muziek ook gewone seculiere muziek gemaakt... Link naar bericht Deel via andere websites
Liesss 0 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 Amy Grant is inderdaad ook goed, net als de Newsboys. Maar van Amy Grant heb ik in Nederland verder ook nog nooit wat gehoord. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 toen ik puber was, was amy grant wel bekend in NL. Maar Amy Grant maakt naar mijn smaak nogal zoete liedjes Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2008 waarom luisteren jullie christelijke muziek? Is dat puur omdat het christelijk is of ook omdat jullie dit mooi vinden? Luisteren jullie ook niet-christelijke muziek? Persoonlijk lijkt mij christelijke muziek niet mijn smaak. Ik ben toch meer van de dance en trance... gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
JosM 0 Geplaatst 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2008 Quote: Op dinsdag 03 juni 2008 19:31:40 schreef mackie het volgende: waarom luisteren jullie christelijke muziek? Is dat puur omdat het christelijk is of ook omdat jullie dit mooi vinden? Luisteren jullie ook niet-christelijke muziek? Persoonlijk lijkt mij christelijke muziek niet mijn smaak. Ik ben toch meer van de dance en trance... gr. mackie Van elk genre bestaat christelijke muziek, zit dus altijd iets van je smaak bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten