ArjenV 0 Geplaatst 1 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2006 BOT. Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst 2 september 2006 Quote: Op vrijdag 01 september 2006 23:49:48 schreef ArjenV het volgende: BOT. Gaan ze off-topic? Ze bespreken hun playlisten en de verschillen hiertussen. Toch vrij on-topic Mijn playlist vertoond straks erg veel verschijnselen van Daft Punk verslaving. En nee, ik wil daar niet bij/aan geholpen worden Nu ga ik eerst genieten van 154 minuten Tiesto live in concert, voor sommige een ware hel, voor mij toch wel erg fijn Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst 2 september 2006 Ben ook lid van de partij, als JessekeK. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Joener 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Quote: Op zaterdag 09 september 2006 10:42:55 schreef Leidenschaft het volgende: Kan iemand me even wat uitleggen? Ik heb al een tijdje een nieuwe last fm ( http://last.fm/user/slovene ) en heb al meer dan 800 tracks afgespeeld, maar nu blijven die lijsten hetzelfde. Ik speel er muziek bij en dat komt wel bij recently played, maar de andere lijsten veranderen niet. Aan het scrobblen ligt het dus niet. Bij de Overall top artists wordt toch geteld hoe vaak je liedjes van ze afspeelt, toch? Dan hoort dat toch te veranderen? Of verandert dat per week of zo? De rest van je charts worden pas aan het eind van de week gewijzigd. Ik had het probleem eerst ook En maar luisteren... maar er veranderde niks. Op zondag worden alle charts ge-update, dus tegen maandag moet alles toch wel aangepast zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
mtb 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Quote: Op maandag 17 juli 2006 14:32:08 schreef ArjenV het volgende: (..) En dan zeker m'n hele PC vol met spyware en troep? Nee, dat is het mooie eraan. En toch, eigenlijk vind ik last.fm best wel spyware. Je installeert een stukje software wat jouw persoonlijke muziekkeuze naar een centrale database stuurt, en je (op die site, niet met een of ander adwaregeval) op basis van je muziekkeuze advertenties voorschotelt. En vervolgens kan iedereen zien wat je luistert, zelfs K3 wordt schaamteloos door die audioscrobbler-plugin geuploadt. Flinke inbreuk op je privacy! Maar desondanks heb ik ook gewoon een last.fm-usertje hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Dan moet je: -of geen K3 luisteren -of je er niet voor schamen -of K3 met een ander programma luisteren, dan wordt het niet gescrobbeld Btw, in Amerika kennen ze K3 toch niet, dus wat maakt het uit? Mijn profiel . En ik ben natuurlijk ook lid van de credible.nl groep . Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 9 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Quote: Op zaterdag 09 september 2006 11:45:35 schreef mtb het volgende: [...] En toch, eigenlijk vind ik last.fm best wel spyware. Je installeert een stukje software wat jouw persoonlijke muziekkeuze naar een centrale database stuurt, en je (op die site, niet met een of ander adwaregeval) op basis van je muziekkeuze advertenties voorschotelt. En vervolgens kan iedereen zien wat je luistert, zelfs K3 wordt schaamteloos door die audioscrobbler-plugin geuploadt. Flinke inbreuk op je privacy! Maar desondanks heb ik ook gewoon een last.fm-usertje hoor Dan mag je de definitie van spyware er maar op naslaan, want als jij het vrijwillig installeert is het niet spyware. Link naar bericht Deel via andere websites
mtb 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Die sponsor die je bij msnplus voorgeschoteld krijgt installeert iedereen ook vrijwillig door op 'agree' te klikken en dat noem ik ook spyware. Maar goed, 't is niet mijn bedoeling hier te gaan lopen blaten hoe slecht dat hele audioscrobbler wel of niet is, ik vind 't een geweldige dienst. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 9 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Quote: Op zaterdag 09 september 2006 14:06:08 schreef mtb het volgende: Die sponsor die je bij msnplus voorgeschoteld krijgt installeert iedereen ook vrijwillig door op 'agree' te klikken en dat noem ik ook spyware. Dat is in feite geen spyware nee, want je hebt de keuze het niet te installeren door op "No, I don't agree, don't install the sponsors" oid te klikken. Link naar bericht Deel via andere websites
aj 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 Bij spyware gaat het er niet per see om dat het zich installeert zonder jouw toestemming, maar dat er privacy gevoelige gegevens worden verstuurd via internet. Het heet niet voor niets spyware. http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define:spyware&btnG=Zoeken &meta= Quote: Spyware is de naam voor computerprogramma's (of delen daarvan) die informatie vergaren over een computergebruiker, en deze doorsturen naar een externe partij. Dit gebeurt zonder dat de gebruiker daar iets van af weet, tenzij er geavanceerde detectieprogramma's gebruikt worden. Het doel van spyware is meestal om geld te verdienen. De term komt van het Engelse woord 'spy' wat 'spion' betekent, en het achtervoegsel '-ware' wat aangeeft dat het om software gaat. Adware is die advertentietroep die met andere programma's mee wordt geinstalleerd waar je vaak popups enzo van krijgt. http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define:adware&btnG=Zoeken& meta= Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst 9 september 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Het is op maandag, om precies te zijn . Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 12 september 2006 Rapport Share Geplaatst 12 september 2006 Quote: Op zaterdag 09 september 2006 10:42:55 schreef Leidenschaft het volgende: Kan iemand me even wat uitleggen? Ik heb al een tijdje een nieuwe last fm ( http://last.fm/user/slovene ) en heb al meer dan 800 tracks afgespeeld, maar nu blijven die lijsten hetzelfde. Ik speel er muziek bij en dat komt wel bij recently played, maar de andere lijsten veranderen niet. Aan het scrobblen ligt het dus niet. Bij de Overall top artists wordt toch geteld hoe vaak je liedjes van ze afspeelt, toch? Dan hoort dat toch te veranderen? Of verandert dat per week of zo? Vlieeendjeeee! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 Jan Smit staan in mijn "Weekly Top Artists" Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 Quote: Op woensdag 04 oktober 2006 10:58:23 schreef Hester het volgende: Jan Smit staan in mijn "Weekly Top Artists" schaam je! en Lees de Bijbel! (wie weet kom je daar in tegen dat Jan Smit écht niet kan ) * holla is ook trots op haar 'weekly top artist' maar dat gaat bij mij momenteel alleen over wat ik in het weekend luister Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 Lijkt mij onmogelijk Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 Quote: Op woensdag 04 oktober 2006 17:59:46 schreef Leidenschaft het volgende: Er gebeuren wel rare dingen bij mij hoor. Liedjes van artiesten krijgen opeens de naam van een liedje van een andere artiest, zoals "Another drinking song" van Skyclad "Der Sieg ist unser" van Absurd ging heten. Dat was helemaal in het mp3'tje gewijzigd, ik moest het via WMP aanpassen. En verder heeft de metalband Grimm in plaats van haar eigen bandfoto opeens een paar Aziatische dames gekregen, ik vermoed dat het van een van mijn vriendinnen is want zij luistert Japanse muziek. Ik snap niet, doet mijn audioscrobbler dat allemaal? als ze op je computer zit... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 Over Grimm en dat plaatje, dat kan heel goed er is zon visual-key band die ook Grimm heet Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2006 Je hebt drie Grimmbands 1. Black metal, met leden van Noorse bands 2. Folk metal uit Neerland 3. Rockband uit Japan Van de laatste staat het plaatje op last.fm Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 9 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2006 mijn last fm dingetje Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten