Dwarrel 43 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Ik ben vaak op zoek naar religieuze afbeeldingen. En ik zal daar vast de enige niet in zijn, dus vandaar dit topic Zet hier je links, of post je plaatjes Van simpele zwart-witjes naar gedetaileerde foto's, alles is welkom Link naar bericht Deel via andere websites
PeterK 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Ik kom juist terug uit de Duitse Eifel en het staat door vol met religieuze dingen. En wellicht kan je er meer vinden in mn deviantartprofiel. Waarvoor heb je ze eigenlijk nodig? Samengevoegd: Quote: Waarvoor heb je ze eigenlijk nodig? Ah voor het kerkblaadje Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 5 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 voor me overbekende redactie werk inderdaad elke maand de zelfde plaatjes word ook saai. Fotos kan ik maar beperkt gebruiken... plaatjes worden vaak niet groter dan 2 cm bij 2 cm ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
HenkG 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Hier allereerst het ontwerp dat ik gemaakt heb als trouwkaartje en een eigen creatie die later, net als mijn avatar, omgezet is naar een kettinghanger. Verder kun je ook via de Clipart Gallery van Microsoft al heel veel plaatjes/animaties e.d. vinden. Opcliparts.startpagina.nl staan nog een heleboel andere mogelijkheden om op zoek te gaan naar allerhande plaatjes, waaronder ook een speciale rubriek 'religie'. Tot slot heb ik nog wel een aantal 'omgebouwde' merken (niet zelf gemaakt)die misschien wel aardig kunnen zijn. Even een voorbeeld: Als je meer ervan wilt hebben, give a yell! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 misschien kun je d'r wat uit knippen. Foto is door mijzelf gemaakt. klein is deze ook nog leuk ik heb op de andere computer nog een serie kaars-foto's, zal ik morgen ff posten en van die horizontale rulers kun je heel gemakkelijk zelf maken overigens Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 5 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 wah, die eerste vind ik zeker mooi! die gaat ik save-ren Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 Check de clipart gallery van Microsoft Office op internet eens voor een heleboel religieuze afbeeldingen en Google afbeeldingen is ook goed te gebruiken als je de engelse termen voor je onderwerpen weet. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 5 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2007 clipart gallery van Microsoft heb ik inmiddels leeggepopt en meerdere malen her gebruikt. Ik doe dit al aardig tijdje. Daarom ben ik opzoek naar iets nieuws. Ja als je de goeie zoektermen weet Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Helemaal niemand die ook maar een idee heeft van religieuze plaatjes verder???? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Quote: Op maandag 07 mei 2007 12:10:23 schreef Dwarrel het volgende: Helemaal niemand die ook maar een idee heeft van religieuze plaatjes verder???? Als je een katholieke kerk binnenloopt (liefst een oud gebouw) en je neemt je fototoestel mee dan kun je naar hartelust religieuze plaatjes schieten. Ik had begrepen dat het voor een krantje was van je gemeente. Misschien is het leuk als je wat plaatjes schiet in je eigen kerkgebouw en die verwerkt in het krantje. Eventueel geknipt en bewerkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 ook al een keer gedaan En dat zijn dan foto's ik zoek gewoon echt plaatjes... niet te veel detail. beetje simpele dingen, die 2 bij 2 cm kunnen worden geplaatst. Bijbels, kaarsen, visje, die dingen in me openingspost zeg maar.... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Als je bijvoorbeeld een foto maakt van een mooi glas in lood raam dan kun je een klein detail er uit snijden en vervolgens bewerken. Zo hou je een klein geaccentueerd plaatje wat niet op een foto hoeft te lijken over van bijvoorbeeld een kaars. Het zou leuk zijn als je die foto's in je eigen kerk maakt zodat mensen het ook gaan herkennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 7 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 We hebben al eens een serie van dingen uit onze kerk gehouden, is moeilijk want ons kerkgebouw is erg klein maar bedankt voor de tip Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2007 Mag dit topic van Prikbord naar geloof algemeen? Dan verander ik de openingspost naar iets algemeners en kan het een verzamel-topic worden. Aangezien er zo weinig mensen afbeeldingen in hun bezit hebben, denk ik dat het een goeie bijdrage kan leveren Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2007 Ik vind dat wel een goed idee Admod note: PB-->GA Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2007 Volgens mij is er ook nog een 'christelijke wallpaper' topic ergens.. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2007 das niet het zelfde dit gaat over afbeeldingen, illustraties bij teksten, psalmen, gedichten. Geen wallpapers Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2007 link link link miss heb je hier wat aan eerste link is gewoon een plaatje die ik erg mooi vind en de 2 andere links staan aantal plaatjes op. Miss zit er iets leuks/moois tussen Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Quote: Op zaterdag 05 mei 2007 16:02:08 schreef Joëlle het volgende: [afbeelding] deze is heel mooi! er hangt echt zo'n sfeer rond voel ik Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 kijk meestal op google bij afbeeldingen Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 9 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 thx Thalina, ik heb ze ge-faved Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 link link link link link link link link Ging nog ff zoeken, maar zie nu dat het er eigenlijk best veel zijn geworden maargoed, de laatste 4 zijn wallpapers en de andere... iets van plaatjes volgens mij nagoed, veel plezier ermee Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2007 Heel gaaf meis, dank je super! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2007 Nog meer mensen met leuke links? Link naar bericht Deel via andere websites
Trotse-Moslim 0 Geplaatst 23 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2007 link Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten