Jonny Blackfield 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 ik heb nergen hier is over kunnen vinden dus, vandaar dat ik hem begonnen ben. ik heb mijn huidige vriendin ontmoet via internet en ik vroeg me af hoe denken jullie er over? de meningen tegenwoordig zijn er zo over verdeeld. de een zegd dat het niet goed is omdat je nooit weet met wie je contact heb, en de andere zegd weer dat die er hele goede ervaringen mee heeft. en vinden jullie ook dat christen dit kunnen doen? Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 'Ontmoet via internet' - Heb je haar al ooit in 't echt gezien? Anders vind ik het persoonlijk wat loos om een relatie met iemand aan te gaan die je nog nooit gezien hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Ik snap je laatste zin niet maar via Credible.nl zijn zelf als huwelijken ontstaan, hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Jonny Blackfield 0 Geplaatst 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 ik haar al gezien ja en komend weekend komt ze weer naar mij toe. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 In welk opzicht is het dan nog 'daten over internet', als je elkaar in 't echt gezien hebt? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Nu, dan is de benaming 'daten over internet' eigenlijk fout. Het is meer, elkaar leren kennen via internet, en dan een date hebben, en zo een relatie krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jonny Blackfield 0 Geplaatst 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 misschien iets verkeerd omschreven :S (weet opeens niet meer wat die wilde zeggen :S) //*ohja*// voor dat ik haar had gezien is er 2 maanden overheen gegaan. in die tijd is er veel gemsnt en gesmst. en toch begonnen we in die tijd al iets voor elkaar te voelen. oftewel het begin is over internet ontstaan... oftewel daten over internet (naar mijn mening) Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Hoi Jonny Blackfield, herkenbaar. Ik heb mijn huidige vriend ook op internet leren kennen. Zelfs op credible ook nog heb dus ook zelf ondervonden dat je iets voor elkaar kunt voelen zonder dat je elkaar ooit hebt gezien. Maar bij ons begon de echte relatrie pas nadat we elkaar wel hadden gezien. Ik denk dat er niks mis mee is en dat het kan en ook mag. Wel denk ik dat je er een beetje mee op moet passen. Al merk je het volgens mij meestal wel als het niet klopt, en de ander niet is wie hij of zij zegt te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
godluver 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 hoe heb je haar dan ontmoet? christianmatch.nl ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Jonny Blackfield 0 Geplaatst 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 @ annia Quote: Op zondag 03 december 2006 16:10:36 schreef annia het volgende: Ik denk dat er niks mis mee is en dat het kan en ook mag. Wel denk ik dat je er een beetje mee op moet passen. Al merk je het volgens mij meestal wel als het niet klopt, en de ander niet is wie hij of zij zegt te zijn. ben het wel met je eens, ik heb mijn vriendin dan ontmoet op Hyves via een christelijke groeps Hyves. soms is alleen het nadeel dat de afstanden onderling groot zijn Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Dat is naar als er een grote afstand is. Het maakt een relatie mijns inziens zeker niet makkelijker. Maar het kan zeker wel!! Deze keer had ik het geluk dat desbetreffende internet date () 10 minuten bij mij vandaan woonde. Hoe ver wonen jullie van elkaar af dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Jonny Blackfield 0 Geplaatst 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 we wonen een goed uur reizen met de trein uit elkaar. zonder vertraging dan deed er laatst 3 en een half uur over heen wel appart dat je toch op z'n korte afstand iemand over internet heb ontmoet Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Een uur is toch goed te doen of ligt dat aan mij? Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Quote: Op zondag 03 december 2006 16:40:02 schreef Jonny Blackfield het volgende: we wonen een goed uur reizen met de trein uit elkaar. Quote: wel appart dat je toch op z'n korte afstand iemand over internet heb ontmoet Je spreekt jezelf tegen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Quote: Op zondag 03 december 2006 16:44:08 schreef ArjenV het volgende: [...] [...] Je spreekt jezelf tegen. Nee, de eerste zin gaat over hem zelf, de tweede over Annia Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Quote: Op zondag 03 december 2006 16:46:25 schreef JoostG het volgende: [...] Nee, de eerste zin gaat over hem zelf, de tweede over Annia Dan niet, nee En daarom moet iedereen leren te quoten. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Nou zelfs Joost snapt het Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Ik heb mijn ex-vriend ook via internet ontmoet. Eerst maanden gemsn't /sms't/mailt voordat we elkaar in 't echt zagen. 't Duurde nog 5 maanden voor we elkaar irl ontmoetten nadat we aan elkaar 'bekenden' dat we de ander érg leuk vonden. Vind er niks verkeerds aan om elkaar via internet te ontmoeten. Je moet alleen 'r wel mee oppassen en veilig afspreken bijv. met een kennis erbij. Link naar bericht Deel via andere websites
Jellyfish93 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Een oom van me had contact met iemand in Amerika. Ze werden héél verliefd over internet, en toen is hij naar Amerika gegaan en blind gaan trouwen. Ik vind dat het gewoon kan, als je maar op past voor de 'foute' personen. Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 mijn moeder heeft mijn stiefvader over internet leren kennen. wij woonden op curacao en hij in nederland. na enkele maanden contact zijn we naar nederland gekomen. 3 maanden later trouwde ze. nu 5 jaar later. nog steeds gelukkig samen. dus waarom niet Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Quote: Op zondag 03 december 2006 16:40:02 schreef Jonny Blackfield het volgende: we wonen een goed uur reizen met de trein uit elkaar. zonder vertraging dan deed er laatst 3 en een half uur over heen wel appart dat je toch op z'n korte afstand iemand over internet heb ontmoet Een uurtje is wel te doen. Maar toch, je kunt nooit gewoon eventjes bij elkaar langs gaan. Het is altijd een geplan. Dat lijkt me wel jammer. En wat ons betreft, we bleken nog bij elkaar op school te hebben gezeten ook, en we bleken allebei altijd in ouddorp op vakantie te gaan Maar elkaar nooit opgevallen. Ik vind het niet erg dat het via credible is gegaan, juist wel leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Quote: Op zondag 03 december 2006 16:10:36 schreef annia het volgende: Hoi Jonny Blackfield, herkenbaar. Ik heb mijn huidige vriend ook op internet leren kennen. Zelfs op credible ook nog heb dus ook zelf ondervonden dat je iets voor elkaar kunt voelen zonder dat je elkaar ooit hebt gezien. Maar bij ons begon de echte relatrie pas nadat we elkaar wel hadden gezien. Ja, je kunt best erachter komen via msn dat je elkaar ontzettend leuk vind. Maar er moet toch echt een 'klik' zijn in het echt.. het kan zijn dat je iemand heel leuk vind via internet, en dat het dan toch tegen blijkt te vallen irl. Ik vind dat het ook kan (nuja, nogal logisch, Harm-Jan kende ik ook via credible ), maar internetrelaties vind ik niet het meest ideale hoor. Je kent elkaar voor die tijd helemaal niet, moet aan elkaar wennen, kent elkaars achtergrond (ouders, opvoeding, dorp/stad) niet.. Persoonlijk vind ik het beter wanneer je eerst vrienden bent en elkaar al lange tijd kent, en dan pas een relatie krijgt. Maarjah, ik houd me hier ook niet zo aan Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Ik snap je argumenten niet zo Nienke, je legt uit dat je elkaars achtergrond niet kent etc. Ik begrijp je punt als je bedoelt dat je het niet meebeleefd hebt, maar niet kennen? Meestal gaan er voor een 'internet relatie' onwijs veel mailtjes, telefoongesprekken en dergelijke vooraf. Ik wist bijna alles voordat ik Dikkie voor het eerst zag. Ergens snap ik je overigens wel hoor, eerst vrienden zijn was ook altijd mijn ideale beeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Quote: Op zondag 03 december 2006 18:03:29 schreef annia het volgende: Ik snap je argumenten niet zo Nienke, je legt uit dat je elkaars achtergrond niet kent etc. Ik begrijp je punt als je bedoelt dat je het niet meebeleefd hebt, maar niet kennen? Meestal gaan er voor een 'internet relatie' onwijs veel mailtjes, telefoongesprekken en dergelijke vooraf. Ik wist bijna alles voordat ik Dikkie voor het eerst zag. Ergens snap ik je overigens wel hoor, eerst vrienden zijn was ook altijd mijn ideale beeld. Hmm, ja dat is ook zo, je 'kent' elkaar wel omdat je al ontzettend veel met elkaar gemaild ed hebt. Maar dat is wat anders dan wanneer je diegene regelmatig gezien hebt, hem hebt horen praten, gezien hebt hoe hij met bepaalde dingen omgaat.. IRL zijn mensen toch anders dan op internet . Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Ja, daarom snap ik je overigens ergens ook wel . Maar over het internet zijn mensen toch vaak vrij open naar elkaar toe. Maarja ik ben ook zo'n lekkere doos die eerst alles wilweten/overlegt/besproken hebben voordat ik ergens aan begin. In ieder geval, ik ben het dus wel met je eens Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten