Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

naar die persoon toegaan, en hem zeggen dat het je spijt en vragen of hij/zij het met je uit wil praten..

als je het moeilijk vind om naar diegene toe te gaan, kun je ook schrijven.. ik denk dat je het gewoon heel eerlijk moet zeggen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, denk ik ook. Ik heb ook ooit eens een aantal jaar iemand niet meer gezien. Ik stelde een nieuwe ontmoeting steeds uit omdat ik bang was dat diegene mij, in tegenstelling tot mij, niet meer wilde zien. Maar eigenlijk door die stap niet te nemen weet je al helemaal zeker dat het niet meer goed komt natuurlijk. Dus pak alle moed die je hebt bijeen en loop er gewoon op af. Dat is enorm moeilijk... Ik zal je vertellen dat ik nu weer enorm goed contact heb met diegene en enorm blij ben dat ik die stap heb genomen. In dit geval was het eigenlijk mijn vader, en die had mij in die tijd ook enorm gemist.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Ik zelf heb een paar jaar geleden ook echt een paar mensen uit mijn leven gezet, en ik heb daar onwijs veel spijt van gekregen achteraf, in ieder geval op de manier hoe, ik heb sinds kort weer contact met 2 van de 3 mensen en ik moet zeggen dat het me echt heel erg blij maakte toen ik weer eindelijk contact kreeg. Ik denk niet dat niets in deze wereld zo erg kan zijn dat je elkaar nooit meer zou kunnen zien, terwijl ik dit toch ongeveer 3 jaar lang heb gedacht. Niets is definitief zou ik zeggen, van niemand niet, dat geloof ik niet meer zeker niet als het gaat om een ruzie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou altijd een manier zoeken die bij je past om iets goed te maken, ik kan je wel zeggen: stap op de persoon af, bel hem/haar op, schrijf hem/haar een brief.. Maar kijk wat er bij je past en wat je durft te doen. Het is soms confronterend om voor de persoon te staan en dan precies te gaan zeggen wat je wil zeggen (vaak zeg je dan niet wat je wil zeggen..) In een brief kan je meestal wel beter verwoorden wat je bedoeld.

Ik denk dat je beter iets kan goedmaken en dan (beide) opgelucht daarover zijn (hoe het ook afloopt daarna) dan dat je nu met dit gevoel blijft zitten.

Succes ermee!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik denk alleen wel dat je het wel echt persoonlijk moet houden allemaal. Zelf heb ik al eens meegemaakt dat iemand een mailtje niets anders vond dan een brief schrijven, toch komt dit vaak op een hele andere manier over. En daarnaast maakt een handgeschreven brief vaak meer indruk op iemand dan een getypt mailtje (blijkt).

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid