PeterK 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Zijn er nog mensen (van dwarrel weet ik het al ) hier lid bij deviantart? (de art-community bij uitstek) Post dan hier even je profiel: peterk.deviantart.com Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 -my lips are sealed Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 ik heb echt een halfuurtje geleden een profiel aangemaakt, nadat mijn broer (wormthingy @ deviantart) er al zoveel over verteld had. 'k ga dus NU mijn dA opvullen Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 wow je broertje heeft echt een hoop erop wat is jouw deviant???? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Engelientje.deviantart.com staat nu 1 foto op, moet ff heel hard aan mijn schoolwerk, maar er komt asap meer! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 ben benieuwd Link naar bericht Deel via andere websites
PeterK 0 Geplaatst 5 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Quote: Op zaterdag 05 mei 2007 14:09:35 schreef Dwarrel het volgende: -my lips are sealed update: bekijk eens wat linkjes in mijn profiel en wie weet vind je dwarrel Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 hey dat mag niet Faq 3 - Persoonlijke informatie. Persoonlijke informatie is, zoals de naam al zegt, persoonlijk. Het posten van je eigen gegevens is toegestaan, maar voor de gevolgen daarvan ben je zelf verantwoordelijk. Internet is een leuk, maar ook gevaarlijk medium. Het vrijgeven van gegevens van een ander (MSN-logs, e-mails, foto's) is verboden. Als wij het vermoeden krijgen dat dit gebeurt, zullen deze gegevens van het forum verwijderd worden en eventueel zal de crew maatregelen nemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 niet lid maar ben wel dol op de pain't shop pro brushes die ze hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 ^^ amen zuster! Dat is ook de reden dat ik er regelmatig even rondsnuffel. Zowieso doe je daar veel inspiratie op. Geweldige site Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Jullie weten dat daar ook chatboxen zijn, om over bv fotografie te praten (tis maar voorbeeld omdat de meeste fotografie doen. Maar van alle crea-onderwerpen is er wel een box) en dat er ook een Nederlandse box is, Dutchfever. * deviant rocks Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ziet er leuk uit, maar wat is het nou precies voor site? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Het is nog veel meer dan ik ondertussen gezien heb Voor mij is het een plek waar heel veel verschillende soorten mensen, van over heel de wereld hun werk laten zien aan andere, en kijken naar elkaars werk. (Leren, inspireren, reageren) Het is gewoon gaaf dat je van een spaanse fotograaf te horen krijgt dat je fotos tof zijn Link naar bericht Deel via andere websites
SuzeQ 0 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ik ben ook lid, doe er alleen zelf niets mee, staat niets op wat van mezelf is. gebruik het meer om bij de creaties te kijken van anderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Ik ben ook lid, sinds 2005 post ik aardig regelmatig (juli 2006 - 42 deviations) nieuwe dingen varierend tussen potlood schetsen, flash filmpkes en (grote) phtoshop paintings. laatste tijd ben ik wat minder actief in verband met een uber-grote (+/- 3000x2000 ) collab met een vriend, waar we nu al een aantal weken aan werken. ( link , link ) link-o Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 6 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2007 Quote: Op zaterdag 05 mei 2007 19:01:42 schreef Groninger het volgende: ^^ amen zuster! Dat is ook de reden dat ik er regelmatig even rondsnuffel. Zowieso doe je daar veel inspiratie op. Geweldige site alleen vind ik het jammer dat de photo shop brushes er beter uit zien *wil photo shop* Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Quote: Op zondag 06 mei 2007 16:53:26 schreef Zara het volgende: [...] alleen vind ik het jammer dat de photo shop brushes er beter uit zien *wil photo shop* er is altijd nog gimp, het is gratis en kan (bijna) alles wat photoshop kan. er zijn op de interwebs programaatjes te vinden die photoshop brushes voor je omzet naar gimp brushes. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 En de interface is ultiem brak Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Er zijn ook programmaatjes waarmee je photoshop gratis en voor niks kunt downloaden. Maar dat is stout, foei en niet de bedoeling van dit topic.. maar ja.. soms moet je stout zijn om vette photoshop brushes te kunnen gebruiken @ Wormdingetje Met welk programma maak je deze witte tentakels? Ziet er wel erg ok uit. Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 De mijne Sweet Little Lie Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Quote: Op maandag 07 mei 2007 16:54:59 schreef wormthingy het volgende: [...] er is altijd nog gimp, het is gratis en kan (bijna) alles wat photoshop kan. er zijn op de interwebs programaatjes te vinden die photoshop brushes voor je omzet naar gimp brushes. intersant. mischien kijk ik er is naar. een ding is wel zo de meeste mensen hebben photo shop. (meeste over PSP heb ik van vrienden geleerd, die hebben nu photo shop) Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 ik vind de site van DA trouwens wel echt ingewikkeld. Soms ben ik ineens niet ingelogd en dan kan ik de inlogknop negerns meer vinden Ik ben al blij dat ik een paar dingen heb kunnen uploaden Link naar bericht Deel via andere websites
Gerdriaan 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Vreemd, want het staat altijd wel zichtbaar of je ingelogd bent of niet... De mijne Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 soms zegt ie alleen kijkmodus ofzo heel raar en dan kan je je ook helemaal niet inloggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gerdriaan 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Quote: Op maandag 07 mei 2007 21:47:36 schreef Zara het volgende: [...] intersant. mischien kijk ik er is naar. een ding is wel zo de meeste mensen hebben photo shop. (meeste over PSP heb ik van vrienden geleerd, die hebben nu photo shop) Dat 'de meeste mensen' PS hebben wil nog niet zeggen dat jij dat ook moet hebben. Ik zelf ben gewend aan de interface van GIMP en ik raak compleet in de war als ik met PS in de weer ga. Maar goed, je moet er toch mee om leren gaan, of je nou PS of GIMP kiest. Samengevoegd: Quote: Op maandag 07 mei 2007 22:19:38 schreef sweet little lie het volgende: soms zegt ie alleen kijkmodus ofzo heel raar en dan kan je je ook helemaal niet inloggen. Oh ja, dat was gisteren zo. Echt irritant, maar goed, dan zijn ze ff bezig met het updaten van de site. In dat geval kan je alleen maar deviations bekijken en geen aanpassingen maken bij je profiel of deviations posten. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten