kimberly-18 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 ik kan niet wachten tot ik weg ben!! t gaat wel goed met onze planningen enz. we hebben besloten (aan de hand van foto's die ik herkende) dat we toch naar Pemba gaan! heel spannend dus! Heidi is daar ook, dus dat is heel leuk!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Heidi Baker vind ik echt faschinerend. Hoe zij werkt met die kinderen daar, hoe veel vrucht ze draagt. ik vind het heel mooi. Tof dat jij en kimberley-18 erheen willen Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 cool! Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Gisteren een 22 minuten lange dvd gekeken, ik zat met brokken in m'n keel en een bonzend hart te kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 heb je mamma heidi ook gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
kimberly-18 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 nee nog steeds niet, ik ga hem gelijk bestellen!! bedankt dat je me helpt het herinneren!! Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Nog niet, ga ik binnenkort ook zien Heidi is echt een hele grote inspirator voor me Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Hey Joost Mag tegenwoordig geen critise kijk op zaken besproken worden. Ik neem ook aan dat het persoonlijk is dat Kim en Michie op vakantie gaan, en nee ik ben geen ex of wat dan ook, maar enkel een bezorgde vriend. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Quote: Op donderdag 05 oktober 2006 22:59:39 schreef Johny777 het volgende: Hey Joost Mag tegenwoordig geen critise kijk op zaken besproken worden. Ik neem ook aan dat het persoonlijk is dat Kim en Michie op vakantie gaan, en nee ik ben geen ex of wat dan ook, maar enkel een bezorgde vriend. Dan kan zoiets denk ik beter onderling geregeld worden. MSN, mail, telefoon, irl, verzin eens wat. Werkt vaak veel beter. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Quote: Op donderdag 05 oktober 2006 22:59:39 schreef Johny777 het volgende: Hey Joost Mag tegenwoordig geen critise kijk op zaken besproken worden. Ik neem ook aan dat het persoonlijk is dat Kim en Michie op vakantie gaan, en nee ik ben geen ex of wat dan ook, maar enkel een bezorgde vriend. desalniettemin was het zwaar off-topic of had Heidi Baker er ook wat mee te maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Oke waarschijnlijk is dit inderdaad niet geheel de goede manier en daarvoor mijn excuses! Veel zegen Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Beste Johny777 Bedankt voor je begrip. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 11 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2006 Quote: Op donderdag 05 oktober 2006 22:59:39 schreef Johny777 het volgende: Hey Joost Mag tegenwoordig geen critise kijk op zaken besproken worden. Ik neem ook aan dat het persoonlijk is dat Kim en Michie op vakantie gaan, en nee ik ben geen ex of wat dan ook, maar enkel een bezorgde vriend. Ik noem het anders geen vakantie Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op donderdag 21 september 2006 11:09:30 schreef Michie23 het volgende: Kimberly-18 en ik gaan hier waarschijnlijk heen komende zomer, ze doet echt geweldig werk in God's Koninkrijk. Hier een paar links: link link Wat is het doel van je topic? Quote: Op donderdag 21 september 2006 14:50:29 schreef Michie23 het volgende: Aan het eind hebben we nog even flink gebeden Wat is "flink gebeden"? Wat is het verschil tussen bidden en "flink" bidden? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op donderdag 12 oktober 2006 05:17:29 schreef Diana het volgende: [...]Wat is het doel van je topic? Informatie, al hoeft echter niet alles op dit forum een doel te hebben Quote: [...]Wat is "flink gebeden"? Wat is het verschil tussen bidden en "flink" bidden? Flink bidden is bidden in de Geest, het verschil is dat je niet je eigen woorden gebruikt en niet vanuit je verstand maar dat je door de Geest geleidt wordt in gebed. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Quote: Op donderdag 12 oktober 2006 10:08:36 schreef Michie23 het volgende: Informatie, al hoeft echter niet alles op dit forum een doel te hebben Helaas heeft alles op dit forum wel een doel, namelijk een discussie voeren, daar staat "forum" dan ook voor. Hierin is een uitzondering in PP en af en toe is er een topic met een ander doel, zoals informeren (bv evenementen). Quote: Flink bidden is bidden in de Geest, het verschil is dat je niet je eigen woorden gebruikt en niet vanuit je verstand maar dat je door de Geest geleidt wordt in gebed. Vreemd, want ik neem aan dat gebed een poging is om te bidden dat wat God als gebed voor ons heeft, die je middels de Heilige Geest ingegeven kan worden. Ik denk dat de term "flink bidden" niet echt algemeen geaccepteerd is, maar goed, weer wat geleerd... Liefs diaan P.s. Ik heb je gemaild met betrekking tot dit topic... Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 12 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2006 Ik heb vanavond haar ''film'' gezien *duurde 52 minuten dus film kun je het niet echt noemen*. Erg indrukwekkend. Hoeveel passie zij toch voor God en voor haar medemens heeft is gewoon niet uit te leggen. Prachtig om te zien hoe zij voor God wil leven en hoe graag zij de medemens wil helpen. Erg mooi om gezien te hebben. Zeker een aanrader zou ik bijna zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Admod note: topic titel gewijzigd Na een emailtje van Michie23, waarin hij aangeeft dit topic te hebben geopend omdat hij het werk van Heidi Baker heel bijzonder vindt. Het is dus de bedoeling om in dit topic te praten over het werk van Heidi Baker (en haar man), met eventuele uitwijding naar zending in het algemeen. Liefs diaan Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Quote: Op donderdag 21 september 2006 11:09:30 schreef Michie23 het volgende: Kimberly-18 en ik gaan hier waarschijnlijk heen komende zomer, ze doet echt geweldig werk in God's Koninkrijk. Hier een paar links: link link Doel verduidelijking van dit topic: zie hier Hey gast, nog twee mensen (Eva en Dorien) uit onze kerk gaan ook aankomende zomer en Iris over een paar weken, did you know?? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 20:45:10 schreef Roos* het volgende: [...] Hey gast, nog twee mensen (Eva en Dorien) uit onze kerk gaan ook aankomende zomer en Iris over een paar weken, did you know?? Ja i know, leuke gemeente is dat toch he Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Die gemeente krijgt extra veel reclame op Credible Link naar bericht Deel via andere websites
Janneke 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Wauw, Michie en Kimberley, wat cool!! Ik ken mama Heidi ook wel. Luister wel preken van haar, het is zo opbouwend! En het boek wat ze hebben geschreven 'Er is altijd genoeg' heb ik zeker 3 keer doorgelezen. Na m'n studie wil ik ook graag naar Mozambique. Het is gewoon ongelooflijk wat daar gebeurt. Een paar duizend kerken gesticht in een paar jaar. Geweldig toch! Wat ik bij haar altijd zo gaaf vind, is dat ze door zulke kleine dingen geraakt kan worden en zo open is naar de mensen toe. Je ziet in haar echt hoe dicht ze bij Jezus leeft . Nou, laat weten hoe het geweest is als jullie eenmaal zijn geweest. 't Duurt nog wel even, maar ik ben heel benieuwd! God's zegen gewenst met de voorbereidingen! Link naar bericht Deel via andere websites
godluver 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Mozambique.. waar ligt dat? heb 1/2 jaartje in Afrika gewoond.. maar umm zoveel atlaskennis heb ik auch weer nicht. Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Rechtsonderaan dacht ik. Maar dat weet ik niet helemaal zeker. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Ik dacht linksonderaan...ik zal ff zoeken. Samengevoegde post 14-10-2006 13:16:04: Jep Jeffrey heeft gelijk, rechtsonderaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten