Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

hey dat mag niet nooo.gif

Faq

3 - Persoonlijke informatie. Persoonlijke informatie is, zoals de naam al zegt, persoonlijk. Het posten van je eigen gegevens is toegestaan, maar voor de gevolgen daarvan ben je zelf verantwoordelijk. Internet is een leuk, maar ook gevaarlijk medium. Het vrijgeven van gegevens van een ander (MSN-logs, e-mails, foto's) is verboden. Als wij het vermoeden krijgen dat dit gebeurt, zullen deze gegevens van het forum verwijderd worden en eventueel zal de crew maatregelen nemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jullie weten dat daar ook chatboxen zijn, om over bv fotografie te praten (tis maar voorbeeld omdat de meeste fotografie doen. Maar van alle crea-onderwerpen is er wel een box) en dat er ook een Nederlandse box is, Dutchfever.

* deviant rocks smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is nog veel meer dan ik ondertussen gezien heb smile.gif

Voor mij is het een plek waar heel veel verschillende soorten mensen, van over heel de wereld hun werk laten zien aan andere, en kijken naar elkaars werk. (Leren, inspireren, reageren)

Het is gewoon gaaf dat je van een spaanse fotograaf te horen krijgt dat je fotos tof zijn engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik ben ook lid, sinds 2005 post ik aardig regelmatig (juli 2006 - 42 deviations) nieuwe dingen varierend tussen potlood schetsen, flash filmpkes en (grote) phtoshop paintings.

laatste tijd ben ik wat minder actief in verband met een uber-grote (+/- 3000x2000 ) collab met een vriend, waar we nu al een aantal weken aan werken. ( link , link )

link-o

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zijn ook programmaatjes waarmee je photoshop gratis en voor niks kunt downloaden. Maar dat is stout, foei en niet de bedoeling van dit topic.. maar ja.. soms moet je stout zijn om vette photoshop brushes te kunnen gebruiken knipoog_dicht.gif

@ Wormdingetje

Met welk programma maak je deze witte tentakels? Ziet er wel erg ok uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

er is altijd nog gimp, het is gratis en kan (bijna) alles wat photoshop kan. er zijn op de interwebs programaatjes te vinden die photoshop brushes voor je omzet naar gimp brushes.

intersant. mischien kijk ik er is naar. een ding is wel zo de meeste mensen hebben photo shop. (meeste over PSP heb ik van vrienden geleerd, die hebben nu photo shop)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

intersant. mischien kijk ik er is naar. een ding is wel zo de meeste mensen hebben photo shop. (meeste over PSP heb ik van vrienden geleerd, die hebben nu photo shop)

Dat 'de meeste mensen' PS hebben wil nog niet zeggen dat jij dat ook moet hebben. Ik zelf ben gewend aan de interface van GIMP en ik raak compleet in de war als ik met PS in de weer ga. Maar goed, je moet er toch mee om leren gaan, of je nou PS of GIMP kiest.


Samengevoegd:

Quote:

soms zegt ie alleen kijkmodus ofzo heel raar en dan kan je je ook helemaal niet inloggen.

Oh ja, dat was gisteren zo. Echt irritant, maar goed, dan zijn ze ff bezig met het updaten van de site. In dat geval kan je alleen maar deviations bekijken en geen aanpassingen maken bij je profiel of deviations posten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid