Taam 1 Geplaatst 16 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2007 Quote: Op woensdag 16 mei 2007 12:26:39 schreef Marnix het volgende: Samen is altijd beter, leuker, meer leerzaam etc. Dat zeg ik ook zeer zeker niet, ik zit op vereneging e.d. Alleen je moet ook je tijd alleen met God kunnen hebben niet waar? Quote: En ja, je kan ook altijd alleen door de week zingen en bidden enzo Maar das toch wat anders dan gemeente-zijn he Dan moet je wel een gemeente-zijn gevoel hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 10 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Quote: Op zaterdag 21 april 2007 21:08:07 schreef TamarM het volgende: [...] Daar is niks mis mee dat zeg ik ook niet Alleen me verplicht voelen en aangesproken worden om het feit dat ik "maar" 1 keer ga is vrij demotiverend Ja, ik voelde me vandaag welkom, niet verplicht en het was fijn er te zijn. Raar.. heb ik lang niet meegemaakt maar het voelde fijn Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Quote: Op zondag 10 juni 2007 13:18:03 schreef TamarM het volgende: [...] Ja, ik voelde me vandaag welkom, niet verplicht en het was fijn er te zijn. Raar.. heb ik lang niet meegemaakt maar het voelde fijn Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 In onze kerk (Evangelisch) hebben ze maar een dienst per zondag, behalve dan op de eerste zondag van de maand, maar dan heb je dus twee keer dezelfde dienst achter elkaar, dat voegt zeker niets toe vind ik als ja daar blijft zitten Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten