Jipperd 0 Geplaatst 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2006 johan mag! Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2006 This is a song for singles I've got to tell them something When someone wants to marry you Then you shouldn't do it Ofcourse it is your own choice You can forget your freedom edit: Engels was mijn goeiste vak Thnx ArjenV Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 24 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2006 Mag ik de spelfouten er even uithalen? Ofcourse Choice Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2006 Hmm weinig antwoorden. Een hint: het is een lied van een Nederlandse komiek Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2006 Quote: Op dinsdag 24 oktober 2006 11:22:54 schreef Johan het volgende: edit: Engels was mijn goeiste vak Thnx ArjenV Vind je t gek, meneer de engels leraar aka ArjenV Samengevoegde post 31-10-2006 23:33:03: Andre Van Duin Een Lied Voor Vrijgezellen Dit is een lied voor vrijgezellen Die moet ik effe wat vertellen Als iemand met je wil gaan trouwen Dan moet je echt de boot afhouden Natuurlijk moet je 't zelf weten Je kunt je vrijheid wel vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Liset mag Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 eigenlijk is liset nu aan de beurt, maar: omdat anders het spel doodbloed, er nu al een tijd niet meer is gepost en ik heel graag wil... doe ik er maar één! een makkelijke: I close the door, streets seem to cry, clouds seem to run, I hop on the bus. people seem to stare but I'd like to avoid them before they see me. tip: hij is al weer van een paar jaartjes terug, het was een tamelijk grote hit, van een bandje dat eigenlijk niet veel hits heeft gehad.. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Abel - onderweg Maar Liset is dus. Vind eigenlijk dat we wel gewoon moeten wachten op degene die aan de beurt is. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Het spijt me als ik je ooit heb teleurgesteld dat is nooit mijn bedoeling geweest ik bleef in de enige wereld die ik kende totdat ik vergat dat niets zo mooi is als wanneer ik bij jou ben en het leven is het leven niet met jou niet hier Net wanneer ik dacht dat er niemand was niemand die mij begreep ik keek naar de zijkant en ik vond jou daar lachend geduldig hield je mijn hand vast en herhaalde je het is ok liefste rustig liefste ik ben hier Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 It's ok love ~ Sabia sorry, liset en annia, dat ik voor m'n beurt ging! volgende keer wacht ik netjes! een nieuwe, misschien iets moeilijk: er is enkel 1 ding dat ik moet zeggen voor ik m'n ogen sluit en weg loop er is enkel 1 ding dat ik moet voelen voor ik weg loop tegen m'n wil in er is enkel 1 ding dat ik moet horen, voor ik weg loop voor de laatste keer er is enkel 1 ding dat ik moet zien voor ik deze kans aangrijp en ons bevrijd Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:07:54 schreef -eva- het volgende: It's ok love ~ Sabia sorry dat ik voor m'n beurt ging! volgende keer wacht ik netjes! Ja! Ik vind nou dat ik eigenlijk 2 keer mag Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:07:54 schreef -eva- het volgende: een nieuwe, misschien iets moeilijk: er is enkel 1 ding dat ik moet zeggen voor ik m'n ogen sluit en weg loop er is enkel 1 ding dat ik moet voelen voor ik weg loop tegen m'n wil in er is enkel 1 ding dat ik moet horen, voor ik weg loop voor de laatste keer er is enkel 1 ding dat ik moet zien voor ik deze kans aangrijp en ons bevrijd way out west - don't forget me. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: Op dinsdag 07 november 2006 07:52:39 schreef karin1204 het volgende: [...] way out west - don't forget me. Jeujjj goed! Nu mag jij Karin Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: Op dinsdag 07 november 2006 09:21:43 schreef Liset het volgende: [...] Jeujjj goed! Nu mag jij Karin euhm ff denken... .... .... ik weet er geen owja toch wel: Ik stuur de donder van de lucht Ik stuur het vuur dat neerregent. Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 oehh! deze was wel moeilijker dan vorige! Ralph Fiennes ~ The Plagues om het dan maar moeilijk te houden (of niet, het is letterlijk vertaalt en het nr was heel bekend een aantal jaar geleden): in een val door ruimte en tijd richting oneindigheid vliegen motten in het licht precies zoals jij en ik ergens begint eens, waar dan ook de toekomst ik wacht niet lang meer liefde wordt uit moed gemaakt denk niet lang na... wij rijden op vuurfietsen richting toekomst door de nacht Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst 18 december 2006 jemig,, weet iemand deze?? Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst 18 december 2006 Tip: Het is van oorsprong geen Engels lied. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst 19 december 2006 kijk dat was de tip die ik nodig had.. in het Duits kon ik het wel vinden: Nena - Irgendwie, irgendwo irgendwann. dan ga ik even op zoek naar een nieuwe (kga er vanuit dat ie goed is ) Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst 19 december 2006 Hij is goed!!! *applaus* Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst 19 december 2006 hetzelfde oude liedje alleen een waterdruppel in een eindeloze zee alles wat we doen valt uiteen naar de grond maar we weigeren het te zien *succes* (geen idee of ie moeilijk is..) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst 19 december 2006 ik heb werkelijk geen idee Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst 19 december 2006 Eric Benet: dust in the wind Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst 20 december 2006 jepz, dat is idd t liedje (over de zanger doe ik niet moeilijk, ik ken m ook van Kansas, en nog een heel stel anderen..) jij mag! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst 20 december 2006 en als mijn tijd op aarde op is, zal zij zonder mij de wereld moeten doorstaan. dit is wel een makkelijke Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 21 december 2006 Rapport Share Geplaatst 21 december 2006 If tomorrow never comes - Ronan Keating hij was idd best makkelijk Nieuwe: De geur van ziekenhuizen in de winter en het gevoel dat er veel oesters zijn, maar geen parels Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten