Spring naar bijdragen

Vakantie/zending


Aanbevolen berichten

Iets als GoTeams van Jeugd met een Opdracht is ook heel erg cool, en hoeft ook niet al te duur te zijn. smile.gif

Zie ook: www.goteams.nl

Ik ben zelf twee keer met Goteams meegeweest, één keer naar Marokko en één keer op de Faith Experience (wat dat is is oa op de site te lezen puh2.gif). En beide keren waren voor mij echt hele mooie ervaringen waar ik veel van geleerd heb en die ook ontzettend veel voldoening hebben gegeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:28:23 schreef Jippiej het volgende:

hé ik heb een klein vraagje:

mijn ouders vinden eigelijk dat ik wel iets als een zendingsreis moet doen
nosmile.gif
. alleen een probleem: ik moet het dan zelf betalen, en ik heb geen baantje
nosmile.gif

wie weet iets goedkoops en leuks?? Als het een goede conferentie is, kan het ook nog
smile.gif

Dan ga je toch niet op vakantie? Dan heb je genoeg geld voor een scooter of uitgaan voor als je 16 wordt big-smile.gifknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:28:23 schreef Jippiej het volgende:

hé ik heb een klein vraagje:

mijn ouders vinden eigelijk dat ik wel iets als een zendingsreis moet doen
nosmile.gif
. alleen een probleem: ik moet het dan zelf betalen, en ik heb geen baantje
nosmile.gif

wie weet iets goedkoops en leuks?? Als het een goede conferentie is, kan het ook nog
smile.gif

In maart is er een conferentie met Heidi Baker in Londen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 20:28:23 schreef Jipke het volgende:

hé ik heb een klein vraagje:

mijn ouders vinden eigelijk dat ik wel iets als een zendingsreis moet doen
nosmile.gif
. alleen een probleem: ik moet het dan zelf betalen, en ik heb geen baantje
nosmile.gif

wie weet iets goedkoops en leuks?? Als het een goede conferentie is, kan het ook nog
smile.gif

Je zei dat vrijwilligerswerk missn ook goed was toch? Dan heb ik iets supertofs voor je!

Interkerkelijk Recreatiewerk

(zie ook link ; site van iemand die al 4x geweest is)

Je gaat 2 weken lang in Norg (Drenthe volgens mij) de kinderen van campings en bungalowparken in de omgeving bijbelverhalen vertellen, knutselwerkjes maken, maar ook gewoon met ze volleyballen en gekke dingen doen. 2/3 keer per week organiseer je een kerkdienst. Onderdak etc is gratis, er word voor je gekookt, je krijgt met de groep ook nog huishoudgeld. Ook is er een kleine onkostenvergoeding en wat zakgeld. Het lijkt mij supertof! Het is absoluut geen zendingswerk, maar wel evangelisatie! (&vrijwilligerswerk natuurlijk)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid