joon 0 Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden he Ebbeloe Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Jaoh.. Maar dit deed wel erg veel pijn.. Gelukkig is het nu al een stuk beter Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Mja, mijn helixen waren vooral de eerste dagen ook wel erg vervelend! (ik was dan ook zo snugger geweest om beide oren tegelijk te doen, waardoor op je zij slapen alles behalve prettig was) *kusje er op* ! Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Haha ik wilde vandaag aan de andere kant ook een helix laten zetten maar toen bedacht ik dat het slimmer was om eerst weer op het ene oor te kunnen slapen Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Goedzo! Ik ben er 2x ingetrapt, en zou het een 3e keer niet anders doen (ongeduld... XD) Link naar bericht Deel via andere websites
faithopelove 0 Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ik heb 2 piercings, één in mijn neus, één in mijn lip.. Zou graag wel nog wat piercings hebben Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 2 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2014 persoonlijk vind ik piercings een stuk prettiger dan tattoos piercins kunnen namelijk uit wanneer je uit je puberale fase bent:P Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten