Dwarrel 43 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Heeft er iemand hier ervaring met thuis-werk? (ik snap dat de meeste mensen hier niet persoonlijke ervaringen in hebben, maar misschien kennisen of familie wel) Er zijn meerdere organisaties die het doen. Ik heb er nu 1 gevonden, maar die vraagt een garantiebedrag per opdracht. Wat wel logisch is, anders kan je er met hun handel van door gaan. Maar ik vind het een beetje een risico. De bedoeling is dan dat je bv 100 euro stort, dan krijg je te horen of je de opdracht hebt, zo niet krijg je je geld terug. Zowel dan krijg je de opdracht, en als je alles terug hebt gestuurd krijg je je geld terug. Ik vraag om af of dat een beetje werkt. Of het een beetje vlot gaat het terug storten, zodat je niet al 3 opdrachten verder ben voordat je je oorspronkelijke 100 euro terug hebt. Vandaar mijn vraag om ervaringen van mensen! Iemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 nee maar ik zou het wel zien zitten als het iets goeds is Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 inderdaad ja "als het iets goeds is" Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Het klinkt een beetje louche, eerlijk gezegd. Alsof er wel eens per ongeluk een keer 100 euro van jou 'niet ontvangen' kan zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 ja ik neem aan dat het wel goed zit, tis een bedrijf. Maar ik vraag me af wanneer je dat geld terug krijgt.... Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Ik vind het een beetje vreemd klinken allemaal. Bij mij gaan er iig alarm belletjes rinkelen als ik zo een verhaal lees. Ik denk dan gelijk aan oplichting. En ook bedrijven doen aan oplichting. Zoek maar eens op het bedrijf a4 auto's. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 bij mij gaat er ook een belletje rinkelen, vandaar mijn vraag naar ervaringen Link naar bericht Deel via andere websites
Iggi 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Wat voor bedrijf is het? Staan ze ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Ken je mensen die ook werk hebben aangenomen bij hen. Hoe kom je aan dit adres? Kortom.. zoek eerst meer uit wat voor bedrijf dit is. Klinkt gewoon een beetje vreemd en straks ben jij 100 euro lichter en geen werk. Succes. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Quote: Op dinsdag 16 januari 2007 14:24:21 schreef Iggi het volgende: Wat voor bedrijf is het? Een bedrijg wat thuiswerkopdrachten verzorgt. site zegt: "de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid" Quote: Staan ze ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. er staat een kamer van koophandel nummer bij Quote: Ken je mensen die ook werk hebben aangenomen bij hen. Nee anders had ik het hen wel gevraagd Quote: Hoe kom je aan dit adres? via internet thx voor de goeie zorgen hoor, iedereen! Link naar bericht Deel via andere websites
Iggi 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Misschien kan je informatie opvragen bij de kamer van koophandel? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Kan je dat bellen dan ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Maxized 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Via google geen klachten gevonden van het betreffende bedrijf? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 www.kvk.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 jullie kaars avatars zijn verwarrend Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Quote: Op dinsdag 16 januari 2007 15:04:29 schreef Ann het volgende: jullie kaars avatars zijn verwarrend nee, verwarmend Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 dank je wel hester! *is het met eru eens! Samengevoegde post 16-1-2007 15:26:25: edit: als ik hun nummer invul in het schermpje bij KVK dan vind tie niks Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 Hmm, dat zegt misschien wel wat. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2007 inderdaad... beetje jammer maar goed er zullen nog wel andere bedrijven zijn!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst 16 april 2007 Beetje laat misschien, maar heb je ondertussen al wat meer informatie over thuiswerk gevonden of ben je er niet verder meegegaan, Dwarrel? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2007 ik ben er toen niet meer mee verder gegaan, maar zou het niet erg vinden om nog info te krijgen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten