Anne13 0 Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 -edit- Link naar bericht Deel via andere websites
Tzadik 0 Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Female fronted ten top... Jij feminist jij! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Sinergy is volgens mij nog steeds niet female-fronted.. en Tarot is heavymetal/melodicmetal/hardrock en erg goed en Marco is de Bassist, en hij HEERSCHT @Tzadik, Cult of Luna zou ik 'atmospherische sludge' noemen, waarbij ik sludge definieer als 'hardcore met doom invloeden' wordt ook wel postcore genoemd (als in postrock + hardcore). Link naar bericht Deel via andere websites
Tzadik 0 Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Tja, al die hokjes, vooral in het heavy genre... Je hebt wel gelijkt, het is wat te zwaar voor postrock. Goed, atmosferische sludge it is. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 27 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2007 Mêh, ik haat die hokjes >.<". Ooit de cd 'To Hell And Back' gehoord van Sinergy? FF, dus . Basgitaar=gitaar. Niks feminist, ik vind vrouwelijke zang beter dan mannelijke ^-^. * Anne13 wubt mezzo-sopraan en alles wat er op lijkt ^-^. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst 6 april 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst 6 april 2007 Hoe komt het dat jij Skyclad luistert? Is dat niet te vrolijk voor jou? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst 6 april 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 april 2007 Rapport Share Geplaatst 6 april 2007 Sorry, maar ik zag weer die beelden voor me van een paar hossende en dansende mensen vooraan het podium toen ik Skyclad live zag vorige maand ofzo. En dan zag ik ook weer die enge kaasschaaf foto's van jou voor me enzo... Goed, mijn oprechte excuses Samengevoegd: Ietwat laat trouwens, maar kijk eens wat ik geluisterd heb Carcass -Klassieke goregrind, grondlegger van het genre, heerlijk brak geproduceerd Neuro-Visceral Exhumation -goregrind, furieus en luistert als dikke stront Japanische Kampfhörspiele -Duitse grindpunk, luistert goed weg, leuke Duitstalige maatschappijkritische teksten Brodequin -Snelle brutal death metal die met alle andere death metal de vloer aanveegt Iniquity -Zweedse (?) brutal en technische death metal, klassiekers! Decrepit Birth -Amerikaanse snelle brutal death metal veeeeeeeeel dubbelbass Antestor - Black metal achtig met keys enzo, lekker om te luisteren, degelijke zooi! Death -old school death metal, Scream Bloody Gore geluisterd, ouwe klassieke death metal Cryptopsy -Once Was Not is een van de meer genialere death metal platen van de laatste tijd, balanceert tussen episch, bruut, furieus, gevoelig en sferisch Wintersun -Melodieuze death metal, goed in elkaar gedraaid orkest! Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 Within Temptation - Als dat nu nog niet duidelijk is! After Forever - FFMetal Di-rect - PunkRock ofzo? Of gewoon Rock x) Sinergy - Nog altijd FFMETAL (@Raido) Tarot - Heavy Metal Inja - FFMetal Annatar - FFMetal Hanna Pakarinen - Finse Pop/Rock artieste, doet mee aan het Eurovisie Songfestival (Waarom luister ik dat? o.0) D'Anoukki - Rockbandje uit Limburg, hebben wel geinige nummer (Scout It Out xD). Zij speelden ook op het NaWaKa! Die Happy - Rockband uit Duitsland Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 Assemblage 12 - EBM/Industrial erg fijne muziek, vind ik dan weer. Anathema - Melancholische rock, creme de la creme Disarmonia Mundi - Melodieuze death metal, ik dacht bij het horen dit is vet alleen wel erg een kloon van Soilwork met minder hardcoreinvloeden. Schijnt het dat de zanger van Soilwork dezelfde als de zanger van DM is Camel - Sympho/prog-rock heerlijk, klassiek Spock's Beard - Snow, nog steeds een heerlijk album tussen de prog.metal en de prog.rock in. Agalloch - Aparte metal, beetje melodieuze doom metal met ietsje folk en black invloeden. Neal Morse - Tja, zijn nieuwste album vind ik niet alles. Maar One en Testimony wil ik ooit nog eens kopen. Swallow the Sun - Een van de beste bands ooit, wat een sfeer en wat een grunt. Raintime - Italiaanse wannabee-Childeren of Bodom-band, erg power met blije gruntjes. Heeft ook wel weer wat van Kalmah wel leuk. Hanging Garden - Ne als Swallow the Sun, meuije doom-death. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 Nette handleiding, een ware aanvulling op het Last.fm webstekkie, Zulke dingen moeten af en toe gewoon gemaakt worden Waarom zou het een puist zijn? Dan zit ik meer in deze link richting te denken Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst 7 april 2007 Nee, da's de persoon die mijn nick eerder had gestolen Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 Within Temptation Kamelot - Power Metal/Heavy Metal Claire Voyant - Female Fronted Metal Epica - Female Fronted Metal The Birthday Massacre - Female Fronted Metal Hanna Pakarinen - PopRock Sonata Arctica - Power Metal Lordi - Hard Rock After Forever - Female Fronted Metal Di-rect - PunkRock Is 'Female Fronted Metal' eigenlijk wel een 'officieel' metalgenre? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 Nee, meer een kenmerk. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 Mjaa... Meestal is het dan toch Melodic of Symphonic metal? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 Unmerciful - Brutal Death Metal Nile - Brutal Death Metal met Egyptische invloeden Vomitorial Corpulence - Goregrind Deliverance - Thrash/speed uit de jaren tachtig Darkane - Moderne Thrash Metal Dead Head - Old School Thrash op een absurd hoog tempo Blood Red Throne - Brutal Death Metal Shining - Depri Black/Doom Metal Ataraxie - Funeral Doom/Death Metal Make A Change... Kill Yourself - Suicidal Black Metal Samengevoegd: Quote: Op maandag 09 april 2007 19:16:09 schreef Anne13 het volgende: Mjaa... Meestal is het dan toch Melodic of Symphonic metal? Neuh, hoeft niet persé. Arch Enemy is melodic Death Metal en female fronted. Wat jij noemt zijn ook geen officiële genres. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 Mjaa... Ok. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 Quote: Op maandag 09 april 2007 19:16:09 schreef Anne13 het volgende: Mjaa... Meestal is het dan toch Melodic of Symphonic metal? Wel eens, maar vaak specifieker. After Forever is vooral melodic/symphonische death metal heeft nogal die invloeden. Nightwish is gewoon power metal, maar dan met een vrouwtje. Sirenia is wel zo enorm anders, daar komt black, klassieke muziek, death metal, gothic (niet de metal!) en power metal samen.. Tsja Assemblage23 - EBM.. Tsja, gewoon dé band Leaves' Eyes - Met 'Die vrouw : Liv Kristine ' erg zoete muziek, edoch meuj. Anathema - doom rock Poets of the Fall - gewoon fijne melodische rock Logh - Blije post-rock Radiohead - Tja... *schaamt* ik vind het nog leuk ook. 16 Horsepower - folkrock, enorm versterkend voor mijn geloof. Amiina - minimalistische post-rock, denk aan Múm en Sigur Rós At the Close of Every Day - folkrock ofwel 'hollandica' Oceansize - prog.rock a lá Muse en Raidohead Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 april 2007 Rapport Share Geplaatst 9 april 2007 Hmpf, metal is een mannensport. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten