Liset 0 Geplaatst 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst 4 april 2007 Gaaf zeg Gefeliciteerd en geniet van de dag! Gods zegen! (Jammer dat er van die spijtige opmerkingen worden gemaakt, als je het er niet mee eens bent dan hoef je toch niet te reageren? Het is immers een getuigenis van iemand die haar Geluk heeft gevonden) Link naar bericht Deel via andere websites
De Voorbijganger 0 Geplaatst 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst 4 april 2007 Quote: Op woensdag 04 april 2007 22:45:48 schreef Liset het volgende: (Jammer dat er van die spijtige opmerkingen worden gemaakt, als je het er niet mee eens bent dan hoef je toch niet te reageren? Het is immers een getuigenis van iemand die haar Geluk heeft gevonden) Had het niet beter kunnen zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 april 2007 Rapport Share Geplaatst 4 april 2007 Het draait immers allemaal om persoonlijk geluk.... Jammer dat je er zelf weer over begint Liset aangezien ik het bij die zeer bescheiden en nette reactie had willen laten. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Ja, jammer dat de zonde zo aangemoedigd wordt. Maar goed, ik zal Annzie meenemen in gebed. Link naar bericht Deel via andere websites
zekharyahu 0 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Geweldig mooi getuigenis annzie! Trust in the Lord With all your heart Lean not on your own understanding In all of your ways acknowledge Him And He will make your path straight Don't worry about tomorrow He's got it under control Just trust in the Lord With all your heart And he will carry you through God is zo goed. Vraag Hem de goede verlangens in je hart te geven, dan komt het allemaal goed Hij laat z'n kids niet in de kou staan Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 5 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 @zekharyahu, dankje voor dat gedicht @de anderen die het willen weten, ik weet nog niet wanneer ik gedoopt ga worden, want de voorganger weet nog niet of er voldoende dopelingen zijn, ik heb dus het idee dat de doopdienst nog wel even op zich laat wachten, maar ik moest hem er wel elke zondag aan helpen herrinneren @pius & thorgrem, dankjullie voor jullie gebed .... Ik waardeer het dat jullie aan me denken, maar ik denk niet dat het nog zal helpen maar iig bedankt, ik vind het wel lief van jullie Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 5 april 2007 Rapport Share Geplaatst 5 april 2007 Quote: Op donderdag 05 april 2007 16:51:32 schreef annzie het volgende: @pius & thorgrem, dankjullie voor jullie gebed .... Ik waardeer het dat jullie aan me denken, maar ik denk niet dat het nog zal helpen maar iig bedankt, ik vind het wel lief van jullie Nou, laten we maar het beste er van maken in de toekomst. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten