Spring naar bijdragen

zendeling Heidi Baker


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gast Anon_phpbb

Hey Joost

Mag tegenwoordig geen critise kijk op zaken besproken worden. Ik neem ook aan dat het persoonlijk is dat Kim en Michie op vakantie gaan, en nee ik ben geen ex of wat dan ook, maar enkel een bezorgde vriend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 05 oktober 2006 22:59:39 schreef Johny777 het volgende:

Hey Joost

Mag tegenwoordig geen critise kijk op zaken besproken worden. Ik neem ook aan dat het persoonlijk is dat Kim en Michie op vakantie gaan, en nee ik ben geen ex of wat dan ook, maar enkel een bezorgde vriend.

Dan kan zoiets denk ik beter onderling geregeld worden. MSN, mail, telefoon, irl, verzin eens wat. Werkt vaak veel beter. engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 05 oktober 2006 22:59:39 schreef Johny777 het volgende:

Hey Joost

Mag tegenwoordig geen critise kijk op zaken besproken worden. Ik neem ook aan dat het persoonlijk is dat Kim en Michie op vakantie gaan, en nee ik ben geen ex of wat dan ook, maar enkel een bezorgde vriend.

desalniettemin was het zwaar off-topic knipoog_dicht.gif

of had Heidi Baker er ook wat mee te maken? puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 05 oktober 2006 22:59:39 schreef Johny777 het volgende:

Hey Joost

Mag tegenwoordig geen critise kijk op zaken besproken worden. Ik neem ook aan dat het persoonlijk is dat Kim en Michie op vakantie gaan, en nee ik ben geen ex of wat dan ook, maar enkel een bezorgde vriend.

Ik noem het anders geen vakantie flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:09:30 schreef Michie23 het volgende:
Kimberly-18 en ik gaan hier waarschijnlijk heen komende zomer, ze doet echt geweldig werk in God's Koninkrijk.

Hier een paar links:

Wat is het doel van je topic?

Quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:50:29 schreef Michie23 het volgende:
Aan het eind hebben we nog even flink gebeden

Wat is "flink gebeden"? Wat is het verschil tussen bidden en "flink" bidden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 05:17:29 schreef Diana het volgende:

[...]Wat is het doel van je topic?

Informatie, al hoeft echter niet alles op dit forum een doel te hebben

Quote:

[...]Wat is "flink gebeden"? Wat is het verschil tussen bidden en "flink" bidden?

Flink bidden is bidden in de Geest, het verschil is dat je niet je eigen woorden gebruikt en niet vanuit je verstand maar dat je door de Geest geleidt wordt in gebed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:08:36 schreef Michie23 het volgende:
Informatie, al hoeft echter niet alles op dit forum een doel te hebben

Helaas heeft alles op dit forum wel een doel, namelijk een discussie voeren, daar staat "forum" dan ook voor. Hierin is een uitzondering in PP en af en toe is er een topic met een ander doel, zoals informeren (bv evenementen).

Quote:
Flink bidden is bidden in de Geest, het verschil is dat je niet je eigen woorden gebruikt en niet vanuit je verstand maar dat je door de Geest geleidt wordt in gebed.

Vreemd, want ik neem aan dat gebed een poging is om te bidden dat wat God als gebed voor ons heeft, die je middels de Heilige Geest ingegeven kan worden. Ik denk dat de term "flink bidden" niet echt algemeen geaccepteerd is, maar goed, weer wat geleerd...

Liefs diaan

P.s. Ik heb je gemaild met betrekking tot dit topic...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vanavond haar ''film'' gezien *duurde 52 minuten dus film kun je het niet echt noemen*. Erg indrukwekkend. Hoeveel passie zij toch voor God en voor haar medemens heeft is gewoon niet uit te leggen. Prachtig om te zien hoe zij voor God wil leven en hoe graag zij de medemens wil helpen. Erg mooi om gezien te hebben. Zeker een aanrader zou ik bijna zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Admod note: topic titel gewijzigd


Na een emailtje van Michie23, waarin hij aangeeft dit topic te hebben geopend omdat hij het werk van Heidi Baker heel bijzonder vindt.
Het is dus de bedoeling om in dit topic te praten over het werk van Heidi Baker (en haar man), met eventuele uitwijding naar zending in het algemeen.

Liefs diaan
Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:09:30 schreef Michie23 het volgende:

Kimberly-18 en ik gaan hier waarschijnlijk heen komende zomer, ze doet echt geweldig werk in God's Koninkrijk.

Hier een paar links:

Doel verduidelijking van dit topic: zie

Hey gast, nog twee mensen (Eva en Dorien) uit onze kerk gaan ook aankomende zomer en Iris over een paar weken, did you know??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wauw, Michie en Kimberley, wat cool!!

Ik ken mama Heidi ook wel. Luister wel preken van haar, het is zo opbouwend! En het boek wat ze hebben geschreven 'Er is altijd genoeg' heb ik zeker 3 keer doorgelezen. Na m'n studie wil ik ook graag naar Mozambique. Het is gewoon ongelooflijk wat daar gebeurt. Een paar duizend kerken gesticht in een paar jaar. Geweldig toch! Wat ik bij haar altijd zo gaaf vind, is dat ze door zulke kleine dingen geraakt kan worden en zo open is naar de mensen toe. Je ziet in haar echt hoe dicht ze bij Jezus leeft smile.gif.

Nou, laat weten hoe het geweest is als jullie eenmaal zijn geweest. 't Duurt nog wel even, maar ik ben heel benieuwd! God's zegen gewenst met de voorbereidingen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid