Spring naar bijdragen

zendeling Heidi Baker


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 11 months later...

Quote:

Even een *kick*

Ik heb gisteren bericht gekregen dat ik ben 'aangenomen'. Komende zomer dus 3 weken Mozambique. Kimberly moet nog even wachten maar dat komt ook helemaal goed geloven we!

Nog een kick dan. smile.gif

Hoe was het in Mozambique (in oktober ging je er toch heen)? Nog bijzondere dingen meegemaakt, en wat heb je er precies allemaal gedaan/geleerd?

Link naar bericht
Deel via andere websites

het was geweldig!!

echt super mooie dingen mee gemaakt, ik heb heel veel kinderen van mijn dromen herkend, en dat was best vreemd! het bracht een schrik maar ook een hele grote vrees voor God.

We hebben mooie dingen gezien, heel veel genezingen!!

Verder ben ik een paar keer op medische outreach geweest.

de kliniek is buiten in de openlucht. iedereen ziet je en het hele dorp (14000 mensen) weten wat er met je is.

Veel kinderen hadden schurft, ze moesten zich zo uitkleden en dan werden ze van hun kin tot hun voeten ingesmeerd met een roze smeerseltje, en dan moesten ze zo een half uur blijven staan naakt!! om het te laten drogen. was echt heel vreemd dat iedereen het normaal vond.

Verder kregen de kinderen en volwassennen een chek bij de dokter. Hij keer wat er mis was en daarna kreeg ik de medichijnen ik moest eerst bidden, hadden ze dan nog klachten dan kregen ze medichijnen maar bij ongeveer 75 % was dat al niet meer nodig! echt heel fijn!!!

Verder zijn er ook nog niet zulke leuke dingen gebeurd maar die deel ik liever niet hier open en bloot op het internet, als je er over door wilt praten of het wil weten moet je maar een mailtje sturen.

maar er zijn nog steeds te veel mensen in mijn prive leven die alles mee lezen en willen weten.

het was gaaf om God zo te zien werken. alle kinderen zijn gellukig en blij. dat is mooi om te zien.

Mich zal zo ook nog wat posten met zijn ervaringen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi om te horen dat je zoveel goede ervaringen hebt meegekregen. Wat was jullie doel/roeping zeg maar om naar Mozambique te gaan? Ik had begrepen dat jullie een bijbelschool (cursus) aldaar gingen volgen. Hoe zag dat er uit? Is het vergelijkbaar met hier in Nederland of zitten er verschillen, en wat zijn de verschillen dan zoal?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid