Spring naar bijdragen

Gezocht: Religieuze afbeeldingen


Aanbevolen berichten

Hier allereerst het ontwerp dat ik gemaakt heb als trouwkaartje en een eigen creatie die later, net als mijn avatar, omgezet is naar een kettinghanger.

hartenduifzu9.pngbrandendhartwc6.jpg

Verder kun je ook via de Clipart Gallery van Microsoft al heel veel plaatjes/animaties e.d. vinden. Opcliparts.startpagina.nl staan nog een heleboel andere mogelijkheden om op zoek te gaan naar allerhande plaatjes, waaronder ook een speciale rubriek 'religie'.

Tot slot heb ik nog wel een aantal 'omgebouwde' merken (niet zelf gemaakt)die misschien wel aardig kunnen zijn. Even een voorbeeld:

legoyk0.png

Als je meer ervan wilt hebben, give a yell! knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

424244795_2b89e3f340.jpg

misschien kun je d'r wat uit knippen. Foto is door mijzelf gemaakt.

424245587_ec058a58f1.jpg

klein is deze ook nog leuk smile.gif

ik heb op de andere computer nog een serie kaars-foto's, zal ik morgen ff posten smile.gif

en van die horizontale rulers kun je heel gemakkelijk zelf maken overigens smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Helemaal niemand die ook maar een idee heeft van religieuze plaatjes verder????
verbaasd.gif

Als je een katholieke kerk binnenloopt (liefst een oud gebouw) en je neemt je fototoestel mee dan kun je naar hartelust religieuze plaatjes schieten. smile.gif

Ik had begrepen dat het voor een krantje was van je gemeente. Misschien is het leuk als je wat plaatjes schiet in je eigen kerkgebouw en die verwerkt in het krantje. Eventueel geknipt en bewerkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ook al een keer gedaan smile.gif

En dat zijn dan foto's ik zoek gewoon echt plaatjes... niet te veel detail.

stnglass.jpg

candle6.jpg

beetje simpele dingen, die 2 bij 2 cm kunnen worden geplaatst. Bijbels, kaarsen, visje, die dingen in me openingspost zeg maar....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je bijvoorbeeld een foto maakt van een mooi glas in lood raam dan kun je een klein detail er uit snijden en vervolgens bewerken. Zo hou je een klein geaccentueerd plaatje wat niet op een foto hoeft te lijken over van bijvoorbeeld een kaars. Het zou leuk zijn als je die foto's in je eigen kerk maakt zodat mensen het ook gaan herkennen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mag dit topic van Prikbord naar geloof algemeen?

Dan verander ik de openingspost naar iets algemeners en kan het een verzamel-topic worden.

Aangezien er zo weinig mensen afbeeldingen in hun bezit hebben, denk ik dat het een goeie bijdrage kan leveren smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid