Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand hier ervaring met thuis-werk?

(ik snap dat de meeste mensen hier niet persoonlijke ervaringen in hebben, maar misschien kennisen of familie wel)

Er zijn meerdere organisaties die het doen.

Ik heb er nu 1 gevonden, maar die vraagt een garantiebedrag per opdracht. Wat wel logisch is, anders kan je er met hun handel van door gaan.

Maar ik vind het een beetje een risico. De bedoeling is dan dat je bv 100 euro stort, dan krijg je te horen of je de opdracht hebt, zo niet krijg je je geld terug. Zowel dan krijg je de opdracht, en als je alles terug hebt gestuurd krijg je je geld terug.

Ik vraag om af of dat een beetje werkt. Of het een beetje vlot gaat het terug storten, zodat je niet al 3 opdrachten verder ben voordat je je oorspronkelijke 100 euro terug hebt.

Vandaar mijn vraag om ervaringen van mensen!

Iemand?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat voor bedrijf is het? Staan ze ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Ken je mensen die ook werk hebben aangenomen bij hen.

Hoe kom je aan dit adres? Kortom.. zoek eerst meer uit wat voor bedrijf dit is. Klinkt gewoon een beetje vreemd en straks ben jij 100 euro lichter en geen werk.

Succes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:24:21 schreef Iggi het volgende:

Wat voor bedrijf is het?

Een bedrijg wat thuiswerkopdrachten verzorgt.

site zegt: "de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid"

Quote:
Staan ze ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

er staat een kamer van koophandel nummer bij

Quote:
Ken je mensen die ook werk hebben aangenomen bij hen.

Nee anders had ik het hen wel gevraagd engel.gif

Quote:
Hoe kom je aan dit adres?

via internet

thx voor de goeie zorgen hoor, iedereen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid