Andere Jas 2 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Ik pleit voor een uitvoering van 4'33. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Gevonden! Murmureer - 'n slachter sions! Ronduit de leukste post die ik ooit hier heb gelezen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Quote: Op woensdag 17 juni 2009 11:30:05 schreef AndreasJ het volgende: Ik pleit voor een uitvoering van 4'33. Ik snap die niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Quote: Op woensdag 17 juni 2009 11:32:39 schreef Morphogenesis het volgende: Gevonden! Murmureer - 'n slachter sions! Ronduit de leukste post die ik ooit hier heb gelezen Misschien moet ik er wat mee gaan doen, ok niet de black metal... Ik zie van die jankerig blues wel zitten, in het plat natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Maaaruhm, Andreas.. kun je Amenbreaks drummen? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Quote: Op woensdag 17 juni 2009 11:33:29 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Ik snap die niet... Zoek maar eens op Wikipedia. Ik vind dat eerlijk mooier dan het visionaire nummer van Harm Jan. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Quote: Op woensdag 17 juni 2009 11:51:50 schreef Harm-Jan het volgende: Maaaruhm, Andreas.. kun je Amenbreaks drummen? Tuurlijk, de Amenbreak is een logisch gevolg van ghostnotes toepassen op je snaredrum. Alleen wat sneller. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Quote: Op woensdag 17 juni 2009 11:50:21 schreef Harm-Jan het volgende: [...]Misschien moet ik er wat mee gaan doen, ok niet de black metal... Ik zie van die jankerig blues wel zitten, in het plat natuurlijk Serieus, ik denk echt dat dat voer zou zijn voor een of andere tr00e blekkies\deffies die satan eigenhandig een pak slaag willen geven Je moet meer teksten schrijven. Dit is zwaar geniaal Samengevoegd: Quote: Op woensdag 17 juni 2009 11:30:05 schreef AndreasJ het volgende: Ik pleit voor een uitvoering van 4'33. Gelezen.. En hoe heb je dat in gedachten? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Quote: Op woensdag 17 juni 2009 12:03:48 schreef AndreasJ het volgende: [...] Tuurlijk, de Amenbreak is een logisch gevolg van ghostnotes toepassen op je snaredrum. Alleen wat sneller. Inderdaad * Harm-Jan heeft geen idee wat het is, checkt Wikipedia, weet nu wat het is, maar snapt het nog niet.. Kan breakbeatdeathmetal niet Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Nee. Metal, zeker black- en deathmetal hebben als kenmerk dat ze hammeren op de tel, op de hele noten, terwijl de amenbreak een verzameling syncopische noten is. Dat gaat vloeken bij elkaar, tenzij je Meshuggah heet. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Quote: Op woensdag 17 juni 2009 12:16:36 schreef AndreasJ het volgende: Nee. Metal, zeker black- en deathmetal hebben als kenmerk dat ze hammeren op de tel, op de hele noten, Volg ik nog.. Quote: terwijl de amenbreak een verzameling syncopische noten is. Dat gaat vloeken bij elkaar, tenzij je Meshuggah heet. Wat is syncopisch? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Quote: Op woensdag 17 juni 2009 12:16:36 schreef AndreasJ het volgende: Nee. Metal, zeker black- en deathmetal hebben als kenmerk dat ze hammeren op de tel, op de hele noten, terwijl de amenbreak een verzameling syncopische noten is. Dat gaat vloeken bij elkaar, tenzij je Meshuggah heet. Hm, daar heb je gelijk in inderdaad. Ik had laatst ook iets gelezen over syncopische noten en nu begrijp ik ook een soort van hoe dat typische rocksteady/ska/reggae geluid ontstaat.. Maar hoe zit dat met doom? Heeft dat ook zoiets, het klinkt namelijk langzamer terwijl het dat 'eigenlijk niet is', ik bedoel zeg maar, wanneer ik Swallow the Sun op dubbele snelheid draai, dat het dan nog steeds niet snel klinkt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Syncopische noten zijn een soort van onlogische noten, dus wanneer je er een verwacht dat hij dan niet komt.. Staat op wikipedia. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Net niet op de tel, niet op de puls van de maat. Beetje om de tellen van de maat heen dansen. Erg gaaf, maar niet in een muziekstroming die met voorhamers op de tel timmert dat het een lieve lust is. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Zoals het laatste stukje uit "Path of Pain"van Crimson moonlight?. Ik weet niet of je dat stukje kent..? Anyway, dat is een erg onlogisch gedrumt stukje. Wat geen ritme lijkt te hebben. Aangezien jij drummer bent, is dit moeilijker dan normaal drummen? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2009 Dit is de klassieke amen break: link Typische ska ritme: Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten