Spring naar bijdragen

Het grote zangtopic


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 60
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:53:36 schreef jaleez het volgende:

ik vidn screams ook mooier.. grunts klinkt mij veel te duister en wel tof aan screams is dat het zo expressionistisch is

Hangt er vanaf... Scremas als in Pig Destroyer zijn gaaf, plus nog een rits aan black metal screams.

Maar de goeie grunts moet je eens bijvoorbeeld het nummer l' Ataraxie van Ataraxie luisteren, die zit vol met emotie. Of het nummer To Dream Of Ur van Nile.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grunts zijn gaaf, maar moet geen putgrunt zijn. Of met zo'n stemvervormer, dat is gewoon erg lame.

Blackmetalschrieks oid kan ook prima, maar het verschilt ook erg per zanger.

Screams in bijv. metalcore vind ik niks. Het doet afbreuk aan een lekker beukend metalnummer als ik zo'n vocalist hoor. Dan denk ik daar staat een mager emojongetje te schreeuwen om zn moeke. Nee dank u.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 25 januari 2007 16:15:43 schreef jaleez het volgende:

maar wat ik er nog steeds niet mooi aan vind is het dat het toch zo duister klinkt. en je dan vaak al helemaal niet verstaat wat er wordt gezegd..

Da's juist het gave, alhoewel doom metal bands verstaanbare grunts hebben meestal.

Samengevoegde post 25-1-2007 18:45:02:

Quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:07:40 schreef FigmentuM het volgende:

Grunts zijn gaaf, maar moet geen putgrunt zijn. Of met zo'n stemvervormer, dat is gewoon erg lame.

Blackmetalschrieks oid kan ook prima, maar het verschilt ook erg per zanger.

Screams in bijv. metalcore vind ik niks. Het doet afbreuk aan een lekker beukend metalnummer als ik zo'n vocalist hoor. Dan denk ik daar staat een mager emojongetje te schreeuwen om zn moeke. Nee dank u.

Jij moet minder power luisteren en gewoon eens aan de death gaan...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid