Spring naar bijdragen

Verliefdheden en twijfels


Aanbevolen berichten

denk ook niet dat je het dan de naam 'verliefdheid' moet geven.. je hormoontjes sloegen op hol, dan gebeurd gewoon.. het is lastig om te gaan met die gevoelens, maar als zoiets langer bij je blijft en als die gevoelends er ook nog zijn als je de persoon beter gaat leren kennen, dan kan je denk ik echt spreken van verliefdheid

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 12 december 2006 17:25:25 schreef Leidenschaft het volgende:

[...]

Verliefdheid is altijd hormonen hoor
flower.gif

knipoog_dicht.gif bijdehand

bedoel dat het dan meer een kortstondig aanvalletje geweest is, dat niet onder verliefdheid gerekend hoeft te worden

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

O boy, o boy.. ik ben niet echt de aangewezen persoon hier wat neer te kalken maar ik ben verliefd op een jongen (of niet) waarvan ik niet zeker weet of ik verliefd op hem ben. misschien wil ik wel niet verliefd op hem zijn. Misschien is het de typische haat-liefde verhouding. of ik ben gewoon maf. Zou goed kunne. Maar Thijs, van mij in ieder geval veel succes en verder geen advies:S.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Hallo,

Ik ben tot over mijn oren verliefd.

Nu weet ik hoe verliefd zijn voelt.

Nou ik vind dat een heerlijk gevoel.

Hij loopt nu op krukken en ik help hem !

Ik ga met hem in de lift !! enz..

tOt vandaag : Ik wou hem in de lift verkering vragen en toen moest per sé mijn vriendin mee, ik had helemaal een verhaal ingestudeerd.

Ik durf het nou niet meer te vragen .

Hoe doe ik dat?

Groetjes

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, eigenlijk de laatste tijd helemaal niet meer....


Samegevoegd:

Nou ja, zie haar binnenkort weer.....misschien schep ik ook wel een ideaalbeeld van haar omdat ik dr een tijdje niet gezien heb....(of nou ja 2 weken geleden voor het laatst, maar dat was heel kort)....ik wil gewoon eens kijken hoe mijn gevoelens voor haar zich ontwikkellen als ik haar zie....

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
Gast Anon_phpbb

volgens mij moet je gewoon jezelf zijn en vooral ook blijven, want als je een masker opzet komt de ander en vroeg of laat toch achter. Ze moeten je maar nemen zoals je bent, nobody is perfect! engel.gif En tja verliefdheid is inderdaad heel mooi maar kan ook heeeeel irritant zijn (vooral aan het begin zeg maar) maar laat het een beetje bezinken en overhaast niks lijkt me het beste. Succes ermee! 9 ( ps ik ben geen ervaringsdeskundige clown.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid