Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Kijk dat heb ik nou dus ook..

Ze doen zó hun best voor mij, en dan vind ik het echt supermoeilijk om ze te moeten afwijzen. En dat kan ik dus ook niet echt.

Nou ja, de oplossing is om je grenzen helder te stellen, na verloop van tijd haken ze vanzelf wel af, en doen ze dat niet, dan heb je kans dat het échte vrienden worden. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nou ja, de oplossing is om je grenzen helder te stellen, na verloop van tijd haken ze vanzelf wel af, en doen ze dat niet, dan heb je kans dat het échte vrienden worden.
knipoog_dicht.gif

Eentje is nu al een jaar bezig om mij te veroveren en volgens mij gaat hij net zo lang door totdat hij zn doel bereikt heeftnosmile.gif En we zijn geen eens vriendenpuh2.gif Tenminste, hij vindt van wél.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Eentje is nu al een jaar bezig om mij te veroveren en volgens mij gaat hij net zo lang door totdat hij zn doel bereikt heeft
nosmile.gif
En we zijn geen eens vrienden
puh2.gif
Tenminste, hij vindt van wél.

Nou ja, die valt dus al af. yes.gifwidegrin.gif Nee, wat ik bedoelde, maak duidelijk dat hij dat doel niet gaat bereiken, heel duidelijk, nu niet, nooit niet. En als hij dán nog blijft hangen, onder de nieuwe voorwaarden, dan heb je er iets aan als vriend. knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

[me=JoostG staat binnenkort in de Visie dus daar kan iedereen zijn verhaal lezen
knipoog_dicht.gif

Overigens is dat verhaal inmiddels redelijk achterhaald... Maar goed, het is wel een mooi stukje geworden
puh2.gif

Doe het tzt eensch inscannen dan? Ik heb de Visie niet thuis. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nou ja, die valt dus al af.
yes.gifwidegrin.gif
Nee, wat ik bedoelde, maak duidelijk dat hij dat doel niet gaat bereiken, heel duidelijk, nu niet, nooit niet. En als hij dán nog blijft hangen, onder de nieuwe voorwaarden, dan heb je er iets aan als vriend.
knipoog_dicht.gif

Ik heb het hem al zoo vaak duidelijk gemaakt, en samen met een vriendin hebben we er alles aan gedaan om hem te stoppen. Niks helptpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja, dat geintje heeft iemand mij laatst ook geflikt.. en het was niet eens een vrouw
noparty.gif

Sorry, ik ben best gecharmeerd van leuke jongens, maar je moet gewoon een beetje maat weten te houden. nooo.gif

Quote:

Tja het is een idee, alleen ik ben niet echt zo'n meisje dat naar een politieburo toe durft te gaan
puh2.gif

Misschien is het dan handiger om eens met ouders/onderwijzers/vertrouwenspersonen enz. enz. te praten? Levert vaker wat op dan dat je denkt hoor. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik ben het zat single te zijn!

Zeker nu ik in de vakantie allemaal kleffe stelletjes zie, bah, ik walg ervan, want ik mis het xD

Edit: Oh wacht... dit hoort niet in dit topic toch, najah positief doen kan ik nu even niet
puh2.gif

Mjah, ik denk dat het in dit land zo onderhand moeilijker is om single te blijven, dan om een relatie te krijgen. (let wel, dan heb ik het bij het laatste niet over het kwalitatieve aspect. knipoog_dicht.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mjah, ik denk dat het in dit land zo onderhand moeilijker is om single te blijven, dan om een relatie te krijgen. (let wel, dan heb ik het bij het laatste niet over het kwalitatieve aspect.
knipoog_dicht.gif
)

Dat kwalitatieve aspect is een groot probleem hoor puh2.gif

Niet dat ik niet gauw tevreden ben ofzo, maar het meeste wat je tegenwoordig ziet is jongeren die TMF clips nadoen -_-

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren zat ik op een bankje in de zon, en toen dacht ik 'wat moet het mooi zijn om getrouwd te zijn of heel lang een relatie te hebben'. Maar tja, ik vind alles tussen vaste, stevige, betrouwbare liefde en single-zijn niets aan; en aangezien je altijd eerst die stomme onzekere fase hebt, blijf ik nog fijn single. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dat kwalitatieve aspect is een groot probleem hoor
puh2.gif

Niet dat ik niet gauw tevreden ben ofzo, maar het meeste wat je tegenwoordig ziet is jongeren die TMF clips nadoen
-_-

Zelfs dan nog, blijven er een hoop serieuze types over, je moet alleen wel weten waar je ze moet zoeken. knipoog_dicht.gif Maar goed, dan heb je inderdaad nog die x-factor, daar heb ik ook geen argumentatie voor op voorraad. clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Gisteren zat ik op een bankje in de zon, en toen dacht ik 'wat moet het mooi zijn om getrouwd te zijn of heel lang een relatie te hebben'.

Is dat mooi? Waarschijnlijk slaat de verveling dan toe. Ik vrees dat er voor mij altijd een bepaald soort spanning in moet zitten. Ik denk dat ik een vrouw moet hebben, die warm en extravert is, pittig, slim, en geen tuttig iemand. Bah. Ik word altijd zo vervelend van kinderachtige vrouwen die alles vies vinden en niet van aanpakken weten. De Net 5 types dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Zelfs dan nog, blijven er een hoop serieuze types over, je moet alleen wel weten waar je ze moet zoeken.
knipoog_dicht.gif
Maar goed, dan heb je inderdaad nog die x-factor, daar heb ik ook geen argumentatie voor op voorraad.
clown.gif

Die serieuze types zitten vast allemaal binnen puh2.gif

Ach, als er maar 1 is widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Gisteren zat ik op een bankje in de zon, en toen dacht ik 'wat moet het mooi zijn om getrouwd te zijn of heel lang een relatie te hebben'. Maar tja, ik vind alles tussen vaste, stevige, betrouwbare liefde en single-zijn niets aan; en aangezien je altijd eerst die stomme onzekere fase hebt, blijf ik nog fijn single.
puh2.gif

Ik heb ook wel eens van die momenten, al heb ik dat juist sinds ik weer terug ben gekomen naar de Kerk veel minder. smile.gif

Ik heb juist gisteren nog, notabene van een Gereformeerde schrijver, een mooi stukje gelezen over ongetrouwden, en dan denk ik ook weer aan de nonnetjes die ik heb ontmoet... Die mensen zijn over het algemeen niet ongelukkig. Er is ook nog zoveel meer aan intermenselijke relaties dan alleen de man-vrouw relatie (nou ja, je snapt wel wat ik bedoel smile.gif ). Ik geloof zelf wel dat mijn roeping in het huwelijk ligt, maar ik begin ook steeds meer (en dat proces is al een hele tijd aan de gang) écht het mooie te ontdekken in vriendschappen, dat wil ik ook niet meer kwijt. smile.gif

Tja, en op het moment dat je dat ziet, dan 'hoef je niet meer zonodig', dan laat je je leiden. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Is dat mooi? Waarschijnlijk slaat de verveling dan toe. Ik vrees dat er voor mij altijd een bepaald soort spanning in moet zitten. Ik denk dat ik een vrouw moet hebben, die warm en extravert is, pittig, slim, en geen tuttig iemand. Bah. Ik word altijd zo vervelend van kinderachtige vrouwen die alles vies vinden en niet van aanpakken weten. De Net 5 types dus.

Precies puh2.gif

En ondeugend, gezond ondeugend, dat mag ik wel ^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid