Spring naar bijdragen

Ik zocht, en ik vond!


Aanbevolen berichten

Gaaf zeg widegrin.gif Gefeliciteerd en geniet van de dag! flower.gif

Gods zegen!

(Jammer dat er van die spijtige opmerkingen worden gemaakt, als je het er niet mee eens bent dan hoef je toch niet te reageren? Het is immers een getuigenis van iemand die haar Geluk heeft gevonden)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Geweldig mooi getuigenis annzie!

Trust in the Lord

With all your heart

Lean not on your own understanding

In all of your ways acknowledge Him

And He will make your path straight

Don't worry about tomorrow

He's got it under control

Just trust in the Lord

With all your heart

And he will carry you through

God is zo goed. Vraag Hem de goede verlangens in je hart te geven, dan komt het allemaal goed smile.gif Hij laat z'n kids niet in de kou staan knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@zekharyahu, dankje voor dat gedichtsmile.gif

@de anderen die het willen weten, ik weet nog niet wanneer ik gedoopt ga worden, want de voorganger weet nog niet of er voldoende dopelingen zijn, ik heb dus het idee dat de doopdienst nog wel even op zich laat wachten, maar ik moest hem er wel elke zondag aan helpen herrinnerenwidegrin.gif

@pius & thorgrem, dankjullie voor jullie gebed ....smile.gif Ik waardeer het dat jullie aan me denken, maar ik denk niet dat het nog zal helpensmile.gif maar iig bedankt, ik vind het wel lief van julliesmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@pius & thorgrem, dankjullie voor jullie gebed ....
smile.gif
Ik waardeer het dat jullie aan me denken, maar ik denk niet dat het nog zal helpen
smile.gif
maar iig bedankt, ik vind het wel lief van jullie
smile.gif

Nou, laten we maar het beste er van maken in de toekomst. flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid