Holla 0 Geplaatst 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst 7 december 2006 Nee hoor, helemaal niet raar. Bij mij niet tenminste. Al noem ik dat dan niet verliefdheid, en praat ik er eigenlijk nooit over als het niet langer dan een week duurt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst 8 december 2006 denk ook niet dat je het dan de naam 'verliefdheid' moet geven.. je hormoontjes sloegen op hol, dan gebeurd gewoon.. het is lastig om te gaan met die gevoelens, maar als zoiets langer bij je blijft en als die gevoelends er ook nog zijn als je de persoon beter gaat leren kennen, dan kan je denk ik echt spreken van verliefdheid Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 december 2006 Rapport Share Geplaatst 12 december 2006 Quote: Op dinsdag 12 december 2006 17:25:25 schreef Leidenschaft het volgende: [...] Verliefdheid is altijd hormonen hoor bijdehand bedoel dat het dan meer een kortstondig aanvalletje geweest is, dat niet onder verliefdheid gerekend hoeft te worden Link naar bericht Deel via andere websites
LisL797 0 Geplaatst 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2007 O boy, o boy.. ik ben niet echt de aangewezen persoon hier wat neer te kalken maar ik ben verliefd op een jongen (of niet) waarvan ik niet zeker weet of ik verliefd op hem ben. misschien wil ik wel niet verliefd op hem zijn. Misschien is het de typische haat-liefde verhouding. of ik ben gewoon maf. Zou goed kunne. Maar Thijs, van mij in ieder geval veel succes en verder geen advies:S. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Hallo, Ik ben tot over mijn oren verliefd. Nu weet ik hoe verliefd zijn voelt. Nou ik vind dat een heerlijk gevoel. Hij loopt nu op krukken en ik help hem ! Ik ga met hem in de lift !! enz.. tOt vandaag : Ik wou hem in de lift verkering vragen en toen moest per sé mijn vriendin mee, ik had helemaal een verhaal ingestudeerd. Ik durf het nou niet meer te vragen . Hoe doe ik dat? Groetjes Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 @LisL797 en xxLisannexx: Je kunt hier over beter een ander topic openen, omdat het niet over het onderwerp van dit topic gaat Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 22 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Het opvallende is dat ik dezelfde gevoelens voor dat meisje weer heb Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Zie je haar vaak, Thijs? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 22 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Nee, eigenlijk de laatste tijd helemaal niet meer.... Samegevoegd: Nou ja, zie haar binnenkort weer.....misschien schep ik ook wel een ideaalbeeld van haar omdat ik dr een tijdje niet gezien heb....(of nou ja 2 weken geleden voor het laatst, maar dat was heel kort)....ik wil gewoon eens kijken hoe mijn gevoelens voor haar zich ontwikkellen als ik haar zie.... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst 10 april 2007 volgens mij moet je gewoon jezelf zijn en vooral ook blijven, want als je een masker opzet komt de ander en vroeg of laat toch achter. Ze moeten je maar nemen zoals je bent, nobody is perfect! En tja verliefdheid is inderdaad heel mooi maar kan ook heeeeel irritant zijn (vooral aan het begin zeg maar) maar laat het een beetje bezinken en overhaast niks lijkt me het beste. Succes ermee! 9 ( ps ik ben geen ervaringsdeskundige ) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten