Spring naar bijdragen

Jeugdkerk HeavenTalk Oud-Beijerland


Wat heb jij met HeavenTalk?  

  1. 1. Wat heb jij met HeavenTalk?

    • Ik kom er (bijna) altijd!
      4
    • Ik ben er eens geweest
      1
    • Ik wil er graag een keer naar toe!
      0
    • HeavenTalk, nooit van gehoord...
      35
    • Wat was ook al weer het nummer?
      0


Aanbevolen berichten

  • 4 months later...

Praiseconcert met Marcel en Lydia Zimmer

Zaterdag 9 februari wordt een speciale dag met Marcel en Lydia Zimmer. Overdag zal er een workshop zijn over aanbidding. In de ochtend wordt er onderwijs over aanbidding gegevens en in de middag is de workshop gericht op de praktijk. We nodigen je daarom uit om dit ook met ons mee te maken. Kom met je gehele band of aanbiddingsteam uit de kerk. Kijk hier links bij de agenda voor het programma, we starten om 10:00 uur in de Thomaskerk (Magrietstraat 2) te Oud-Beijerland.

De HeavenWalk deze avond is een praiseconcert met Marcel en Lydia Zimmer i.s.m. de band Limpid. HeavenWalk is gericht op jongeren, maar deze avond zijn ouderen ook welkom. De toegang is gratis, er zal een collecte zijn om de onkosten te dekken. Zorg dat je er op tijd bent en nodig vrienden uit om mee te komen! Tot 9 februari!!!

Voor meer info; link

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Juist; en nu weer een HeavenTalk op 1 Maart

You've God mail...

Wie zou dat niet willen?! Een briefje uit de hemel, een sms, mailtje of een krabbel op je hyves. Gewoon om te weten waar je aan toe bent. Toch heb jij nog heel wat ongelezen berichtjes...

God wil namelijk met jou in contact komen! Nieuwsgierig hoe? Kom naar HeavenTalk op 1 maart!! Om 19:30 uur in de Aula v/d CSG, Randweg 2 te Oud-Beijerland. Toegang gratis

Deze avond zal de band Limpid spelen, Geert Balder komen en nog meer acts!!

Meer info: link

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

Zaterdag 7 juni is er een HeavenWalk in Oud-Beijerland. Beloofd een gave en swingende avond te worden. Want deze avond speelt de band Fervent Love, een swingende en vurige band die geleid wordt door David Dissels. David zal deze avond ook spreken.

Het begint om 19:30 uur in de aula van de CSG, Randweg 2, te Oud-Beijerland. Kom ook!!

Meer info: link

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

poster4oktober.jpgJesus for dummies

Op een relaxte manier meer over geloven in God ontdekken? Dat kan op HeavenTalk, een speciaal jongerenevenement in Oud-Beijerland.

Zaterdag 4 oktober is een avond die je niet moet missen als je nou eindelijk het antwoord wilt op je vragen over Jezus:

Wie is Jezus? Is hij niet iemand uit de geschiedenisboeken? Is hij niet saai? Waarom hing hij aan een kruis? Waarom zeggen ze dat hij nog steeds leeft? Kan hij nog steeds hetzelfde als vroeger? Wat kan hij voor mij betekenen?

Zin in: live-music, dans, video, talk, special guests, fun en gezelligheid? Be welcome!!!

Kom zaterdag 4 oktober 19:30 uur in de aula v/d CSG, Randweg 2, Oud-Beijerland.

Meer info: www.heaventalk.nl

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:

"Op een relaxte manier". Daar haak ik al af.

yes.gif Herkenbaar. Ik vraag me ook af in hoeverre dat 'naar de mond praten' werkt. Maar aan de andere kant, ik kan me ook de moeilijkheden wel weer voorstellen om de juiste toon te pakken te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

"Op een relaxte manier". Daar haak ik al af.

Het is niet alleen het afhaken maar ook niets te maken willen hebben met valse godsdienst.Alleen al de naam al(en waarom in het engels) heaventalk is weinig tot totaal niet respectvol.

En hen die echt Jezus Christus aanbidden gaan gewoon naar de Kerk in een ordelijk verband.Hetzij Katholiek,hetzij protestant.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

yes.gif
Herkenbaar. Ik vraag me ook af in hoeverre dat 'naar de mond praten' werkt. Maar aan de andere kant, ik kan me ook de moeilijkheden wel weer voorstellen om de juiste toon te pakken te krijgen.

Is ook zo, het is niet gemakkelijk om de juiste woorden te vinden. Ik vind het alleen zo doorzichtig: praten in de taal van de jongere (die ook nog eens een beetje gemaakt is, want vaak slaan dit soort formuleringen totaal de plank mis merk ik, wanneer ik praat met randkerkelijke jongeren) opdat zij zich maar zullen bekeren. M.i. is er maar één manier om je te bekeren en dat is niet via taal of mensen, maar door jezelf op God te richten. Als je dat kunt bereiken, dat iemand God een beetje ervaart dóór jou, door wat je zegt (NB: dus niet hoe) of doet, dat is het mooiste wat er is.

Quote:

[...]

Het is niet alleen het afhaken maar ook niets te maken willen hebben met valse godsdienst.Alleen al de naam al(en waarom in het engels) heaventalk is weinig tot totaal niet respectvol.

En hen die echt Jezus Christus aanbidden gaan gewoon naar de Kerk in een ordelijk verband.Hetzij Katholiek,hetzij protestant.

Tsja waarom in het Engels? Engels is de lingua franca van onze tijd, alles wat hip en cool is moet in het Engels. Denk maar aan vage functie-omschrijvingen in het bedrijfsleven. Human recource mananager. Het is ij iets te doorzichtige marketing allemaal. Ik krijg een beetje dat gevoel dat ik ook heb wanneer ik naar een reclame van Frisia Financieringen kijk. Dan schaam ik me bijna dat er mensen zijn die in die doorzichtige praatjes trappen, niet omdat zij van mij die keuze niet mogen maken want eenieder is vrij. Maar ik schaam mij, omdat de bedenker van zo'n reclame blijkbaar zo weinig respect heeft voor het intellect van de kijker. Dat gevoel heb ik ook een beetje bij die coole happy clappy-kerken. Mijn vermogen tot diepgang wordt vet gedist.

Overigens ben ik niet van mening dat je in zo'n jeugdkerk als dit God niet kunt vinden, God kun je overal vinden. Ik ben ook weleens op dit soort evenementen geweest, en ze spraken daar mijn taal niet. Ik voelde mij niet gesticht. Als iemand anders zich daar wel gesticht voelt, is dat prachtig. Een zegen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid