Spring naar bijdragen

Credible Band


welke datum?  

  1. 1. welke datum?

    • 5 mei (zaterdag)
      2
    • 11 mei (vrijdag)
      1
    • 18 mei (vrijdag)
      0
    • 19 mei (zaterdag)
      0
    • 25 mei (vrijdag)
      0
    • 26 mei (zaterdag)
      0
    • anders namelijk:
      0
    • gewoon niet
      4


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

P.A. is wel noodzakelijk denk ik, bas wordt versterkt en ik drum derbij(onder voorbehoud) en ik ga me niet inhouden
widegrin.gif

ik ben nog steeds van mening dat bij de eerste keer oefenen/jammen, professionele geluids apparatuur niet noodzakelijk is. Als iedereen die iets electrisch speeld gewoon zijn/haar versterker mee neemt komt het wel goed.

Ik probeer zelf het een en and mee te nemen en dan moeten we er wel uit komen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

mijn basversterkertje is 15 watt en kan niet echt hard ofzo
bloos.gif

dus dat zal t probleem nie zijn
widegrin.gif

(tenzij iemand nu een gruwelijke donatie doet en ik een fatzoenlijke versterker kan aanschaffen?)

Ik kan misschien als ik kan een bas versterker van mijn pa lenen. Da's volgens mij eentje van 14" ofzo, daar moeten een behoorlijk aantal watjes doorheen gaan widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Oh, ik heb 1 of andere aftanse cursus besteld ooit, daar moet ik de G - C - G7 eerst leren
verbaasd.gif

Nouja, ik vind het wel best, als ik het maar leer
puh2.gif

die moest ik ook t eerst leren hoor met mn leer-gitaar-spelen-boekje smile.gif

nu heb k les en leer k lekker eerst powerchorts smile.gif maar das ook nog t enige wat ik kan..en een beetje solo spelen...(sorry beetje offtopic bloos.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, gaan we nu allemaal zeggen hoe we zijn begonnenm et gitaar spelen?

Naja, vooruit:

Ik kreeg het advies te beginnnen met A - E - D, en dan proberen het liedje: "Soms als ik uw liefde voel" uit opwekking te spelen, die helemaal uit deze akkoorden bestond..

Toen ben ik gewoon de akkoordjes gaan oefenen die achterin de opwekkingsbundel stonden.. Uiteindelijk ben ik op les gegaan, en heb daar leren soleren. Nu leer ik meer jazz-dingen

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Ik wil ook best komen, maar vartel me wel even de volgende dingen:

Wat is het adres precies;

hoelaat moeten we er zijn.

Vertel het morgen anders even tijdens de meeting. Oke? Ik hoor het wel.

Ik kom mijn zangkunsten vertonen, ik denkl dat ik tussen de bas en de tenor in zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid