Eli7 0 Geplaatst 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst 30 september 2007 Quote: Op dinsdag 24 oktober 2006 14:14:18 schreef TimonK het volgende: Best veel. Om met de (voormalige) mods te beginnen. - Hester* - Joëlle* - JoostG* - Glenn* - ArjenV - RobertF* - Michiel* - Diana* - Levi* - Raido* - NienkeJ* - ThijsK* - Jipke* - KennethB* - Nath* - Mystique* - Tom - TamarM - Erna En verder natuurlijk nog: Michie23* Kimberly18* Mark1987* Ol Moth Magere Janhein* Gilrea* Someone* Wateengedoe2* Gusto* Munanduman* Annia* One Liset* Thijs* Meneer Theemuts* Susanne* ~Joos~* Das Fritsel Dikkie Jeffrey_1989 Treggats* Simeon* Sperzieboon* Fens* Akalui* T!m0n* WWJD-Matthijs ChristianN* Kelskip* Jezz Audiophile* Feebs* -Eva-* T.G.W.* Rainbow6* Rafox Sweet Little Lie* Pius_XII Verity Gewoon Paultje Corientje Nynthe Annzie Dante Liedewij Polichism Punkie Snuffie Hananja* (toekomstig user ) E-line Nunc aj Searching Girl * meer dan één keer 5 nieuwe joesers erbij sinds afgelopen donderdag. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 link Ik zit ondertussen op de 70 mensen, gaat lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Is dit een wedstrijd wie er zoveel mogelijk mensen heeft gezien? In dat geval moet ik maar snel weer eens naar een meeting komen denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Quote: Op maandag 01 oktober 2007 16:25:39 schreef Gilrea het volgende: Is dit een wedstrijd wie er zoveel mogelijk mensen heeft gezien? In dat geval moet ik maar snel weer eens naar een meeting komen denk ik. Alleen een wedstrijd met mezelf, voor zover ik weet Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Waarom ben ik nog door niemand gespot? Zit er dan niemand van jullie bij mij in de kerk? Is niemand van jullie een collega? Doet niemand van jullie boodschappen bij dezelfde Appie als ik? Voor iemand die midden op de bible-belt woont kom ik toch erg weinig users (namelijk 0) tegen... Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Misschien moet je met een bordje met Mr. Emilio rondlopen. Dan herkennen we je wel Of (vaker) op meetings komen Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Quote: Op maandag 01 oktober 2007 16:39:43 schreef Corientje123 het volgende: Misschien moet je met een bordje met Mr. Emilio rondlopen. Dan herkennen we je wel Of (vaker) op meetings komen Ik heb toch een vrij duidelijke foto in mijn profiel... Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 1 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2007 Quote: Op maandag 01 oktober 2007 16:42:32 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Ik heb toch een vrij duidelijke foto in mijn profiel... Ik ook maar dan nog lopen er soms users gewoon langs me heen Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 nadat ik enige tijd geleden de eer had om K. en Levi te ontmoeten heb ik nu de eer gehad om enkele mensen meer te ontmoeten. K. Levi Tom Hester Holla E-line Wat een gedoe 2 RobertF Dostojevski Pius XII Lijstje in geheel willekeurige volgorde. En volgens mij mis ik nu nog iemand... Wil diegene die ik nog mis opstaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Quote: Op maandag 01 oktober 2007 16:30:31 schreef Mr. Emilio het volgende: Waarom ben ik nog door niemand gespot? Zit er dan niemand van jullie bij mij in de kerk? Is niemand van jullie een collega? Doet niemand van jullie boodschappen bij dezelfde Appie als ik? Voor iemand die midden op de bible-belt woont kom ik toch erg weinig users (namelijk 0) tegen... Je kunt ook met ze afspreken Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Crew Glenn* JoostG* Michiel* Diana* Levi* NienkeJ* TimonK* KennethB* Jipke* Tom* Users ArjenV (ex-crew)* RobertF (ex-crew)* Joost (ex-crew)* Renaldo (ex-crew)* Harm-Jan (ex-crew)* Joëlle (ex-crew)* Erna (ex-crew)* ThijsK (ex-crew)* Eric (ex-crew) aj (ex-bughunter)* Michie23* Kimberly* Mark1987* Liset* ~joos~* Rainbow6* -eva-* Feebs* Pius_XII* Mystique* Captain Caveman* someone* Audiophile* Sweet Little Lie* Taam* T.G.W.* Annia* Meneer Theemuts* Wateengedoe2* E-line* Nunc* Dostojevski* Toonder* Eelco* Albert* Thorgrem snuffie Punkie annzie Dante gewoon Paultje Rafox thijssieboi Eru Iluvatar (zonder dat ik het wist) Gusto Magere Janhein Das Fritsel Ol Moth karin1204 Jeffrey_1989 Treggats Antonius Corientje123 Polichism Nynthe Gilrea Peter B.** Pumba** Timon123** Saartje** Sandwich** Maus** * = meerdere keren gezien ** = van buiten Credible.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2007 Echt een lange lijst Mijn lijst houd ik niet meer bij, maar Tom en Thorgrem kunnen er bij Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Wow inderdaad een lange lijst zeg Hester! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 JoostG Michiel Diana Levi NienkeJ TimonK KennethB Jipke Tom RobertF Raido Hananja Joëlle ThijsK Mark1987 Liset Rainbow6 -eva- Feebs Mystique Audiophile Sweet Little Lie Taam T.G.W. Therese Iggy PeterB Wonderful star Wateengedoe2 E-line Nunc Dostojevski Toonder Eelco Albert Thorgrem annzie gewoon Paultje Rafox Diakio Magere Janhein Das Fritsel Jeffrey_1989 Antonius Corientje123 Polichism Nynthe Netjuh H-a-n-n-a Groninger SuzannaV Hester Fotogravinnetje Hmmjah, volgens mij heb ik ze zo wel. Link naar bericht Deel via andere websites
E-line 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 13:00:14 schreef Pius_XII het volgende: (...) Hmmjah, volgens mij heb ik ze zo wel. Volgens mij heb jij Dingo ook gezien Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Oke een nieuw lijstje, me vind dat gezien betekent gesproken Heb aantal mensen gezien, maar niet gesproken. Dat vind ik niet tellen Dikkie Annia Unrecognized Aim Daan Joasd. Metal Rick TheStuntman Rainbow6 TamarM Corientje123 SLL (en de users die daar waren met oud-nieuw 2007-2008) Joelle RobertF Ceasarion (banned) One Jeroeno Eva Eric ZusterSara TGW Gauk Kobusjuh Jipke Febe de credible-huis-foto-graaf Gewoon Paultje -en de gene die ik ben vergeten volgens mij was dat het dacht ik edit: toevoeging Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 sweet little lie Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 huh wat? die staat er bij hoor Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 PIUS! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 13:14:22 schreef E-line het volgende: Volgens mij heb jij Dingo ook gezien Op jullie bruiloft? Dat was zeker nét voor dat moment dat ze me wegdroegen op de brancard? Want ik weet er niets meer van. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 16:49:33 schreef WonderfulStar het volgende: PIUS! Wat? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Ik sta wel heel erg onderaan je lijst, Pius... Link naar bericht Deel via andere websites
E-line 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 17:15:07 schreef Pius_XII het volgende: [...] Op jullie bruiloft? Dat was zeker nét voor dat moment dat ze me wegdroegen op de brancard? Want ik weet er niets meer van. Dat zal het zijn Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 17:55:26 schreef Hester het volgende: Ik sta wel heel erg onderaan je lijst, Pius... Onderaan én bovenaan valt het meest op he? Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 8 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2007 Quote: Op maandag 08 oktober 2007 13:00:14 schreef Pius_XII het volgende: Taam Het is TamarM Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten