Spring naar bijdragen

Computer onderdeel van eindtijd


Aanbevolen berichten

  • 3 years later...
  • Antwoorden 63
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Jongens en meisjes ik zit met een dilemma. Mijn computer bereikt zijn eindtijd, nog specifieker het besturingssysteem van mijn computer.

Ik geniet nu al meer dan 2 jaar van het meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke besturingssysteem wat er voor consumenten beschikbaar is. Nu heb ik uit betrouwbare bron vernomen dat er over 2 dagen en 22 uur een opvolger aankomt. Nog gebruiksvriendelijke, nog beter enz enz.

Wat moet ik doen, ondanks dat mijn beestje het nieuwe besturingssysteem kan draaien vraag ik me af of het de extra investering wel waard is. Het besturingssysteem heeft mij immers nimmer in de steek gelaten, dit oa door perfecte integratie van hard en software. Wat is wijsheid?

Het betreft hier natuurlijk het nieuwe besturingssysteem van Apple, OS X (10.5) en ik heb nu OS X (10.4.10)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Aan Apple vragen of zij je het nieuwe systeem gratis wil verstrekken, vanwege het schaamteloos verkapt spammen voor Apple hier?
widegrin.gif

His royal Steveness (Steve Jobs, baas bij Apple) heeft mijn verkapte spam niet nodig aangezien het erg goed gaat: link

Ik ben slechts een volger die het Apple evangelie niet enkel voor mijzelf wil houden, maar over de gehele wereld wil verspreiden. Alle ongelovigen moeten gelovig worden anders wacht hun een leven vol foutmeldingen, blauwe schermen des doods en onverklaarbare reboots. Bekeer je toch ook Robert tot het Apple evangelie en je leven zal enkel nog succes kennen, je zult niet meer ziek zijn, ja zelfs je gehele gezin/huishouden zal geheiligd zijn bij His royal Steveness. Verbeter de wereld, koop een Mac. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

(naar aanleiding van topic ander forum)

" het beest aan allen maakt, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven,een merkteken op hun rechterhand of op hun voorhoofd gegeven wordt [en] dat niemand kan kopen of verkopen,dan wie het merkteken, de naam van het beest of het getal van zijn naam heeft..." (Openbaring 13:16-17).

dit is niet zomaar een tekst die je snel ff moet lezen. Als je er over nadenkt is zoiets niet ondenkbaar. We leven nu al met pinpasjes en we zijn overal geregistreerd. En de plannen gingen in amerika al om de iris-scan enzo door te voeren.

Persoonlijk denk ik dat met het merkteken op je voorhoofd wordt bedoeld dat je niet gaat denken zoals de wereld denkt, en met het teken op je rechterhand geloof ik dat ermee bedoeld wordt dat je niet handeld zoals de wereld handeld.

Niet te min weet ik dat er inderdaad iedeën klaarliggen betreft een chip in je hand en een irus-scan


Samengevoegd:

HET MERKTEKEN VAN HET BEEST

"En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd en dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft" (Op.13:16-17).

Over deze teksten is veel gefantaseerd en gespeculeerd. Wat is het merkteken van het beest? Allerlei griezelverhalen doen de ronde. Er wordt zelfs aan een elektronisch creditcardmerkteken op de hand of op het voorhoofd gedacht. Elke koop- of verkoophandeling zou dan elektronisch via dat merkteken worden bijgehouden. Ik hoorde ook, dat de centrale computer, die dit alles moet bijhouden en controleren, gebouwd zou worden op grond van het getal 6, het getal van de mens. Dit laatste lijkt mij erg onwaarschijnlijk, want, zoals wij weten zijn er 8 bits in een byte. Computersystemen zijn gebaseerd op de getallen 2, 4, 8, 16, 32, 64, 128, enz., niet op het getal 6.

Wie gelooft, dat het merkteken van het beest een elektronisch teken is op de voorhoofden van massa's mensen, komt wel overhoop te liggen met de erop volgende tekst: "En ik zag en zie, het Lam stond op de berg Sion en met Hem honderdvierenveertigduizend, op wier voorhoofden Zijn naam en de naam Zijns Vaders geschreven stonden" (Op.14:1). Wordt dan (consequent doordenkend) ook de naam van Jezus (=888) en de naam van de Vader op een natuurlijke wijze op de voorhoofden van de 144.000 geschreven? Ook als een elektronisch merkteken? Of met Hebreeuwse of Griekse lettertekens? De bijbel is toch een geestelijk boek, dat spreekt van geestelijke realiteiten!

Het gaat hier dan ook niet om een uiterlijk teken op onze rechterhand of op ons voorhoofd. Het gaat om de wijze van handelen en denken. Belangrijker is, wat er zich afspeelt achter ons voorhoofd. Men kan de naam van het beest op zijn voorhoofd laten schrijven (Op.13:16-17) en de vleselijke denk- en handelwijze van het beest hebben. Of men kan de naam van Jezus op zijn voorhoofd laten schrijven. De 144.000 eerstelingen dragen Jezus' naam en de naam van Zijn Vader op hun voorhoofd: zij hebben de gezindheid van Christus (phroneo=denkwijze= gezindheid, b.v. in Fil.2:5) en die van de Vader. Zij handelen vanuit die gezindheid.

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Persoonlijk denk ik dat het weinig zin heeft om hierover allerlei theorieën te gaan ontwikkelen. Als Jezus ons iets heeft geleerd, is het wel dat oude profetieën (in Zijn geval: die uit het OT over de Messias) wel eens op een heel maffe, onvoorspelbare manier kunnen uitkomen. En dat het erom gaat dat je op het moment suprème goed van kwaad kan onderscheiden en het goede durft te volgen. De mensen die zeer sterke ideeën hadden over hoe die oude profetieën moesten uitkomen waren 2000 jaar geleden meestal geen volgeling van Jezus.

Kortom, we'll see.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat we de terugkomst van Christus bespoedigen als we allemaal het duivelse en wereldse Windows in de afvalemmer gooien en overgaan op het hemelse OS X met bijbehorende hardware, want zeg nou eens eerlijk zoiets als:

xin_47080408084870223311.jpg

zal de wereld toch een veel betere en veiligere plaats maken. Denk ook aan de kinderen, laat ze opgroeien met het beste van het beste en neem geen genoegen met het mindere Windows.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mja, ik doe m'n uiterste best, maar ik pin alles en heb vaak geen kleingeld. Ik zit dan ook 3 of 4 keer per week in de kerk, het is eigenlijk niet te doen. Ze zouden eens wisselautomaten moeten installeren daar. Of hopen ze dat je bij gebrek aan muntgeld maar briefjes in de schaal gaat gooien? widegrin.gif

Maar, bot: ik blijf toch maar gewoon slaaf van Bill Satan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik ben slechts een volger die het Apple evangelie niet enkel voor mijzelf wil houden, maar over de gehele wereld wil verspreiden. Alle ongelovigen moeten gelovig worden anders wacht hun een leven vol foutmeldingen, blauwe schermen des doods en onverklaarbare reboots. Bekeer je toch ook Robert tot het Apple evangelie en je leven zal enkel nog succes kennen, je zult niet meer ziek zijn, ja zelfs je gehele gezin/huishouden zal geheiligd zijn bij His royal Steveness. Verbeter de wereld, koop een Mac.
knipoog_dicht.gif

nooo.gif

Lange leve Microsoft party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mja, ik doe m'n uiterste best, maar ik pin alles en heb vaak geen kleingeld. Ik zit dan ook 3 of 4 keer per week in de kerk, het is eigenlijk niet te doen. Ze zouden eens wisselautomaten moeten installeren daar. Of hopen ze dat je bij gebrek aan muntgeld maar briefjes in de schaal gaat gooien?
widegrin.gif

Maar, bot: ik blijf toch maar gewoon slaaf van Bill Satan.

Ook jij zult op een dag het licht zien kleingelovige. In je hart ben ook jij een vurige volger van zijne hoogheid Steve. Je financiële middelen laten nu nog te wensen over, maar straks als je kapitaal krachtig genoeg bent om te bekeren zul je dat vast doen.

Ik kan je overigens dan aan te raden om de dagsluiting in het klooster mee te maken, daar is dan geen collecte. smile.gif En anders hou je het mandje toch wat langer vast om wisselgeld te pakken. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid